Wie heeft er hier de samsung n300 wel eens gezien of heeft hem zelf, op www.tfortelecom.nl kan je hem kopen pre-paid voor 160 euro ik denk dat ik hem ga kopen!
Ik zou voor de N400 gaan, ik heb het niet zo op die uitstekende antennes
Remember there are no stupid questions, just stupid people...
De N400 heeft de langst uitstekende antenne van alle toestellen die er nu zijn. Gelukkig steekt hij niet altijd uit.Op zaterdag 23 februari 2002 11:49 schreef Platel het volgende:
Ik zou voor de N400 gaan, ik heb het niet zo op die uitstekende antennes
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
Verwijderd
Klopt want het staat ook bekend omdat het een vrouwen telefoontje isOp zaterdag 23 februari 2002 21:23 schreef haas het volgende:
[..]
De N400 heeft de langst uitstekende antenne van alle toestellen die er nu zijn. Gelukkig steekt hij niet altijd uit.
Het gaat hier over de N400 (design by Pininfarina) en niet over de A400 die jij bedoelt.Op zondag 24 februari 2002 22:12 schreef Wellerpv het volgende:
[..]
Klopt want het staat ook bekend omdat het een vrouwen telefoontje iszit caloriemeter op en cyclusmeter en lange antenne en tril alarm alles dus wat een vrouw nodig heeft
En trouwens: ik ben een vrouw, maar ik zal nooit een telefoon kopen die speciaal voor vrouwen bedoeld is.
Tenzij er een komt met features als GPRS, Bluetooth, triband, infrarood, meerdere nummers per naam, Outlook synchronisatie en een kleurendisplay. Wat er dan aan speciale vrouwenfuncties opzitten, gebruik ik toch niet. Ik houd geen calorieën bij en die cyclusmeter is toch meer iets voor mannen
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
Verwijderd
oeps verkeerde je hebt gelijk maar goed.Op zondag 24 februari 2002 22:19 schreef haas het volgende:
[..]
Het gaat hier over de N400 (design by Pininfarina) en niet over de A400 die jij bedoelt.
En trouwens: ik ben een vrouw, maar ik zal nooit een telefoon kopen die speciaal voor vrouwen bedoeld is.
Tenzij er een komt met features als GPRS, Bluetooth, triband, infrarood, meerdere nummers per naam, Outlook synchronisatie en een kleurendisplay. Wat er dan aan speciale vrouwenfuncties opzitten, gebruik ik toch niet. Ik houd geen calorieën bij en die cyclusmeter is toch meer iets voor mannen. Tot de tijd dat zo'n toestel uitkomt houd ik het bij mijn T68. (Is dat dan een mannentoestel???)
Maar elke telefoon is voor man en vrouw maar die info haalde ik van de samsung site dus vandaar
Pagina: 1