OMFG Chello flame naar ADSL

Pagina: 1
Acties:

• FreakNL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08:56

FreakNL

Well do ya punk?

Topicstarter
Lol

http://info.nld.chello.nl/upcmnfc/alles_over_chello/chello_vs_adsl/387/3872794.html

Zitten een beetje hun eigen product te verheerlijken, tov ADSL

:)

Verwijderd

sjezus.... als ze t ook eens over de stabiliteit van beide hebben :r
/me vindt dit lame van chello

Verwijderd

maar het is wel waar :)

• Cereal
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-08 19:45
Voordelen chello ten opzichte van ADSL

chello, internet via de kabel, en ADSL zijn twee verschillende vormen van breedband internet. Dit houdt in dat ze allebei een aantal dezelfde voordelen hebben, namelijk:

je kunt veel sneller internetten
je hebt geen telefoonkosten
je bent dag en nacht on-line
Dat tabelletje daaronder is miereneukerij :)

Verwijderd

Naja dat altijd online is bij chello niet altijd zow :+ beter gezegd vaak niet :+

• DR
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

DR

Op vrijdag 22 februari 2002 22:48 schreef Cereal het volgende:

[..]

Dat tabelletje daaronder is miereneukerij :)
vooral dat dag&nacht :+

• FreakNL

FreakNL

Well do ya punk?

Topicstarter
Niet dat ik er ervaring mee heb hoor...

Hier is niet eens 1 van de 2 te verkrijgen :(

Zou in principe blij zijn met chello. Alles beter dan 56k (denk ik :? )

Verwijderd

keej hier heb ik 1 ding op te zeggen

LOL @ CHELLO!!!

haha sukkels daar ook he .. ze doen alleen hun goede punten erbij.. als ze het eerlijk willen doen dan moeten ze hun slechte punten ook zeggen vind ik... want dat dag en nacht online klopt niet ligt er veel te vaak uit ... en zo kan ik ook wel lijstje maken ten opzichte van ADSL maar dan de nadelen

Verwijderd

ja ik heb meestal weekends STORING BEN IK DE HELE WEEK STAGE AAN HET lopen en bijwerken wil ik weekends potjes CS en en WAT JA INTERNET LIGT ERUIT AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

• Zorg
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-08 16:14
tuurlijk ligt chello er wel eens uit, bij mij gellukig niet al te vaak (ff afkloppen) ik weet niet wat de statestieken zijn van chello hoevaak ze een storing hebben in mijn gebiedje..maar ik heb nix te klagen. Ik verwacht dat dit gewoon hetzelfde is met ADSL.

Mijn hobby projectjes: www.agenticprojects.be

Verwijderd

de laatste stuiptrekkingen van chello :)

• Master_Egg
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-08 20:56

Master_Egg

Schapie schapie schapie!

als sjello beter is dan mxstream... moet je dan nagaan hoe slecht mxstream dan wel niet is :r

• jasjenl
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08 12:56

jasjenl

Liab A Tymo

Op vrijdag 22 februari 2002 23:55 schreef Zorg het volgende:
tuurlijk ligt chello er wel eens uit, bij mij gellukig niet al te vaak (ff afkloppen) ik weet niet wat de statestieken zijn van chello hoevaak ze een storing hebben in mijn gebiedje..maar ik heb nix te klagen. Ik verwacht dat dit gewoon hetzelfde is met ADSL.
Nou, ik heb dus thuis chello en stond een tijdje geleden op mijn werk voor de keus of we daar chello kabel of adsl zouden nemen. Gelukkig bleek kabel daar niet mogelijk en adsl toen net beschikbaar en hebben we dus adsl op mijn werk genomen. Ik zeg gelukkig, want als ik vergelijk hoe vaak ik thuis storingen met chello heb en hoe weinig ik tot nog toe storingen met adsl (xs4all) op kantoor heb gehad, zul je mij niemand chello horen aanbevelen, ook al is 't dan nog zoveel goedkoper en theoretisch sneller.

• ThaHandy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-08 21:35

ThaHandy

Discovery Channel

gheheh ze zouden eigenlijk chello en @home moeten vergelijken....en dan kijken welke beter is :)

Verwijderd

ze moeten chello met een 56k6 vergelijken. Vooral 's avonds dan is er geen verschil.

BTW iemand heeft deze topic gemeld in SU. Snap alleen niet waarom :?

Verwijderd

Beetje smerig dit.
Ze vergeten voor het gemak even, dat er behalve MxStream nog een flink aantal andere aanbieders zijn, met andere abonnementen en andere voorwaarden, dat er wel degelijk abonnementen zijn (non-MxStream weliswaar, maar goed, ze hebben het over ADSL), die wel sneller zijn dan Chello en niet zo zuinig ook én ze vergeten stiekem ook, dat die 'hoge topsnelheid' van ze lang niet in alle Chello gebieden wordt gehaald.

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Het valt me op dat in dat tabbeltje alleen wat staat over het aansluiten / afsluiten.
En iets over de snelheid.. maarja, dat is natuurlijk pure shit. Want meten als je offline bent gaat niet altijd prettig. |:(

🌞🍃

Verwijderd

Op zaterdag 23 februari 2002 10:16 schreef johnny appleseed het volgende:
Beetje smerig dit.
Ze vergeten voor het gemak even, dat er behalve MxStream nog een flink aantal andere aanbieders zijn, met andere abonnementen en andere voorwaarden, dat er wel degelijk abonnementen zijn (non-MxStream weliswaar, maar goed, ze hebben het over ADSL), die wel sneller zijn dan Chello en niet zo zuinig ook én ze vergeten stiekem ook, dat die 'hoge topsnelheid' van ze lang niet in alle Chello gebieden wordt gehaald.
Ze hebben mij gewoon gecapped hier. Normaal hoor je gecapped te zijn op 1,5mbit (ong. 185kb/sec) ik zit hier met maximaal 110kb/sec te downen :( :(

Verwijderd

En dan nog de snelheid. Uit onafhankelijke metingen van speedtest.nl (bron: persbericht 7 januari 2002) is na 1.000.000 tests gebleken dat de kabel sneller is dan een qua prijs vergelijkbaar ADSL-product!

(Dan gaat het volgens mij om @home en @home- maastricht kabel..

• FreakNL

FreakNL

Well do ya punk?

Topicstarter
Op zaterdag 23 februari 2002 09:14 schreef kingofhill het volgende:

...

BTW iemand heeft deze topic gemeld in SU. Snap alleen niet waarom :?
Welke lamert zit mij in SU te melden??????

:( |:(

Verwijderd

Op zaterdag 23 februari 2002 14:12 schreef FreakNL het volgende:

[..]

Welke lamert zit mij in SU te melden??????

:( |:(
Hmmz had m gisteren ook gezien ;) Geeft niet, iemand kan m wel in SU zetten betekent niet meteen dat die op slot gaat of gemoved wordt. Tis gewoon een goed topic op de goede plaats. [/offtopic]

Ik snap echter niet waarom chello niet objectief vergelijkt met tests van de consumentenbond ofzo.

• Chiron
  • Laatst online: 01:20

Chiron

Moderator Discord / TFV & AWM
Op zaterdag 23 februari 2002 10:16 schreef johnny appleseed het volgende:
Beetje smerig dit.
daar betaal je dan wel voor

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

• spine
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

spine

VISHUDDHI

Chello zuigt...
maar adsl zuigt harder......
adsl heeft maar 1 voordeel.. en dat is stabieliteit..
verder is het trager, duurder en onhandiger aan te sluiten..

[BSDFreaks.nl] [www.Dark-Future.org] [Alizarin.nl]

• Thunder
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Op zaterdag 23 februari 2002 17:43 schreef sPiNe het volgende:
Chello zuigt...
maar adsl zuigt harder......
adsl heeft maar 1 voordeel.. en dat is stabieliteit..
verder is het trager, duurder en onhandiger aan te sluiten..
Trager, ligt aan de regio waar je chello hebt.
Duurder, prijs is het zelfde
Aansluiting, allebei doodsimpel, met het verschil dat je bij Chello standaard een monteur hebt die het voor je doet.

Verwijderd

Gek zeg, bij mij ging het precies andersom.
Eerst had ik chello en nu heb ik ADSL.

(en ik vindt dat ze met dat verhaal op hun website wel erg diep zinken)

• Warbringer
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 09:07
theoretisch hebben ze gelijk, maar in de praktijk komen ze nog HEEEEEEL wat te kort qua prestatie :)

I want to live forever, so far.. so good.

Pagina: 1