Heb met 2 verschillende 17" exemplaren gewerkt, en vond ze best ok. Ze halen geen IIyama beeld vind ik, maar ze kosten ook stukken minder!
De 710D is een aanrader, 17", DP25, vlak scherm en een haarscherp beeld voor iets meer dan 600 piek.
ik heb een Hansol 701P (17") voor iets meer dan een jaar en hij bevalt uitstekend. erg goede beeldkwaliteit voor de prijs die je ervoor moet betalen.
Verwijderd
Ik heb er nog geen maar zit wel een beetje naar te kijken. de Hansol 19inch line ziet er wel lekker uit(qua prijs dan he) de top of the line 900P (19" 0.22Dotpitch 16x12@75)
kost 800 piek en de goedkoopste de 900A kost 722 piek en heeft iets minder flexe specs(staan niet op de site, raar) maar ik denk dat de price/performance erg hoog is. Ik kan zo'n 900P voor 630 piek krijgen als ik een nieuw systeem koop(gene BTW) en das fokking weinig voor een 19"met zulke specs, dat heb ik ook ongeveer voor me 15" betaalt in de tijd:(
De hansols worden over het algemeen wel goed getest hoewel het geen Pyama's zijn maar ze kosten dan ook de hleft bijna.
THAVINNY
kost 800 piek en de goedkoopste de 900A kost 722 piek en heeft iets minder flexe specs(staan niet op de site, raar) maar ik denk dat de price/performance erg hoog is. Ik kan zo'n 900P voor 630 piek krijgen als ik een nieuw systeem koop(gene BTW) en das fokking weinig voor een 19"met zulke specs, dat heb ik ook ongeveer voor me 15" betaalt in de tijd:(
De hansols worden over het algemeen wel goed getest hoewel het geen Pyama's zijn maar ze kosten dan ook de hleft bijna.
THAVINNY
Verwijderd
Ik ook Hansol 700P, werkt al 2 jaar prima. Onlangs in een review op tweakers.net kwam ik dacht de 19" uit de bus als een goeie prijs/prestatie-monitor.
Volgens mij heb je al een 19"voor 1000 piek
Volgens mij heb je al een 19"voor 1000 piek
Pagina: 1