[FreeSCO] Port forward voor WarCraft 3?

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

• RedruM
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-02 15:44
Hey hallo.. als ik een game wil maken moet ik de port 6112 in freesco forwarden.
Ik ben dus naar regel 47 gegaan.. en heb in de text file 't volgende toegevoegd:

#_t,6112,192.168.1.3/6112
#_u,6112,192.168.1.3/6112

(edit verkeerde ip's)

Nu kan echter nog niemand m'n game joinen?? Wat gaat hier mis..
(sorry voor het newbie gehalte maar Freesco is vaag :) )

• Hmmbob
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:16
probeer eens via de webinterface een port te forwarden, check http://--freescoip--:82

enne, er is zoiets als n FAQ 8-)

Sometimes you need to plan for coincidence

Verwijderd

Op vrijdag 22 februari 2002 22:41 schreef Groentenboer het volgende:

inderdaad, 2 FAQ's:
a) portmapping FAQ, dus dit topic onnodig
b) illegaal als de pest, wat jij wilt -> SU melding

als je warcraft3 kunt spelen, kun je bij problemen Blizzard mailen aangezien je toch officieel beta-tester bent.
Tenslotte is het opzetten van eigen servers niet toegestaan!

zie policy op voorpagina Blizzard website en battle.net

Dit hele topic: :r |:(

• RedruM
Op vrijdag 22 februari 2002 22:41 schreef Groentenboer het volgende:
probeer eens via de webinterface een port te forwarden, check http://--freescoip--:82

Zucht.. waarom word je altijd ergens anders heen gelinked? Dit probleempje moet toch gewoon eenvoudig op te lossen zijn?

• RedruM
Op vrijdag 22 februari 2002 22:49 schreef BBL the 2nd het volgende:

[..]

inderdaad, 2 FAQ's:
a) portmapping FAQ, dus dit topic onnodig
b) illegaal als de pest, wat jij wilt -> SU melding

als je warcraft3 kunt spelen, kun je bij problemen Blizzard mailen aangezien je toch officieel beta-tester bent.
Tenslotte is het opzetten van eigen servers niet toegestaan!

zie policy op voorpagina Blizzard website en battle.net

Dit hele topic: :r |:(
Met verkeerde been uit bed gestapt, mr moraalridder?
Ik vraag iets mbt. port forwarden.. dat 't nu toevallig om warcraft 3 gaat is bijzaak.

Verwijderd

Warcraft III kon je alleen voor aanmelden als beta-tester als inwoner van de VS.
Jij kunt t schudden.

Ik :r er gewoon op als anderen een dergelijk spel illegaal verkrijgen en gaan spelen (eigen server, dus geen cd-key etc) waardoor deze fabrikant met dergelijke goede spellen een hoop inkomsten misloopt.

Voor zover jouw steun richting Blizzard Entertainment.

• RedruM
Op vrijdag 22 februari 2002 22:56 schreef BBL the 2nd het volgende:
Warcraft III kon je alleen voor aanmelden als beta-tester als inwoner van de VS.
Jij kunt t schudden.

Ik :r er gewoon op als anderen een dergelijk spel illegaal verkrijgen en gaan spelen (eigen server, dus geen cd-key etc) waardoor deze fabrikant met dergelijke goede spellen een hoop inkomsten misloopt.

Voor zover jouw steun richting Blizzard Entertainment.
PARDON? Het is een beta. Beta's zijn gratis voor zover ik weet. Als je wil weten hoe ik over Blizzard denk, moet je ff langs komen.. kan je zien dat ik alle spellen van Blizzard legaal in m'n kast heb staan.
Welke fan laat nou een kans schieten om een beta te bekijken als het nog maanden duurt voor 't spel uitkomt?

Verwijderd

Op vrijdag 22 februari 2002 22:53 schreef RedruM het volgende:

[..]

Met verkeerde been uit bed gestapt, mr moraalridder?
Ik vraag iets mbt. port forwarden.. dat 't nu toevallig om warcraft 3 gaat is bijzaak.
Waarom vraag je om iets mbt Warcraft 3 en portmappen als
a) niemand t spel heeft en je kan helpen (immers USA-only beta!)
b)GoT niet mee werkt aan illegale zaken, waaronder ook illegale servers opzetten valt.
c) we een uitgebreide Portmapping FAQ hebben. Waarom zou nou specifiek de poorten die WarCraft3 gebruikt er niet in staan? Drie keer raden!

ik help gewoon een klein beetje mee met policy handhaven, net als vele anderen.

Of zullen we maar een mailtje richting Blizzard sturen? ze hebben net een grote anti-piracy campagne opgezet.

Geen moraalridder in t algemeen. Hier wel.
Aangezien er geen enkele twijfel bestaat dat jij niet in het bezit KUNT zijn van een LEGALE versie (immers beta USA-only, spel nog niet uit) ben jij de zak hiero.

Had je maar moeten nadenken, portmapping faq lezen, algemene faq lezen, nt faq's lezen etc. voordat je hier een post opende en alsnog mensen tot de conclusie komen dat zoiets helemaal niet toegestaan is.

Gooi jij ook ruiten in, een ander zegt er iets van en je roept gelijk "he moraalriddertje, jij hebt niks te zeggen, alleen de politie heeft dat, dus hou je kop en laat mij doen wat ik wil".

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
WC3 is nog geen public beta, dus óf je hebt 'm illegaal, óf je hebt em omdat je officiëel beta tester bent, en dan mag je je tot blizzard wenden, daar kunnen ze je het ongetwijfeld vertellen :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.