Audio magazines/sites

Pagina: 1
Acties:
  • 219 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• -Stef-
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-08 18:48

-Stef-

Slainthe!

Topicstarter
Ik ben me de laatste tijd wat meer aan het verdiepen in de wondere wereld van de audio. Bij de bibliotheek in Utrecht vonden ze het nodig alles te herinrichten zodat er niets meer gevonden kan worden. De audio tijdschriften hebben ze voor het gemak maar de deur uitgedaan. :( Wat bladenboeren bezocht waar veel (pulp)bladen te vinden zijn.

Wat zijn nou de betere audiobladen? Hieronder versta ik goeie tests, duidelijke artikelen en (waaraan je nog nauwelijks onderuitkomt) die niet voor 80% uit reclame bestaat. Wat leest men hier?

Verder nog audio-sites met tests en goeie artikelen?

Yamaha - Chario - MJ Acoustics - Squeezebox - Trends Audio - Beresford

Verwijderd

Zelf lees ik What hi-fi. Ik vind het een goed blad, maar het heeft wel veel reclame.

Verwijderd

vergeet alsjeblieft dat "What Hifi"...kijk maar eens naar Hifi News and Record Review..

• Xanax959
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:41

Xanax959

relax...

op www.hifi.nl staan links naar allerlei andere sites en bladen.
Ook allerlei vage verhalen over kabels van duizenden euro's e.d.

Atari portfolio Dos 2.11

Verwijderd

Op vrijdag 22 februari 2002 22:58 schreef Fatboy_of_Nirvana het volgende:
vergeet alsjeblieft dat "What Hifi"...kijk maar eens naar Hifi News and Record Review..
Wat is er mis met What hifi. Te veel reclame, niet objectief, slechte tests/vergelijkingen? Zou je dus alsjeblieft wat redenen kunnen geven om dat blad te vergeten.

Verwijderd

foutje

• Duck-Twacy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-10-2024

Duck-Twacy

I'm hit!

Pesoonlijk vind ik de Nederlands bladen (als HVT en Homestudio) niet slecht. Vroeger had je ook Audio&Techniek.

Ik zou er niet al te veel kopen, je leert veel meer over audio door zo nu en dan een demo of beurs oid te bezoeken/bij te wonen. Op hifi.nl en hear.nl kun je wel zien waar en wanneer iets leuks georganiseerd is.

En op het inet kun je ook zoveel vinden.

Veel van de "betere bladen" behandelen voornamelijk apparatuur die zelfs ik niet kan (of wil) kopen. Maar dat is persoonlijk natuurlijk.

2 crush your enemies, 2 win the Tournament

Verwijderd

Op zaterdag 23 februari 2002 11:04 schreef tonyy het volgende:

[..]

Wat is er mis met What hifi. Te veel reclame, niet objectief, slechte tests/vergelijkingen? Zou je dus alsjeblieft wat redenen kunnen geven om dat blad te vergeten.
what hifi is al op de vingers getikt omdat het betaald wordt door enkele grote audiofabricanten zonder dat te vermelden(dat heet adverteren)

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-08 19:34

JT

VETAK y0

Op donderdag 14 maart 2002 23:30 schreef Duck-Twacy het volgende:
Pesoonlijk vind ik de Nederlands bladen (als HVT en Homestudio) niet slecht.
Ik dus wel. Alles wat duur is vinden ze altijd wel goed klinken, zonder echt een vegelijking te leveren.
Op vrijdag 15 maart 2002 04:02 schreef Fatboy_of_Nirvana het volgende:

[..]

what hifi is al op de vingers getikt omdat het betaald wordt door enkele grote audiofabricanten zonder dat te vermelden(dat heet adverteren)
En wat stond er dan in het blad dat niet mocht ?

Daarbuiten vind ik het een goed blad om een selectie te vormen van wat je gaat beluisteren als je wat nieuws gaat kopen.

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

Verwijderd

Op vrijdag 15 maart 2002 10:50 schreef JT het volgende:

En wat stond er dan in het blad dat niet mocht ?
ze hadden dus moeten vermelden hoe ze betaald worden...omdat in zo'n situatie de objectiviteit ver te zoeken is...

• hervaz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-11-2025
What hifi is zoals meer bladen totaal niet objectief, ik lees veel duitse bladen en daar druipt het smeergeld ook van af, maar ik vind het wel leuk plaatjes kijken, de waanzinnige goeie aparatuur en de instelling hoe duurder hoe beter van die bladen moet je doorheen kijken. Ook leuk is het 2dehands gedeelte, mits je een ritje naar duitsland wil/kan maken.
Pagina: 1