[Plug met inkepinkje aan rand en vijf pinnetjes
1. Hoe 'heet' deze plug?
2. Hoeveel koperdraadjes lopen er vanaf (door de kabel dus)?
Dat waren de vragen voorlopig, als ik wat antwoorden krijg worden het er vast wel meer
Wie zoekt, zal vinden http://www.google.com
Situatie:Op vrijdag 22 februari 2002 21:23 schreef AtomicShockwave het volgende:
je ken 5 aparte kanalen erdoor doen, genoeg dus voor stereo input en stereo output
moet ik nog iets met die phantompinnen doen of laat ik de kabeltjes daarvan ongemoeid?Op vrijdag 22 februari 2002 22:12 schreef AtomicShockwave het volgende:
gewoon zo: die middelste pin is de - pool voor allebij de kanalen
[afbeelding]
Dat is alleen bij bijvoorbeeld codensator mic's (lang geleden gebruikten die deze aansluiting) die mag je dus voor zover ik weet ongemoeid latenOp zaterdag 23 februari 2002 00:42 schreef Socratesss het volgende:
[..]
moet ik nog iets met die phantompinnen doen of laat ik de kabeltjes daarvan ongemoeid?
Zin.
Atari portfolio Dos 2.11
goed ID, ik heb al tulp > jack dus dat wordt slechts een uitgave van euhm, 4,50Op zaterdag 23 februari 2002 00:56 schreef Redheinz het volgende:
Sorry hoor, maar voor het 10tje waarvoor je een kabeltje koopt ga jij zelf zitten solderen? Zou ik niet doen. Het is inderdaad stero-input/output. Je hebt ze ook met 3 pinnetjes (alleen input/alleen output heeeeeeeeeeeeeeeel vroeger HAHA). Maar koop gewoon een kabeltje. Hoewel, je wilt 'm natuurlijk naar 3 1/2 jack-plug... Mmmm nog niet gezien. Dan wordt het misschien de moeite waard (din->4*tulpvervolgens tulp->3/12 mm jack, 20 piek???).
Fuck de euro
Verwijderd
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq