Toon posts:

graphic forum

Pagina: 1
Acties:
  • 46 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb eerder iets heel stouts gedaan door een verzoek te doen voor het maken van een logo.... dat mag niet las ik, ik zat niet op te letten. :z
Maar... weet er iemand een forum waar ik een dergelijk verzoek wel zou mogen doen? huh, of mag ik dat ook niet vragen :?

Verwijderd

Dat mag je van mij best vragen, maar ik denk dat als er een forum is als wat jij wil, het weinig users zal hebben...

Aangezien je geen werk gaat doen voor een ander, toch?

Dat is tijdverspilling, en je krijgt er niet eens voor betaald...

Oke, er zijn uitzonderingen als het om een bekende gaat van je bijvoorbeeld, maar dat is hier niet zo natuurlijk...

• AtomicShockwave
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-09 10:03

AtomicShockwave

Hadde maar een vak moette lere

NEE dat forum isser niet, das niet de bedoeling van GoT

• Blue-eagle
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Betaal of creeër. Dat is toch niet zo moeilijk? Je moet niet alles gratis willen hebben.. :)

Verwijderd

Denk eventjes logisch na en bedenk een reden waarom er fora zijn waar mensen graag gratis jou werk doen? Ik wil niet vervelend zijn, maar ik denk niet dat je veel van die mensen vind :)

• cutter
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-09-2025

cutter

Wannabe i7 fanboy

Op vrijdag 22 februari 2002 21:49 schreef mimike het volgende:
Ik heb eerder iets heel stouts gedaan door een verzoek te doen voor het maken van een logo.... dat mag niet las ik, ik zat niet op te letten. :z
Maar... weet er iemand een forum waar ik een dergelijk verzoek wel zou mogen doen? huh, of mag ik dat ook niet vragen :?
http://recruiter.monsterboard.nl/products.html

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-09 19:36

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

www.ikonboard.com je gratis forum. en lees de faqs

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.