Hartstikke wijs forum maar je hebt er een stel tussenzitten die gewoon met de slotjes gooien. Ik wil geen namen noemen, maar het is altijd dezelfde. Voordat ik een bedankje op een site kan posten is er weer een slotje op omdat ik het zogenaamd moet opzoeken met search. Maar al weet je de naam van een programma niet, ja das moeilijk zoeken.
Verwijderd
Op vrijdag 22 februari 2002 20:09 schreef Webgoodie het volgende:
Zozo Commodore64 heeft zijn kloontje snel klaar staan.
NB: Dit is een grapje
Weet je hoe het komt dat het altijd de zelfde zijn? 
Omdat er maar een bepaald aantal mensen dat kunnen.
En tja, ze hebben daar ook een reden voor. Ze zorgen ervoor dat topics niet herhaald worden, omdat ze al een zijn geweest. En ze zorgen ervoor dat er aan de regels van de FAQ wordt gehouden.
+3 behulpzaam voor n00b
Omdat er maar een bepaald aantal mensen dat kunnen.
En tja, ze hebben daar ook een reden voor. Ze zorgen ervoor dat topics niet herhaald worden, omdat ze al een zijn geweest. En ze zorgen ervoor dat er aan de regels van de FAQ wordt gehouden.
+3 behulpzaam voor n00b
🌞🍃
Nummer 1 miljoen en 1 
FF serieus, kijk ook dit topic nog na, dan kun je goed zien waarom mods soms snel iets sluiten.
[topic=419398/1/25]
[edit]
FF topics weggehaald die niet van toepassing waren
FF serieus, kijk ook dit topic nog na, dan kun je goed zien waarom mods soms snel iets sluiten.
[topic=419398/1/25]
[edit]
FF topics weggehaald die niet van toepassing waren
Met die slotjes snap ik ook best wel. Maar soms is het heel moeilijk om iets met search te vinden. Als je de bijv het exacte progje krijgt aangewezen dan kan je er best wel wat met google op vinden. Snap je ik heb er wel niet veel gekregen. Ik wou net zeggen dat me hele linux bak kapot was zit er alweer een slot op dat toppic (btw hij is nu nog steeds verrot). En een andere keer wou ik net een bedankje plaatsen is ie ook al weer gesloten.
Maar GOT vind ik toch het beste forum (en leukste) die ik ken.
edit
sorry maar zat ik zelf ook al aan te denken. Ik hoor het alweer kan ook weer weg. warom geen http://gathering.twearkers.newbies.net maar ja dat moeten ze zelf weten. Misschien als ik zelf wat meer ervaren ben met linux dat ik dan gerrust andere mensen kan afzijken
Maar GOT vind ik toch het beste forum (en leukste) die ik ken.
edit
sorry maar zat ik zelf ook al aan te denken. Ik hoor het alweer kan ook weer weg. warom geen http://gathering.twearkers.newbies.net maar ja dat moeten ze zelf weten. Misschien als ik zelf wat meer ervaren ben met linux dat ik dan gerrust andere mensen kan afzijken
Bijna goedOp vrijdag 22 februari 2002 20:25 schreef Glimi het volgende:
Nummer 1 miljoen en 1
FF serieus, kijk ook deze topics nog na, dan kun je goed zien waarom mods soms snel iets sluiten.
[topic=419398/1/25]
[topic=408376/1/25]
[topic=411717/1/25]
[topic=415275] zal het wel omgaan.
Je hebt idd helemaal gelijk. Had alleen het idee dat dit weer ging uitlopen op de gebruikelijke "Als je toch alleen mag zoeken op GoT, dan kun je het net zo goed sluiten". Maar ik heb me duidelijk vergist in de BeginPoster. Excuus hiervoor!Op vrijdag 22 februari 2002 20:29 schreef Garfield het volgende:
[..]
Bijna goed, nummer 1 mag blijven staan de overige 2 zijn n.v.t. klik maar eens op zijn username. Hij post bijna alleen in NOS, ik heb nog geen P&W/W&G topics van hem gevonden.
[topic=415275] zal het wel omgaan.
En wat bedoel je hiermee te zeggen dat dit een goed of slecht toppic is
Ik bedoel het echt niet slecht als julie dat soms denken
Dat denken wij niet, maar het is gebruikelijk dat HOOFDLETTERS vergeleken worden met SCHREEUWENOp vrijdag 22 februari 2002 20:43 schreef Kick het volgende:
En wat bedoel je hiermee te zeggen dat dit een goed of slecht toppic is![]()
![]()
Ja ik ging eens wat posten met gnome en netscape. Maar de letters waren zo vaag en klein dat ik niet doorhad dat het hoofletters waren. Ik kwam er pas achter toen ik mijn wachtwoord opnieuw in moest toetsen. Maar het was niet mijn bedoeling om te SCHREEWEN als je dat soms dacht. Julie hebben wel een goed geheugen zecht (was ik alweer vergeten).
Choeso JeiOp vrijdag 22 februari 2002 20:49 schreef Kick het volgende:
Ja ik ging eens wat posten met gnome en netscape. Maar de letters waren zo vaag en klein dat ik niet doorhad dat het hoofletters waren. Ik kwam er pas achter toen ik mijn wachtwoord opnieuw in moest toetsen. Maar het was niet mijn bedoeling om te SCHREEWEN als je dat soms dacht. Julie hebben wel een goed geheugen zecht (was ik alweer vergeten).
EV3 Plus Advanced SR Shale Grey, Het gaat er niet om wat jij zegt, maar om wat ik begrijp
Tuurlijk hebben wij een goed geheugen, moet je eens kijken welke topics ik van jou nog ken:Op vrijdag 22 februari 2002 20:49 schreef Kick het volgende:
[url="http://gathering.tweakers.net/forum/find/poster/41976]KLIK![/url]
//edit
Nou goed, ik zal mezelf meteen maar verraden:
Klik es op je username
Pagina: 1