problemen met leadtek geforce 4

Pagina: 1
Acties:

• Dancis
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-08 22:30
Ik heb gister een winfast geforce 4 gekocht , maar nu wil ik 'm er in prikken en nu beginnen de problemen al meteen :'( :'(

Als ik 'm wil opstarten dan begint ie meteen te piepen , hij piept dan een keer of 4-5 en dan 2 en dan 1 en hij geeft geen beeld.
Reset ik 'm dan doet ie het de ene keer wel en de andere keer niet . dat is heel wisselend , heb 'm de 'r al een keer of tig uit gehad en weer in gedaan en met mijn v6800 heb ik geen problemen .

Wie o wie weet wat dit kan zijn en heeft een oplossing ???

• internetinfo
  • Laatst online: 03:03
pak een hamer, zet de kaart vast tegen het slot aan en rammen maar >:)

[on-topic]

gewoon ff goed aandrukken
ik ga er btw van uit dat het een AGP kaart is en dat je ook zo'n irri klemmetje daar hebt zitten. controleer dan ook ff dat die klemmetjes (van de kaart en het mobo) goed aansluiten

• OutSIdeR
  • Nu online

OutSIdeR

theworldforizabel.la

Hoi,
Je moet ff de kaart er stevig in drukken.
Dat had ik ook eerst wat bleek toen: de kaart zat er niet helemaal in.

probeer maar

theworldforizabel.la

• Dancis
  • Laatst online: 19-08 22:30
Nou ik heb jullie adviezen opgevolgd en het heeft allemaal niks mogen baten.......

Ik denk dat ik nu maar lekker morgen terug ga en 'm inruil voor wat anders of ik denk dat ik mijn geld maar terug vraag en nog even door spaar.

• Markao2000
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 04-01 21:33

Markao2000

it's all about the beats

Wat voor mobo heb je?
Ik las namelijk laatst dit stukje tekst:

Mogelijke problemen MSI K7T266 Pro2 en GeForce4 MX-440

Als de MSI K7T266-Pro2 en de GeForce4 MX-440 samen in een systeem worden gebruikt, dan kan het probleem ontstaan dat het systeem regelmatig geen beeld geeft. Dit is vooral te constateren als de voedingsschakelaar achterop het systeem een keer in- en uitgeschakeld wordt. Dit probleem is bekend bij MSI en ze zijn dicht bij een oplossing.

Oerbrood!

• BenJoep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:08
Op vrijdag 22 februari 2002 23:23 schreef Chevalric het volgende:
Wat voor mobo heb je?
Ik las namelijk laatst dit stukje tekst:

Mogelijke problemen MSI K7T266 Pro2 en GeForce4 MX-440

Als de MSI K7T266-Pro2 en de GeForce4 MX-440 samen in een systeem worden gebruikt, dan kan het probleem ontstaan dat het systeem regelmatig geen beeld geeft. Dit is vooral te constateren als de voedingsschakelaar achterop het systeem een keer in- en uitgeschakeld wordt. Dit probleem is bekend bij MSI en ze zijn dicht bij een oplossing.
yups klopt..

| I've got permission to color outside the lines |

• Fire_Bird
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20-08 12:26
weet iemand al of MSI is gekomen met een oplossing?
ik had tijdje terug gebeld op mn werk met MSI-nederland, ze waren aan het wachten op bericht van MSI hoofdkantoor ofzo....er zit een fout in de lay-out van de print van het bordje, je kon hem waarschijnlijk (lees; NIET ZEKER!) opsturen en dan werd het voor je gefixed...
iemand hier nog wat over gehoord??

• Fire_Bird
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20-08 12:26
[b]Op zondag 07 april 2002 16:40 schreef Fire_Bird *knip*
?
Pagina: 1