Waarom zou ik eigenlijk flushen naar een proxy bv een nederlandse ofzo?? Die proxy instellingen stat nu op automatic...wie kan mij..zeg maar..vertellen waarom ik die zou moeten veranderen in een bep. proxyserver...zijn er dan extraatje ofzo (korting coupons op bezoek je silicon valley ofzo...uuh ja :-)
Dan kun je meedoen met bijvoorbeeld een Mega Flush, zoals die nu bezig is...
Je kunt natuurlijk ook zelf de buff-out.rc5 opslaan onder een andere naam en dan in 1 keer 10 van die bestandjes gaan flushen. Wat je zelf het makkelijkste vind
Je kunt natuurlijk ook zelf de buff-out.rc5 opslaan onder een andere naam en dan in 1 keer 10 van die bestandjes gaan flushen. Wat je zelf het makkelijkste vind
"Commercie kills the scene" - I-f
Meerdere stats updates per dag....
Intentionally left blank
Verwijderd
Als je zo'n stats verslaafde bent als mij , dan kan je het best naar een proxy flushen , want net wat crisp zei: meerdere update per dag.:)
zie www.keyserver.org voor alle DPC proxies, ik zelf beheer ook een van die proxies, proxy.dsmarty.com AKA dsmarty.keyserver.org
Voor stats: www.dsmarty.com
Suc6
Suc6
Verwijderd
Moeten is er natuurlijk niet bij
Ik gebruik de proxy van DSmarty en ik moet zeggen dat ik daar helemaal tevreden over ben
Ik gebruik de proxy van DSmarty en ik moet zeggen dat ik daar helemaal tevreden over ben
* DJ flusht op wildhagen.keyserver.org 
Flush eerst naar eigen Keyproxy (zelf sparen
), en daarna door naar Wildhagen
3
Flush eerst naar eigen Keyproxy (zelf sparen
Als er geen Religie's zouden zijn, dan waren we allemaal gewoon mensen geweest
Hmmz.. mijn bedoeling was eigenlijk iemand te helpen, en geen proxy-flamebait te starten! Dus kappen aub!
Verwijderd
D-smarty ik probeer geen flame op te starten maar wiskey zei :<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>okay...dat klinkt lekker, en welke proxy moet ik het leukste vinden?[/quote]en toen zei jij dat jij een proxy had en om wiskey meer keus te geven zei ik dat ik op wildhagen flush.
Maar voor de rest mag iedereen zelf bepalen waar hij naartoe flusht.
Maar voor de rest mag iedereen zelf bepalen waar hij naartoe flusht.
Daarom gaf ik in eerste instantie ook aan dat hij een lijst met DPC proxies kon vinden op www.keyserver.org en terzijde gaf ik aan dat ik zelf ook een public proxy draai.... tu me comprend?
Verwijderd
ik zou zeggen neus eens wat rond op de eerste link van DSmarty, en kijk welke je het meeste bevalt.
Mo-Bees voor team Graasland!
Mo-Bees voor team Graasland!
Verwijderd
iedereeen haat mij mode:
je kunt ook bij team anandtech flushen
iedereen haat mij nu erger uit mode
grapje... ik heb geen aparte flush aangegeven , maar ik flush zekers wel voor DPC
je kunt ook bij team anandtech flushen
iedereen haat mij nu erger uit mode
grapje... ik heb geen aparte flush aangegeven , maar ik flush zekers wel voor DPC
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 06 september 2000 15:02 schreef DSmarty het volgende:
zie www.keyserver.org voor alle DPC proxies, ik zelf beheer ook een van die proxies, proxy.dsmarty.com AKA dsmarty.keyserver.org
Suc6 ;)[/quote]Goh, volgens mij is er een regel dat proxy beheerders geen reclame meer maken voor hun eigen proxy's ?
Suc6 ;)[/quote]Goh, volgens mij is er een regel dat proxy beheerders geen reclame meer maken voor hun eigen proxy's ?
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 06 september 2000 18:11 schreef [eNeRGy] het volgende:
Goh, volgens mij is er een regel dat proxy beheerders geen reclame meer maken voor hun eigen proxy's ?[/quote]Idd...
Goh, volgens mij is er een regel dat proxy beheerders geen reclame meer maken voor hun eigen proxy's ?[/quote]Idd...
Virussen? Scan ze hier!
Pas ik m'n signature wel weer aan
:(:(:(:(:(:(:(:(
Zo krijg ik nooit meer leden
:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(
(tip: bekijk deze postings, je kunt zo de keymasters eruit halen (big eGo :):))
:(:(:(:(:(:(:(:(
Zo krijg ik nooit meer leden
:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(
(tip: bekijk deze postings, je kunt zo de keymasters eruit halen (big eGo :):))
Plz close topic, onderwerp is reeds besproken in #DPC.
(of reageer in ieder geval niet meer op bovenstaande plz)
(of reageer in ieder geval niet meer op bovenstaande plz)
Pagina: 1