Toon posts:

[GBA] Als ik er 1 aan welke zou ik dan nemen??

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben van plan om mijn GBA gamez collectie maar ff uit te breiden het enige spel wat ik tot nu toe heb is rayman advance nu is dus de vraag welk spel zal ik nemen als ik zn beetje van alle genres hou, of moet ik nog ff w8ten op een te gek spel wat binnenkort uit komt??

Verwijderd

als ik jou was zou ik niet dergelijke onzinnige vragen stellen... aangezien je van alle genres houdt kan je zelf heel goed een beslissing maken door intertoys in te lopen en effe de kassiere te vragen of je er eentje mag testen :)

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 22 februari 2002 22:11 schreef ReV3rEnD het volgende:
als ik jou was zou ik niet dergelijke onzinnige vragen stellen... aangezien je van alle genres houdt kan je zelf heel goed een beslissing maken door intertoys in te lopen en effe de kassiere te vragen of je er eentje mag testen :)
weet ik veel wat er allemaal goed is er zijn zoveel spellen ik ik hoop dan ook op ervaringen van mensen, en als je het toch een onzin vraag vind replie dan ook niet!

Verwijderd

Op vrijdag 22 februari 2002 22:12 schreef Dark_Neve het volgende:

[..]

weet ik veel wat er allemaal goed is er zijn zoveel spellen ik ik hoop dan ook op ervaringen van mensen, en als je het toch een onzin vraag vind replie dan ook niet!
mwa , je kan natuurlijk ook ff in andere GBA topics zoeken of daar een vraag stellen , topic der voor openen is beetje nutteloos , zie search boven aan ;)

• Digital-DNA
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-11-2025

Digital-DNA

Gedigitaliseerd tot op het bot

Geen platformspel (heb je al), maar wel een spel dat een beetje lang meegaat dus? (je hebt er zo weinig)

Lekker lange RPG's zoals Golden Sun of Breath of Fire
Advance Wars schijnt ook heel uitgebreid te zijn (zelf nog niet mogen vernemen)

www.nintendocasemods.com

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 22 februari 2002 22:14 schreef DazZta het volgende:

[..]

mwa , je kan natuurlijk ook ff in andere GBA topics zoeken of daar een vraag stellen , topic der voor openen is beetje nutteloos , zie search boven aan ;)
waarom topic kicken als ik ook een nieuwe kan openen maar hou het nou ON-TOPIC of post gewoon niet

Verwijderd

Op vrijdag 22 februari 2002 22:14 schreef DazZta het volgende:

[..]

ahhh een medestander :)

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Ik heb vandaag Golden Sun gekocht, en het ziet er erg mooi uit ('t is een RPG), maar ik vind wel dat m'n voorgangers gelijk hebben. Je kunt even zelf zoeken via de gamesites enzo wat er tegenwoordig te koop is en of je het links moet laten liggen.

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Op vrijdag 22 februari 2002 22:14 schreef Digital-DNA het volgende:
Geen platformspel (heb je al), maar wel een spel dat een beetje lang meegaat dus? (je hebt er zo weinig)

Lekker lange RPG's zoals Golden Sun of Breath of Fire
Advance Wars schijnt ook heel uitgebreid te zijn (zelf nog niet mogen vernemen)
Damn, je was net iets eerder :P.

Verwijderd

kheb geloof ik alle gba spellen die er zijn (emu) :+

Verwijderd

Op vrijdag 22 februari 2002 22:16 schreef ReV3rEnD het volgende:
kheb geloof ik alle gba spellen die er zijn (emu) :+
Das lekker makkelijk om onderweg te spelen dan :+

Verwijderd

Op vrijdag 22 februari 2002 22:23 schreef MrRudi het volgende:

[..]

Das lekker makkelijk om onderweg te spelen dan :+
toch effe een laptop aanschaffen :P