heej ik zelf ben nog aardig newbie mannetje qua comps:) en jullie gebruiken best wel "vaktermen"
kan er ook een rookie faq komen:) wat sommige termen betekenen:)
kan er ook een rookie faq komen:) wat sommige termen betekenen:)
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Misschien kunnen jullie elkaar woordjes overhorenis er ook een verklarende woordenlijst voor de mensen die niet alle afko's begrijpen... zoals n00bs, mod, idd en nog meer van deze zaken
Verwijderd
Verwijderd
Tweakers weten de restOp vrijdag 22 februari 2002 23:47 schreef OProg het volgende:
Google weet alles
Naja, bijna alles
Verwijderd
Daar staan compleet geen 'underground' termen in.Op vrijdag 22 februari 2002 23:46 schreef Robin Vreuls het volgende:
http://www.computertotaal.nl/service/begrippenlijst/index.phtml?SERVICE8
http://www.computeridee.nl/pcabc/index.html
Da's alvast een begin
Da's niet zo veel danOp vrijdag 22 februari 2002 23:53 schreef Mr.Durden het volgende:
[..]
Tweakers weten de rest![]()
Verwijderd
Sterker nog, RAM staat er niet eens in.Op vrijdag 22 februari 2002 23:54 schreef HlpDsK het volgende:
Daar staan compleet geen 'underground' termen in.
Welch Schauspiel! Aber ach! ein Schauspiel nur!
Wo fass ich dich, unendliche Natur?
Verwijderd
Verwijderd
zal ik dan maar een officieel examen schrijven ??Op vrijdag 22 februari 2002 23:45 schreef Tim Schuhmacher het volgende:
5 berichten onder die van jouw [topic=419430/1/25]
[..]
Misschien kunnen jullie elkaar woordjes overhoren
Verwijderd
Op vrijdag 22 februari 2002 23:46 schreef Robin Vreuls het volgende:
http://www.computertotaal.nl/service/begrippenlijst/index.phtml?SERVICE8
http://www.computeridee.nl/pcabc/index.html
Da's alvast een begin
Hier ben ik het dus volledig mee eensOp zaterdag 23 februari 2002 02:18 schreef nickles het volgende:
/me is ook tamelijk nieuw op GOT
nee ik ben geen nerd (bestaat daar ook een vrouwelijke variant van ? )
ja ik pruts al sinds 82 met pc's maar moet eerlijk zeggen dat ik na de *heimwee mode* dos-tweaks , die je toen nog niet zo noemde, en Novell 3.1x me niet echt meer met de inhoudelijke technische aspecten heb beziggehouden.
wat me wel heeft geholpen mijn eerste stapjes op het GoT-gebeuren te zetten was:
LEZEN van de (voor mij interesante) forums
LEZEN van de faq's (heel veel doublures maar dat is een andere discussie)
en vooral het proberen aan te voelen van forum gerelateerde *sfeer*
Ook ik heb in het begin best wel met oortjes zitten klapperen over bepaald taalgebruik.. maar al meelezend pik je stiekem toch best wel termen op
en als je duidelijk aangeeft in je topic/vraag in een forum dat je "nieuw" bent, heb IK nog nooit een rot antwoord gekregen.
gathering.tweakers is geen forum voor newbies oeps n00bsprobeer daar rekening mee te houden en denk/zoek een keer voor je een vraag stelt die al tig keer is beantwoord.
p.s. stiekem gaat er inmiddels aardig wat tijd zitten in got-teren
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
]Op zaterdag 23 februari 2002 22:42 schreef Nelis het volgende:
G[]T |5 /-\|_|_|=|=|\| \/[][]R |_|=|=T |-|/-\x[]R5
Wie het raadt krijgt een biertje
GrrOp zaterdag 23 februari 2002 22:46 schreef Duncan het volgende:
[..]
]
Got is alleen voor leet haxors.
Bedankt voor de tip ! Daar heb ik nog eens wat aan.Op zaterdag 23 februari 2002 22:44 schreef Devils Child het volgende:
check [topic=278033/1/25] ns, werd ik ook al wijs uit, kun je nagaan
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Ik ben er nog steeds niet achter wat 'eik' nou precies is. Ik heb op GoT gezocht en ook op dictionary.com (eik = eat-in-kitchenOp vrijdag 22 februari 2002 23:54 schreef HlpDsK het volgende:
Die kun je wel vinden op www.dictionary.com. Die is verbazingwekkend goed met zelfs dat soort info.
eik is toch gewoon afkorting van eigenlijkOp zondag 24 februari 2002 01:12 schreef elnino het volgende:
[..]
Ik ben er nog steeds niet achter wat 'eik' nou precies is.
Nu je het zegt is het logisch, dat ik daar niet eerder op gekomen ben... iig (in ieder geval) bedankt! Ik dacht dat het net zo'n afkorting als imho was...Op zondag 24 februari 2002 01:15 schreef Danfoss het volgende:
eik is toch gewoon afkorting van eigenlijk
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq