• BitByter
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 09-01 08:55

BitByter

Prutst dit forum

Topicstarter
ik zie op tv wel eens een documantair ofzo over geesten

ik heb het hier dan over, zo'n geest die door je huiskamer heen zou zwieren :)

sommiggen zijn ook gefotografeerd, en dat is dan de opa van iemand ofzo

is hier ooit research over gedaan ofzo? ik kan het me bijna niet voorstellen namelijk :?

want als geesten bestaan, zou het ook kunnen zijn dat je een geest hebt, en, en ,en...

• Gnoom
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-06-2024
Nou, ik heb eerst wat tips voor je:

Je zou kunnen zoeken: druk op search en vul wat in..

je zou zelfs op internet kunnen zoeken: de meesten raden daarvoor www.google.com aan

als je dat dan gedaan hebt, is het misschien een idee om de W&L FAQ te lezen, zodat je weet wat een goede openingspost is... :)

Iedereen is speciaal, behalve ik.

• Thijsch
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01-01 18:43
er is wel research naar gedaanmar er is nooit iets goeds uitgekomen. Ik weet ook niet of ze nou bestaan of niet. ik denk dat het wachten is tot iemand het echt ontdekt. Maar tis op zich wel raar als je dan een geest ziet lopen, lijkt mij dood eng.
en als dat waar zoku zijn verklaard het misschien dat mensen een geest hebben? dat hoefd niet natuurlijk. eht kan ook iets anders zijn. Maar misschien word dat dan wel zeer annemelijk.

• -Stef-
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-01 16:42

-Stef-

Slainthe!

Is er ooit research over gedaan? Nou ja, zoek eens op google of een bibliotheek. Wat mij altijd heeft verwonderd is dat de geesten die gezien worden ook gekleed zijn. Kennelijk gaat het astrale lichaam van een Aus of Nike air ook de eeuwigheid in. Dat vind ik wat moeilijker te rijmen dan een lichaam met een ziel.

Yamaha - Chario - MJ Acoustics - Squeezebox - Trends Audio - Beresford

Verwijderd

Een hoop zal nep en bedrog zijn. Maar sommige dingen zijn echt waar. Wat mij zelf ook heel erg interesseert is de kracht van de geest kan die de spoken niet veroorzaken. OP discovery zag ik ook een gast die kon in een speciale ruimte met ronddraaiende schijven en veel denkkracht iets optillen. Maar alleen hij kon dat. Ik denk dat we daar de oplossing moeten zoeken

• Thijsch
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01-01 18:43
Op vrijdag 22 februari 2002 20:43 schreef -Stef- het volgende:
Is er ooit research over gedaan? Nou ja, zoek eens op google of een bibliotheek. Wat mij altijd heeft verwonderd is dat de geesten die gezien worden ook gekleed zijn. Kennelijk gaat het astrale lichaam van een Aus of Nike air ook de eeuwigheid in. Dat vind ik wat moeilijker te rijmen dan een lichaam met een ziel.
op de fotos die ik gezien heb (X-factor) hadden ze neit echt kleren aan. zo vaag dat je dat niet kon zien. wel blote voeten, mar het leek op een soort van nacktjapon. Dat dat zo is lijkt er mnisschien op dat mensen het verzinnen?

Verwijderd

Het lijkt me niet dat je zoiets kunt fotograferen toch? De 'echte' gedaante van die mensen is gestorven.. het is dan hun ziel en hun 'geestelijke' gedaante die je zou moeten zien, en volgens mij valt dat toch alleen maar te zien door het menselijk oog.. mensen die een 6e zintuig hebben..

• Zorg
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07:43
Op vrijdag 22 februari 2002 20:47 schreef Goedkoop het volgende:

[..]

op de fotos die ik gezien heb (X-factor) hadden ze neit echt kleren aan. zo vaag dat je dat niet kon zien. wel blote voeten, mar het leek op een soort van nacktjapon. Dat dat zo is lijkt er mnisschien op dat mensen het verzinnen?
ik denk juist dat je aan die soort nachtjapon kan zien dat het nep is.. net als met aliens altijd wordt geschetst dat ze groen zijn en een grote kop met ovale zwarte ogen..

Mijn hobby projectjes: www.agenticprojects.be

• Diadem
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 31-05-2023

Diadem

fossiel

Toch maar niet

volgende keer beter

<small>Gnoom said it all</small>

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life - Terry Pratchett

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.