[mening] design van website

Pagina: 1
Acties:
  • 47 views sinds 30-01-2008

• oogapp0ltje
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Hallo,

Ik ben de afgelopen weken bezig geweest met een website, samen met een vriend van mij hebben we dit design in elkaar gezet.

Het is de bedoeling dat dit een portal gaat worden voor wetenschappelijk en computertechnisch nieuws.
Momenteel is hij nog 'under construction', (aan nieuws staat er nog nix op behalve onzinberichtjes.) er moet nl. nog heel wat aan gebeuren, de integratie van het eye. forum en de site zelf werkt nog niet helemaal lekker, de poll(s) moeten beter. enz. enz.
Maar graag zou ik jullie mening en/of commentaar van enkel het design willen horen.

Poll: sitedesign
Cool
hmm.... tussenin
Kl*te

Afbeeldingslocatie: http://www.dubbelf.com/poll/img.php?pollid=1220&var=.png

Wil je ook een poll creëren, kom dan langs op DubbelF.com

bvd,
Raven.

| To acknowledge what is known as known and what is not known as known is knowledge. |

• Thijsmans
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:43

Thijsmans

⭐⭐⭐⭐⭐ (5/5)

1. Kijk niet, mag niet (FAQ)
2. Sitecheck
3. Waarom dumpt iedereen hier altijd maar z'n site neer terwijl die nog niet af is

:? :? :?

Privacy-adepten vinden op AVGtekst.nl de Nederlandse AVG-tekst voorzien van uitspraken en besluiten.

• oogapp0ltje
  • Niet online
tis geen sitecheck maar vragen om een mening :?

| To acknowledge what is known as known and what is not known as known is knowledge. |

Verwijderd

volgens mij mag dit niet hoor, daar is sitecheck voor gemaakt, daar kun je je site posten en dan kunnen mensen erop reageren en punten geven, is een heel goed systeem en een top site!!!! :)

Verwijderd

inderdaad dit is het schoolvoorbeeld voor sitecheck!
altijd erg handig om je site te laten reviewen door een uitermate kritische jury.

halffabrikaten doen we niet aan! of alles of niets :Z

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-09 19:15

Klippy

Still Game

Voordat het slotje komt nog ff zeggen dat ik de kleuren niet mooi vind en een horizontale scrollbar die ook nog eens nutteloos is is kl*te.

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

• oogapp0ltje
  • Niet online
sorry maar die horizontale scrollbar zie je alleen als je je venster niet gemaxd heb op 1024 of zelfs lager zit...

|:(

Verwijderd

Op vrijdag 22 februari 2002 22:54 schreef Ravenof het volgende:
sorry maar die horizontale scrollbar zie je alleen als je je venster niet gemaxd heb op 1024 of zelfs lager zit...

|:(
Fout van de webdesigner dan? Ik maak ook sites voor 1024*768, maar je moet altijd zorgen dat je op lagere resoluties geen hor. scrollbar krijgt.

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-09 19:36

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

Een sitecheck is vragen om een mening.. tot ziens (op www.sitechecks.nl)

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.