Met wat voor software/hoe kan ik stukken van een flash filmpje eraf knippen het gaat om een stukje aan het begin en het eind.
Verwijderd
Open gewoon de originele .fla, en knip het eraf... (met Flash uiteraard).
Verder is er wel software om weer een .fla van een .swf te maken, maar ja... rippen is lame. En daar is wel een grote kans op als je zelf de .fla niet hebt.
Verder is er wel software om weer een .fla van een .swf te maken, maar ja... rippen is lame. En daar is wel een grote kans op als je zelf de .fla niet hebt.
Ik heb alleen de swf file.Ik heb dit absoluut niet geript k'heb het een hele tijd geleden gemaakt maar de hd was totaal ver*****Op vrijdag 22 februari 2002 20:56 schreef Cheatah het volgende:
maar ja... rippen is lame. En daar is wel een grote kans op als je zelf de .fla niet hebt.
Flash heeft volgens mij gewoon een import functie die een swf in allemaal losse frames opent.
Zo kun je toch ook frames weghalen, niet?
Dat klopt wel, maar als er bijvoorbeeld ergens actionscripting is gebruikt kan dit er niet uitgehaald worden. (d8 ik, correct me if i'm wrong) En ik denk dat de topicstarter de stukjes die hij uit de swf knipt wel weer verder wil kunnen bewerken. (maar geod dat denk ik, allemaal vage suggesties)Op zaterdag 23 februari 2002 14:02 schreef Limhes het volgende:
Flash heeft volgens mij gewoon een import functie die een swf in allemaal losse frames opent.
Dus hierbij oproep aan de topicstarter, wat wil je precies doen met het gecutte stukje flash.
en anders ripppen
Renault Scenic E-Tech EV - PV-Output - 48kWh LiFePo4 op 15kVa Victron systeem
Het gaat me voornamelijk om stukken gewoon echt te cutten het zou leuk zijn als ik die ook kon bewerken maar dat hoeft echt niet.Op zaterdag 23 februari 2002 15:09 schreef ShereKahn het volgende:
[..]
Dat klopt wel, maar als er bijvoorbeeld ergens actionscripting is gebruikt kan dit er niet uitgehaald worden. (d8 ik, correct me if i'm wrong) En ik denk dat de topicstarter de stukjes die hij uit de swf knipt wel weer verder wil kunnen bewerken. (maar geod dat denk ik, allemaal vage suggesties)
Dus hierbij oproep aan de topicstarter, wat wil je precies doen met het gecutte stukje flash.
en anders ripppen(laat ik daar maar niet verder op in gaan, zal wel weer illegaal zijn)
Verwijderd
dit is absoluut not done!
bedenk zelf eens wat wat er okay uit ziet! kost tijd en dat heb je waarschijnlijk niet... dit is 'not my cup of tea'!!!!
bedenk zelf eens wat wat er okay uit ziet! kost tijd en dat heb je waarschijnlijk niet... dit is 'not my cup of tea'!!!!
Verwijderd
man je loopt gewoon te kutten!Op zaterdag 23 februari 2002 23:24 schreef Blizzy het volgende:
[..]
Het gaat me voornamelijk om stukken gewoon echt te cutten het zou leuk zijn als ik die ook kon bewerken maar dat hoeft echt niet.
Zeur niet ik vraag alleen maar of hier software voor is.Op zaterdag 23 februari 2002 23:29 schreef de_das het volgende:
[..]
man je loopt gewoon te kutten!
Pagina: 1