Toon posts:

Mobiel Modden

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik ben van plan het orginele frontje van mijn ericsson t18s te modden (is het tch nog wel wat)

nou wou ik in me klepje een bio-hazzard logo maken door deze er gewoon uit te hale

ik wou hem ook verven (liefst glow-in-the-dark verf)
lijkt me wel ruig ben ik hem int donker tenminste niet kwijt

nou lijkt blauw licht ook wel ruig (laat ik binnenkort doen)

nou zijn mijn vrage

1. waar zit het magneetje van de actieve klep (strax frees ik dit eruit OEPS)

2. kan het schermpje (da glasje int frontje) eruit fo kan ik dit beter afplakke

3. waar kan ik die glow-in-the-dark nagellak / verf krijge (drogist heeft geen nagellak (glow-in-the-dark tenminste))

NOG ANDERE TIPS???

• GeleFles
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

1. probeer je klepje los te halen van telefoon, dmv 1 kant uitdrukken en losklikken... (van de trap af laten vallen werkt ook, spreek uit ervaring) weet alleen niet waar het magneetje zit... maar ik denk dat als je hem ongeveer 0,5 tot 1cm van de onderkant freest, dat je niks molt... (maar op eigen risico natuurlijk! ben net aansprakelijk voor gevolgen... :P)

2. ik zou hem gewoon afplakken... (gebruik wel schilderstape, sommige soorten plakband reageren of verf... is niet handig...)

Verwijderd

Topicstarter
weet al waar magneetje zit (heb een soort imitatie 8850 frontje er nou opzitte en daar kun je hem zien int licht)

en da klepje krijg je er dus never af
mar das niet zo'n probleem

IEMAND ANDERS NOG???

• GeleFles
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

Op vrijdag 22 februari 2002 22:10 schreef PlaceR het volgende:
weet al waar magneetje zit (heb een soort imitatie 8850 frontje er nou opzitte en daar kun je hem zien int licht)

en da klepje krijg je er dus never af
mar das niet zo'n probleem

IEMAND ANDERS NOG???
klepje is er echt wel af te krijgen...

als je de telefoon recht voor je hebt: klepje naar links drukken, dan aan de linkerkant naar je toe trekken, dan is ie los aan de linkerkant, en dan kan je hem naar rechts eraf schuiven... (op eigen risico natuurlijk! :P)

• theborgnl
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-05 14:48

theborgnl

De mededeling begint hier:

3. Ik geloof dat ze het bij de hema verkopen... Zou het gewoon ff proberen. :)

*ding* Einde bericht *dong*

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

3: ik heb mijn glow-in-the-dark verf bij de speelgoedwinkel vandaan (al een tijdje geleden). Het is bij mij hele dikke prut, in drie kleuren: wit, groen en blauw. De witte is lichtgroen, en de blauwe eigenlijk ook een beetje in het donker.
Het is niet met water te verwijderen, daar ben ik al achter gekomen toen ik dat op mijn computer wilde smeren. Het zag (en ziet) er niet uit.

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

Verwijderd

Op zaterdag 23 februari 2002 17:44 schreef Resistor het volgende:
3: ik heb mijn glow-in-the-dark verf bij de speelgoedwinkel vandaan (al een tijdje geleden). Het is bij mij hele dikke prut, in drie kleuren: wit, groen en blauw. De witte is lichtgroen, en de blauwe eigenlijk ook een beetje in het donker.
Het is niet met water te verwijderen, daar ben ik al achter gekomen toen ik dat op mijn computer wilde smeren. Het zag (en ziet) er niet uit.
PICS :D

• Resistor
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Op zaterdag 23 februari 2002 18:06 schreef Roezjuh het volgende:

[..]

PICS :D
1: ik heb geen webcam
2: ik heb geen webruimte
3: ik zit hier met een langzame verbinding, en heb geen zin om op het uploaden te wachten.
4: in het licht is het niet te zien, het ziet er uit alsof je je neus hebt gesnoten en de zakdoek afgeveegd aan de computerkast, alleen als de lamp net uit is en het echt helemaal donker is gloeit het een beetje groen.
5: Als het aan bovenstaande voorwaarden voldoet heb ik geen zin.

Verwijderd

Op zaterdag 23 februari 2002 18:10 schreef Resistor het volgende:

[..]

1: ik heb geen webcam
2: ik heb geen webruimte
3: ik zit hier met een langzame verbinding, en heb geen zin om op het uploaden te wachten.
uploaden zal mij een zorg zijn. :P
ik kan wel ff hosten(heb net nieuwe hosting, dus nog 200mb vrij)
scanner werkt ook ipv webcam.

• Resistor
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Op zaterdag 23 februari 2002 18:18 schreef KingOfDos het volgende:

[..]

uploaden zal mij een zorg zijn. :P
ik kan wel ff hosten(heb net nieuwe hosting, dus nog 200mb vrij)
scanner werkt ook ipv webcam.
PlaceR zal wel niet blij zijn met dit off-topic gedoe, maar ja.
Ik heb wel een gewone fotocamera, maar ik vind het zonde om een gewone foto te maken, die in te scannen en dat plaatje te plaatsen. Wat ik al zei, het is moeilijk te zien en ik denk niet dat het op de foto te zien is.

Verwijderd

Topicstarter
boeiund da off-topic gedoe

HET LOGO IS ERUIT

daarna wou ik hem verfen en das dus mislukt (was nagel-lak)
nagel-lak-remover erover en kachelen

(alleen heb ik het er zo dit overheen gesmeerd dat nagel-lak-remover weinig zin heeft)

(kun je ook pics maken door da frontje gewoon op de scanner te legge???)
wie wil ze dan voor me hosten???

Verwijderd

scannen kan je gewoon doen
en ik zou het graag zien !

hosten ? je mag ze altijd naar mij sturen, maar er zijn hier enkele van die graties site bekent waar je plaatjes kan uppen

Verwijderd

Topicstarter
ik en plaatjes uppen gaat neit (why???)
mar ik scan het drek wel en stuur de brakke pics nar jou

Verwijderd

ok, chronomatrix@hotmail.com
zal ze dan zo snel mogelijk hier posten

Verwijderd

Topicstarter
plaatje is verstuurd

NIET OP DE VERF LETTUH

wel opt logo het witte onder het logo is een blaadje anders zag je het logo niet goed

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://users.skynet.be/bk234359/frontje.jpg
plaatje is dus van de GSM van PlaceR zoals jullie wel door hadden

Verwijderd

Op zondag 24 februari 2002 14:12 schreef Mr.ChronoM het volgende:
[afbeelding]
plaatje is dus van de GSM van PlaceR zoals jullie wel door hadden
rijp voor de vuilbak?

Verwijderd

volgens mij kan je toch nog proberen om er de "verf" af te krijgen met zeer fijn schuurpapier en veel geduld, kan kan je 1 of 2 heel dunne lagen spuiten en even vernissen.

dit zou zeker moeten kunnen

PlaceR : als je er nog iets mee aanvangt hou ons op de hoogte en ik wil je pics uppen als je het zelf niet wil/kan/...

Verwijderd

Topicstarter
met veel nagel-lak-remover / terpetine / wasbenzine (wat bijt het hardst??)
lost de verf wel op en issi weer schoon (zoals je ziet is op het klepje al een hoop zooi verdwenen dus ik krijg het er wel af

EN HET IS NIET RIJP VOOR DE VUILBAK!!!

HET GAAT MIJ LUKKE
[emiel ratelband mode] TJSAKKKKKAAAAAAAA!!
[/emiel ratelband mode] :P

• Resistor
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Biohazard is dus Radioactive geworden. Voor die lichtgevende verf had ik al gewaarschuwd, dat is lastig te verwerken.
(en wat ga je nu met dat potje nagellak doen? gebruiken waar het voor gemaakt is :+ )

Verwijderd

/me had ok een idee voor mobiel mod

als ik even van je topic gebruik mag maken? :)

Passen er mini/platte leds tussen een frontje en de telfoon zelf bij een Neukia 3330? (zelfde bouw als 3310)

of is dat te klein?

(ik wil een teken eruit halen, + een ledje bij het glaasje zetten zodat ik een oplichtende foon heb :) )

• flippy
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

flippy

Alle rechten voorbehouden.

die t18 heeft geen magneetje in de telefoon zittu, er zit een veersyteempje in het asje waardie op draait.
ik weet het, want ik wou hem ook modde en toen sprong er een veertje uit en die is nu M.I.A. :(
en nu "klapt" ie nie meer :( (the_virus heeft nu 3810 :) )
sloop hem uit elkaar en schuur hem.....
en dan weer in mekaar zettu, wel de goeije schoefies gebruiken...

(hollants was ons goeiere vakjes :) )

(the_virus heeft teveel in het glas met de gold strike gekeken naar het plavond :9 )

wat een geheim agent toch allemaal niet moet doen om incognito op zijn werk te verschijnen

• Oxi
  • Laatst online: 14-11-2022

Oxi

Op zondag 24 februari 2002 21:20 schreef Type het volgende:
/me had ok een idee voor mobiel mod

als ik even van je topic gebruik mag maken? :)

Passen er mini/platte leds tussen een frontje en de telfoon zelf bij een Neukia 3330? (zelfde bouw als 3310)

of is dat te klein?

(ik wil een teken eruit halen, + een ledje bij het glaasje zetten zodat ik een oplichtende foon heb :) )
de foon geeft al licht!
wat wil je daaraan doen dan? maar een ledje past denk ik niet tenzij je je frontje verbouwt (geen risico aan foon dan)

I wouldn't give his troubles to a monkey on a rock

• Oxi
  • Laatst online: 14-11-2022

Oxi

ik heb net me 3310 opengeschroefd. Torx-7 is de kop die je nodig hebt
maar die leds zijn zo fuckgin klein, ze zijn niet te vervangen zonder je mobiel verkundig om zeep te helpen |:(
en ruimte tussen cover en mobiel hangt af van je cover...

I wouldn't give his troubles to a monkey on a rock

Verwijderd

Op zondag 24 februari 2002 21:44 schreef Oxigun het volgende:
ik heb net me 3310 opengeschroefd. Torx-7 is de kop die je nodig hebt
maar die leds zijn zo fuckgin klein, ze zijn niet te vervangen zonder je mobiel verkundig om zeep te helpen |:(
en ruimte tussen cover en mobiel hangt af van je cover...
k

en zelf mijn ledjes van kleur veranderen is niet mogelijk zeg je? te kleine ledjes...

damn...

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 24 februari 2002 21:29 schreef the_virus het volgende:
die t18 heeft geen magneetje in de telefoon zittu, er zit een veersyteempje in het asje waardie op draait.
ik weet het, want ik wou hem ook modde en toen sprong er een veertje uit en die is nu M.I.A.
het veertej is dat ie weer open gaat en dicht (blijft) in het klpeje zit een magneetje gebakke en dit zorgt ervoor dat de foon weet of het klepje open of dicht is

(ik heb een 8850 rip-off frontje er nou op met een klepje dat naar beneden schuift en daar zie je het magneetje zitte)
Pagina: 1