Systeem aanzetten? En hoe moet ie dan uit?

Pagina: 1
Acties:

• Ibidem
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-04 16:28
Ik heb een MSI K7T266a Pro 2-RU bord, en als ie de aan/uit knop indruk dan gaat ie aan maar hoe lang ik ook die knop indruk hij gaat nie uit. 1 x indrukken helpt ook nie. Afsluiten in Windows en resetten gaat gewoon wel maar als ik hem uit wil hebben in b.v. Dos dan helpt alleen de power cable eruit trekken.

In de bios heb ik alle setting al nagekeken bij power management alles klopt acpi staat aan, delay op 4 sec en al geen delay geprobeerd. Weer nix :( Default settings al geladen en high performance settings ook. Steeds nix |:( Wat is het probleem dan? Mobo defect op dat punt, of switch is brak? U Tell Me! (Zit nog wel garantie op mobo, btw)

..::System Specs::..

Verwijderd

Al geprobeerd om de aan/uitknop langer ingedrukt te houden als je em uitzet? wil bij atx ook nog wel eens helpen ;)

• Justice
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-08-2025
Op vrijdag 22 februari 2002 19:41 schreef iMpULzIvE_KiLLaH het volgende:
Ik heb een MSI K7T266a Pro 2-RU bord, en als ie de aan/uit knop indruk dan gaat ie aan maar hoe lang ik ook die knop indruk hij gaat nie uit. 1 x indrukken helpt ook nie. Afsluiten in Windows en resetten gaat gewoon wel maar als ik hem uit wil hebben in b.v. Dos dan helpt alleen de power cable eruit trekken.

In de bios heb ik alle setting al nagekeken bij power management alles klopt acpi staat aan, delay op 4 sec en al geen delay geprobeerd. Weer nix :( Default settings al geladen en high performance settings ook. Steeds nix |:( Wat is het probleem dan? Mobo defect op dat punt, of switch is brak? U Tell Me! (Zit nog wel garantie op mobo, btw)

Human Bobby

• Ibidem
ik wilde net zeggen, dat heb ik tog gezegd :P

• SideSwipe
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 00:20

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

Schakelaar goed op Mobo? Kapotte schakelaar?

Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik

• Korras
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04-07 16:50
nieuwste bios er al ingezet? wil ook wel 's helpen...

7D | 30D | grips | flitslampjes | lensspul
Te Koop: A-Mount Sigma 20MM F1.8

• Ibidem
Op vrijdag 22 februari 2002 19:49 schreef SideSwipe_XP het volgende:
Schakelaar goed op Mobo? Kapotte schakelaar?
switch zit goed die kan er maar op een manier op anders gaat ie nie aan d8 k zo, en die switch kapot ken ook ik ga maar ff proberen mijn reset en power switch proberen om te draaien. Kijken of dat wat uit haalt

• Gabriel-LG
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-08 21:41
Probeer eens je powerknop samen met je resetknop in te drukken (mijn K7t266pro (niet 2) slaat dan direct uit. kijk ff of je powerknop niet van je mobo is gepleurd als dat niet werkt...

Verwijderd

heb je achter op je voeding geen schakelaar zitten?

is wel niet de oplossing maar werkt wel.. ;)

en wanneer je windows afsluit gaat ie dan wel gewoon uit?
anders is er toch iets met je switch, of jumper op je mobo..

• Ibidem
wat jullie allemaal zeggen is niet het geval. Switch staat goed op mobo jumper zit er nie, voeding is goed, ik ga wel een nwe power knop proberen

Verwijderd

Welk OS gebruik je?? Bij XP bestond er nog zoiets als APM meen ik. Kijk anders eens bij Configuratiescherm -> Beeldscherm -> Schermbeveiliging -> Energie -> Geavanceerd /Energieknoppen : Als ik de aan/uitschakelaar van de computer indruk : ......

• Ibidem
Ja, ik weet en gebruik XP, het staat er en beide staan die instellingen op stand by. Maar als je goed mijn post leest zie je dat er staat dat het onder dus OOK NIET werkt. Voortaan iets beter lezen dus :)

Verwijderd

kweenie of dat bij die nieuwe mobos nog zo is mar bij die een celeron 300 van mij kun je de power supply instellen tussen AT en ATX (si ATx) als ik hem daarop zet gaat ie ook niet uit dusssssss
Pagina: 1