LET OP!
Als je van die goedkope TFT monitoren koopt, heb je kans op een grote miskoop. Ik heb wel eens een monitor gezien die alleen op een resolutie van 1024*768 draaide. Dan bedoel ik dus dat die monitor 2 resoluties aan kan, namelijk 320*200 voor het dos-scherm en 1024*768 voor het windows scherm. Maar bijvoorbeeld 640*480 of 800*600 kon die monitor dus aan, dus dan krijg je gekloot tijdens het opnieuw installeren van je systeem, want veel drivers zetten je monitor naar 640*480 16bit of 800*600 16bit.
Ik heb 1 maal zo'n monitor gezien, die was van Packard-Bell, waar ik toch al niet zo'n fan van ben, maar dat was helemaal erg. Kheb dat ding trouwens nooit goed aan de gang gekregen. Wat nog zo'n probleem was, is dat dat ding alleen een digitale aansluiting had, dus je moest hem op zo'n digitale uitgang zetten, moet je daar nog zo'n speciale kaart voor zien te vinden ook!
edit:
Boven mij heeft nog iemand een advies gepost van een Iiyama monitor, een zeer goede keuze voor een goed uitziende TFT monitor van goede kwaliteit. Ik heb hem ook wel eens gezien, en dat is lang niet het slechste dingetje.
Eigenlijk meer een echte AANRADER!
Iiyama AX3818UTC (€ 619,- advies)
One ring to rule them all, one ring to find them, one ring to bring them all, and in darkness bind them...