Toon posts:

Problemen met Dell Computer

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,
Ik bezit een Dell Pentium II 333 Mhz pc
Mijn probleem is misschien heel raar en heel weinig voorkomend..

Kijk als ik de computer wil opstarten dan wil soms de monitor zeg maar niet meedraaien en dan krijg ik geen beeld en dan boot hij ook niet meer Ik kan niet op de uit of reset knop drukken (ze reageren op dat moment niet ). De monitor reageert dan niet met de systeem.. Het is erg vaag. De ene keer doet hij het wel en de andere keer weer wel.
Waar zou het aan kunnen liggen?
Mvg
Seko

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

videokaart?

en: [topic=309815/1/100]

Verwijderd

kast open en videokaart goed vast drukken in je moederbord, stof eraf blazen (NIET stofzuigen, is nl. statische elektriciteit)

Verwijderd

Nog een tipje voor het uitzetten als hij niet uitwil.. gewoon de AAN/UIT knop even minimaal 4 seconden ingedrukt houden.

Gaat hij dan niet uit dan denk ik dat er ergens in je computer een component een te hoge piekspanning vraagt tijdens het opstarten.

Verwijderd

Het kan ook heel simpel liggen aan de stekker van de monitor achterop je PC. Als die een beetje scheef zit krijg je precies het effect dat je beschrijft.

Verwijderd

Topicstarter
Hoi bedankt voor de (snelle) reacties
Ik kan volgens mij NIET bij de videokaart omdat hij volgens mij geintregeerd is in de kast..
Zou het aan Dell Computers liggen?

• bobo1on1
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-10-2025
JA :P

Impedance, a measure of opposition to time-varying electric current in an electric circuit.
Not to be confused with impotence.

Pagina: 1