Kan iemand mij even de post aanwijzen waar er iets word gezegd over het verkeerd flashen van een Asus CUSL2 moederbord? Dan weet ik waarom mijn post word gesloten.
Wat is het verschil tussen het fout flashen van een ASUS en een merk X mobo?
[dit is een kleine verbetering van een behoorlijk groot foutje :z]
Oprog weet jij wel hoe een CUSL2 moederbord eruit ziet? Die kan je niet hotflashen googemerd, ik ben niet debiel ofzo.
Nee, dat wist ik ook zo snel niet en jij blijkbaar ook niet omdat je er pas in dat topic achter kwamOp zaterdag 23 februari 2002 00:08 schreef Simonbuikje het volgende:
Oprog weet jij wel hoe een CUSL2 moederbord eruit ziet? Die kan je niet hotflashen googemerd, ik ben niet debiel ofzo.
ik lees het nu pas
NEt het topic door gelezen. Ik moet zeggen dat een vrij interessant topic abrubt de nek omgedraaid wordt
Oprog, mijn reactie was wat lomp, mijn excuses.
Ik ben nog steeds chagerijnig omdat ik een moederbord heb gemold.
Nu ik je topic doorlees ( deze [topic=419387/2/25] ), lijkt het me dat je gesearched hebt, onderzoek gedaan, bootflop gebruikt ed, maar het werkte allemaal niet. Zie ook niet echt een reden om hem te sluiten eigenlijk.
Wat ik een ander verhaal vind, is je houding. Je komt nogal agressief over, en daar maak je geen vrienden mee. Je zorgt er daar ook voor dat mensen standaard wat minder vriendelijk tegen jou zijn, wat niet positief is voor je kansen om het topic weer open te krijgen.
Wat ik een ander verhaal vind, is je houding. Je komt nogal agressief over, en daar maak je geen vrienden mee. Je zorgt er daar ook voor dat mensen standaard wat minder vriendelijk tegen jou zijn, wat niet positief is voor je kansen om het topic weer open te krijgen.
Maakt niet uit, ik had eerst het topic door moeten lezenOp zaterdag 23 februari 2002 00:21 schreef Simonbuikje het volgende:
Oprog, mijn reactie was wat lomp, mijn excuses.
Hoe zou je reageren als je net een moederbord gesloopt hebt Glimi? Dan ben je ook niet echt blij. Sorry dat ik wat lomp reageer daar maak ik inderdaad geen vrienden mee. Ik zal m'n leven beteren.
Simonbuikje als je de pc opstart zoekt deze dan nog wel naar een diskette ?, als hij dit doet dan worden de I/O apparaten nog aangesproken en dan is er een kleine kans dat de boel te fixen is. Ik zeg even nadrukkelijk een kleine kans want ik wil je geen valse hoop geven, dat begrijp je denk ik wel ?
Ook niet echt blij, maar mods zijn mensen. En als jij ze agressief benaderd, dan zullen ze ook niet echt geneigd zijn veel moeite voor je te doen. Dus eigenlijk bedoelde ik het een beetje tov van je eigen positie. Maar ik zie dat je al afgekoeld bentOp zaterdag 23 februari 2002 00:27 schreef Simonbuikje het volgende:
Hoe zou je reageren als je net een moederbord gesloopt hebt Glimi? Dan ben je ook niet echt blij. Sorry dat ik wat lomp reageer daar maak ik inderdaad geen vrienden mee. Ik zal m'n leven beteren.
Veel succes!
Hoi Garfield, ik had al een bootflop gemaakt met Awflash en Aflash en de backup van de bios daarbij..het a station bleef meer dan een uur branden maar er gebeurde verder niets..
ik ben bang dat ik een nieuwe kan gaan kopen. Zo vreemd dat er geen bioschip opzit dat je er af kan halen, en helemaal vreemd dat ze van Asus dan ook nog de verkeerde bios onder de downloads van dat moederbord zetten.
Maar hij leest die diskette wel ? want dat zou wel mooi zijn. Ik heb ooit mijn IBM pc verkeerd geflashed [ook een vaste BIOS chip], dat was bijna de zelfde situatie als bij jouw. Ik had het geluk dat er een bootflop beschikbaar was om de pc opnieuw te flashen.Op zaterdag 23 februari 2002 00:44 schreef Simonbuikje het volgende:
Hoi Garfield, ik had al een bootflop gemaakt met Awflash en Aflash en de backup van de bios daarbij..het a station bleef meer dan een uur branden maar er gebeurde verder niets..ik ben bang dat ik een nieuwe kan gaan kopen. Zo vreemd dat er geen bioschip opzit dat je er af kan halen, en helemaal vreemd dat ze van Asus dan ook nog de verkeerde bios onder de downloads van dat moederbord zetten.
1- pc zet je aan
2- pc zoekt naar floppy
3- je plaatst de floppy
4- vervolgens heb je beeld en kan je proberen om de boel te herstellen.
Dit zou allemaal prachtig zijn als het werkt, maar niet bij mij
Het zou dus mooi zijn als de floppydrive werd aangesproken, dan hoop ik dat ASUS ook een soort van bootflop op het internet heeft staan
[topic=172265/1/25] mocht je ook een dramatisch verhaal willen lezen
Pagina: 1