hallo, ik heb een vraag. ik wil op mijn website graag een beetje muziek door de speakers laten galmen als je hem opstart. nu had ik een kort melodietje van mp3 opgezet naar naar wav en op mijn site gezet. maar dat is gewoon 1,5 mb ofzo voor een paar sec. weet iemand een oplossing, misschien een ander bestandsformaat ofzo. thanx
Verwijderd
doe het gewoon in flash, kun je mp3 lekker importeren, weegt niks...gewoon doen zou ik zeggenOp vrijdag 22 februari 2002 19:14 schreef deltica het volgende:
hallo, ik heb een vraag. ik wil op mijn website graag een beetje muziek door de speakers laten galmen als je hem opstart. nu had ik een kort melodietje van mp3 opgezet naar naar wav en op mijn site gezet. maar dat is gewoon 1,5 mb ofzo voor een paar sec. weet iemand een oplossing, misschien een ander bestandsformaat ofzo. thanx
alleen begrijp ik niet helemaal waarom je muziek op je website zou zetten, ik persoonlijk vind het zwaar irritant dat je het in een popup doet.
precies........gebruik flash, makkelijk en snel.....Op vrijdag 22 februari 2002 19:19 schreef Los het volgende:
[..]
doe het gewoon in flash, kun je mp3 lekker importeren, weegt niks...gewoon doen zou ik zeggen
alleen begrijp ik niet helemaal waarom je muziek op je website zou zetten, ik persoonlijk vind het zwaar irritant dat je het in een popup doet.
kzou alleen wel een optie erin maken om ook dat muziekje uit te zetten, sommigen vinden dat namelijk heel irritant
als je niet weet hoe t werkt moet je gewoon ff naar zo'n tutorialsite gaan...
bijv. flashkit:
http://www.flashkit.com
Ik heb het ook wel eens voor elkaar gekregen om een mp3-tje op een website af te spelen.
Kweet alleen niet meer hoe. Maar dacht dat ik gewoon in de bron muziek.wav had vervangen door muziek.mp3
Kweet alleen niet meer hoe. Maar dacht dat ik gewoon in de bron muziek.wav had vervangen door muziek.mp3
Everything you say can, and will be used against you!!
Een mooi rood kruisje is niet lelijk :D
In Frontpage kun je ook gewoon mp3 importerenOp vrijdag 22 februari 2002 20:10 schreef Behind_You het volgende:
Ik heb het ook wel eens voor elkaar gekregen om een mp3-tje op een website af te spelen.
Ja, ik vind muziek met instrumenten ook altijd irritant! Al dat kabaal!Op vrijdag 22 februari 2002 22:01 schreef Terayonnetje het volgende:
midi is echt irritant. Vooral met al die instrumenten erin!!
Intentionally left blank
Misschien moet je bij de M kijken in het handboek der beginners, met de M van MARQUEE en de M van MUZIEK. Dat is vlak na de B van BLINK

1,5MB is veel te veel, muziek is irritant, en flash is hier de enige optie omdat midi helemaal bagger is
1,5MB is veel te veel, muziek is irritant, en flash is hier de enige optie omdat midi helemaal bagger is
Privacy-adepten vinden op AVGtekst.nl de Nederlandse AVG-tekst voorzien van uitspraken en besluiten.
Achter de muis aan hobbel-scriptjesOp vrijdag 22 februari 2002 22:37 schreef Prammenhanger het volgende:
Misschien moet je bij de M kijken in het handboek der beginners, met de M van MARQUEE en de M van MUZIEK. Dat is vlak na de B van BLINK
Blink
Chaotische navigatie
Disable right-click scriptje
Ellenlange content (lekker veel scrollen!)
...
Marquee (of Muziekjes op de achtergrond
...
wie maakt 'm af en/of verbeterd het DOXA ABC?
Intentionally left blank
Verwijderd
FrontpageOp vrijdag 22 februari 2002 22:51 schreef crisp het volgende:
Achter de muis aan hobbel-scriptjes
Blink
Chaotische navigatie
Disable right-click scriptje
Ellenlange content (lekker veel scrollen!)
...
Marquee (of Muziekjes op de achtergrond
...
wie maakt 'm af en/of verbeterd het DOXA ABC?
Geanimeerde Gifjes
Java applets
Scrollende Statusbalk
Vloekende kleuren
Zwarte achtergrond (wegens associatie met warez/pr0n-sites)
Post uw bijdragen
Layout van een flipperkast
Popups
"Wat is je naam" javascripts
Popups
"Wat is je naam" javascripts
Weet iemand ook hoe dit met swish moet ? Ik wil namelijk gewoon de site starten zonder muziek en als ze op de button klikken aangaat en weer klikken uitgaat. Snapt iemand hoe dat script gaat dan ?EmilneM schreef op 22 februari 2002 @ 19:20:
[...]
precies........gebruik flash, makkelijk en snel.....
kzou alleen wel een optie erin maken om ook dat muziekje uit te zetten, sommigen vinden dat namelijk heel irritant
nee word gevraagt door degene voor wie ik de site maak , persoonlijk vind ik het ook maar niks, maar als standaard muziek uitstaat is het dus een Extratje. En minder irritant.
Hoi, oude topics kicken is niet nuttig, niet handig en niet gewensd. Lees je ook eens in in de FAQ van dit forum want je vraagstelling getuigt nou niet echt van enige moeite die je erin hebt gestoken.
Verwijderd
via cdEx kan je een mp3 "vermommen" als een wav.
Dit is natuurlijk zeer handig, dan kan je gewoonweg die vermomde wav gebruiken.
Let wel op dat de mp3-wav geen vbr is (dat klinkt dan namelijk verneukt)
Dit is natuurlijk zeer handig, dan kan je gewoonweg die vermomde wav gebruiken.
Let wel op dat de mp3-wav geen vbr is (dat klinkt dan namelijk verneukt)
gewoon in het eerste frame (waar ook play staat) een geluid toevoegen en dan een knop maken met de actie stop alle geluiden of stop [dit] geluid en dan een ander knop met start [dit] geluidForFox schreef op 21 april 2004 @ 17:05:
[...]
Weet iemand ook hoe dit met swish moet ? Ik wil namelijk gewoon de site starten zonder muziek en als ze op de button klikken aangaat en weer klikken uitgaat. Snapt iemand hoe dat script gaat dan ?
* nuclear waste heeft toch effe swish opgestart.
todo: sta op frame 0 klik rechts / play
rechts in beeld zie je nu een schermpje met die actie klik op add action/ play sound en dan het geluid importeren
[ Voor 19% gewijzigd door nuclear waste op 21-04-2004 17:37 ]
</onzin>
Waarom dit topic kicken? En waarom niet de Swish handleiding lezen?
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()