[flash] Achtergrondgeluid

Pagina: 1
Acties:

• ImPrEzA
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 27-05 07:51

ImPrEzA

</breezah> Impreza

Topicstarter
Ik heb een sound van 43,6 seconden die ik achter een filmpje wil laten lopen. Maar het filmpje duurt maar 25 seconden, en dan stopt het geluid ook automatisch.
Nu is mijn vraag:

is het ook mogelijk dat het geluid doorspeelt zonder dat het filmpje doorgaat of opnieuw start?

Blackbird singing in the dead of night, take these broken wings and learn to fly... all your life... you were only waiting for this moment to be free. ][ Wanna fight for human rights? www.amnesty.nl

Verwijderd

movieclip met geluidje aan het eind van deze clip een actionscript gotoAndPlay(1) en in de animatie movieclip aan het eind stop().

de movieclip van het geluid is wel 43,6 seconden/(1.0/framerate ) van je filmpje lang. stel je framerate is 20 frames per seconde dan moet je geluid movieclip 43.6/(1.0/20.0) 872 frames lang zijn. okay movieclip beginnen bij frame 1 dus 873! in deze frame hang je je gotoAndPlay(1) scriptje

• ImPrEzA
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 27-05 07:51

ImPrEzA

</breezah> Impreza

Topicstarter
ok thanx!

Blackbird singing in the dead of night, take these broken wings and learn to fly... all your life... you were only waiting for this moment to be free. ][ Wanna fight for human rights? www.amnesty.nl