www.tjeerd.net - To repeat what others have said, requires education, to challenge it, requires brains.
Ik dacht dat de ruimte een temperatuur had van 3 Kelvin, door de achtergrondstraling. Dat wil zeggen 3 graden boven het absolute nulpunt. Dat komt overeen met -270 °C
Hail to the guardians of the watchtowers of the north
Google.com
Eerste resultaat geeft:
Da's ver onder het vriespunt...
Eerste resultaat geeft:
En het absolute nulpunt = -273,15 C (uit m'n hoofd).T=2.735 degrees above absolute zero
Da's ver onder het vriespunt...
Temperatuur wordt bepaald door de beweging van de kleinste deeltjes van de materie. Als er totaal geen materie is kun je dus eigenlijk ook niet spreken over temperatuur.....
Een filosofische vraag: Is een het mogelijk via een topic hier een vraag te stellen die nog makkelijker via elke willekeurige searchengine op te zoeken is?
Ik denk het niet.
Slotje
En een vriendelijk doch dringend verzoek aan de topicstarter om als hij een vraag heeft eerst even zelf te zoeken.
Ik denk het niet.
Slotje
En een vriendelijk doch dringend verzoek aan de topicstarter om als hij een vraag heeft eerst even zelf te zoeken.
Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life - Terry Pratchett
Dit topic is gesloten.
![]()