Toon posts:

Iemand ervaring met Lite-on Eureka 17" TFT?

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit er sterk over na te denken om een Lite-on Eureka 17" TFT een plek op mijn buro te gunnen.

Maar omdat dit beestje overal zo goedkoop is, zeg maar 1 van de goedkoopste 17" TFT momenteel, vroeg ik me af wat de kwaliteit van dit apparaat is.....

Wie helpt mij verder...

Gegroet,
Flaxen

Verwijderd

tja weet niet of je r wat aan hebt,ik heb een liteon monitor van 17 inch (s1770nsl)

en die doet het goed,heb hem al bijna een jaar en nog geen problemen,die van mij heeft een dotpitch van 0.27 en een 17 ich monitor ernaarst(viewsonic)heeft 0.24 en toch vind ik die liteon scherper,maar die liteon word wel wat warmer dan die die andere maar ook met tropische tempraturen echt geen problemen

Verwijderd

Topicstarter
thanx mark_m, helaas niet het gewenste antwoord, toch bedankt! Ik moet helaas afscheid nemen van mijn Daewoo (nee geen auto ;) )CRT monitor en dacht dan maar gelijk over op TFT maar dan natuurlijk niet met een }:O -resolutie!

Gegroet,
Flaxen

• estorino
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-05 20:04
Wellicht ook niet helemaal wat je zoekt, maar ik heb al ruim 3 jaar een Lite-On 19" monitor; A1996NST en die werkt nog steeds perfect en prima beeld. Had ik niet verwacht eerlijk gezegd, Lite-On is toch nog wel een beetje een B-merk. Qua naam dan he, want ze maken volgens mij prima producten...

https://www.strava.com/athletes/10490675

Verwijderd

de vormgeving is ook mooi van die monitor(die ik heb dan)maar weet niet hoe andere modellen eruitzien.

maar je hebt een jaar garantie hoor en ik heb nog niemand gezien met een defecte liteon monitor.

ik dacht ook al op de pc discount van joh wat is dat ding belachelijk goedkoop.
gewoon kopen,hier is alles prima en voor de prijs lig ik niet wakker
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.