Heb zelf op dit moment een 550W Enermax voeding maar wil voor mijn nieuwe (Dual MP) server of een Enermax of de goedkopere Flowerpower. Ben over Enermax erg tevreden, maar wat zijn jullie ervaringen met Flowerpower ?
Wil ik ook wel eens weten. Ik heb er nog maar 1 review over gelezen en die ene flowerpower met 3 fans (550W?) schijnt wel beter te zijn dan enermaxOp vrijdag 22 februari 2002 19:14 schreef pangodes het volgende:
Heb zelf op dit moment een 550W Enermax voeding maar wil voor mijn nieuwe (Dual MP) server of een Enermax of de goedkopere Flowerpower. Ben over Enermax erg tevreden, maar wat zijn jullie ervaringen met Flowerpower ?
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
ja en als we dan toch bezig zijn: hoe zit ut dan met die 340 Watt Chieftech voeding die je bij de Chieftech kasten kopen kan?
flowerpower alleen de naam al, bleech. enermaxen hebben teminste het meeste
voor het oog!
AMD Thunderbird 1200@1370Mhz/Msi K7T Turbo/512 Mb Sdram/GeForce2 Ultra 64Mb DDR/40Gig 7200
Mijn super flower 430 doet het hier prima, 5 volt gaat tot 4.84 omlaag......
Er zitten trouwens ook van die "mooie" transparante fans in en gouden fingerguards
Er zitten trouwens ook van die "mooie" transparante fans in en gouden fingerguards
[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]
Ja ik neem elke dag een kijkje bij de achterkant van m'n kast. Da's zooooo cool man!Op vrijdag 22 februari 2002 22:37 schreef GTTC het volgende:
flowerpower alleen de naam al, bleech. enermaxen hebben teminste het meestevoor het oog!
Oftewel, kijk naar prestaties, en niet naar het uiterlijk.
dank U dank U! dat is nou psies wat ik wilde horen, want in combinatie met een chieftech-case is het nieteens zo duur.Op vrijdag 22 februari 2002 22:56 schreef real_raichu70 het volgende:
Chieftec 340 Watt is een erg goede voeding , zekers beter dan een Enermax 350
Op vrijdag 22 februari 2002 22:57 schreef TD-DMZ het volgende:
Mijn super flower 430 doet het hier prima, 5 volt gaat tot 4.84 omlaag......
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
ik kijk er elke dag tegenaan, aangezien ik een window heb......Op vrijdag 22 februari 2002 23:01 schreef Access het volgende:
[..]
Ja ik neem elke dag een kijkje bij de achterkant van m'n kast. Da's zooooo cool man!
Oftewel, kijk naar prestaties, en niet naar het uiterlijk.
AMD Thunderbird 1200@1370Mhz/Msi K7T Turbo/512 Mb Sdram/GeForce2 Ultra 64Mb DDR/40Gig 7200
Als je die voeding weglaat dan gaat er maar 20€ vanaf.
Oftewel neem die er gewoon bij, heb je een mooie reserve voeding.
Flowerpower zou leuk zijn* voor AMD'ers ivm de 5V lijn en Enermax voor Intel ivm de 3.3V lijn.
*Heb het dus ook maar gehoord
Oftewel neem die er gewoon bij, heb je een mooie reserve voeding.
Flowerpower zou leuk zijn* voor AMD'ers ivm de 5V lijn en Enermax voor Intel ivm de 3.3V lijn.
*Heb het dus ook maar gehoord
Die Fan Speed ajustable knop is niet zo boeiend....WANT je betaald er echt _absurbt_veel_ voor wil je die functie hebben.
Je moet dan kijken naar de PFC-FCA (zie doosje)
Ga maar eens vergelijken!
De gewone (ik meen FCA) is een stuk minder duur (het blijft veel geld voor een voeding).
Je moet dan kijken naar de PFC-FCA (zie doosje)
De gewone (ik meen FCA) is een stuk minder duur (het blijft veel geld voor een voeding).
Ik heb ook een Flower Power 430 watt ,het ding komt niet onder de 5 volt op de +5 
Ik schroef hem open ,en wat zag mijn oog ,juist een potmetertje LOL
Ik schroef hem open ,en wat zag mijn oog ,juist een potmetertje LOL
Ryzen 7 5800@4.7GHz|Asus prime X570 pro|16GB G-Skill trident z rgb|Gigabyte rtx 2070 super|Custom WC van EK|chietech dragon|Corsair 750w rm x
idd zo'n fanspeedregelaar is in een uurtje zelf geknutseld voor 10 euro ofzo, en die enermaxen (zeker met fanspeedregeling) zijn schreeuwend deur in vergelijking met andere voedingen.Op zaterdag 23 februari 2002 14:19 schreef Gman het volgende:
Die Fan Speed ajustable knop is niet zo boeiend....WANT je betaald er echt _absurbt_veel_ voor wil je die functie hebben.
Dat moet ik nog steeds doen. Had er een topic over lopen of die potmeter erin zat......Op zaterdag 23 februari 2002 14:22 schreef Speedy-J het volgende:
Ik heb ook een Flower Power 430 watt ,het ding komt niet onder de 5 volt op de +5
Ik schroef hem open ,en wat zag mijn oog ,juist een potmetertje LOL![]()
[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]
Verwijderd
ik zoek ook een niewe voeding. Kan ik er dus vanuitgaan dat die flowerpower PSU's van goede kwaliteit zijn? ze zijn i.i.g wel een stuk goedkoper dan die enermaxen
Ik dacht ergens gelezen te hebben dat Flower Power een wat minder merk van Antec was. Kwaliteit zit dan dus wel goed.Op zaterdag 23 februari 2002 16:06 schreef SiQDiZ het volgende:
ik zoek ook een niewe voeding. Kan ik er dus vanuitgaan dat die flowerpower PSU's van goede kwaliteit zijn? ze zijn i.i.g wel een stuk goedkoper dan die enermaxen
nopeOp vrijdag 22 februari 2002 22:56 schreef real_raichu70 het volgende:
Chieftec 340 Watt is een erg goede voeding , zekers beter dan een Enermax 350
Verwijderd
Wie heeft er een link van die Flower Power review?
Die 55o watt schijnt ook erg stil te zijn en dat zie ik wel zitten.
Dat potmetertje voor de 5v zit die op alle modellen?
Die 55o watt schijnt ook erg stil te zijn en dat zie ik wel zitten.
Dat potmetertje voor de 5v zit die op alle modellen?
Goed onderbouwdOp zaterdag 23 februari 2002 16:44 schreef epsilon het volgende:
[..]
nope
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
chieftec zijn wel goed ik heb er een nooit problemen mee gehadOp zaterdag 23 februari 2002 18:09 schreef thedolf het volgende:
[..]
Goed onderbouwd
Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----
Ach, ik heb een Enermax 431 watter (EG465P-VE) en die heb ik 15 minuten na binnenkomst aangepast. Nu heb ik zowel een 3.3v als een 5v lijn die perfect zijn.Op zaterdag 23 februari 2002 14:14 schreef Gman het volgende:
3.31v en 5.03v en bij volle belasting 3.30v en 4.95v ... Mijn 12v is trouwens 11.98v/12.10v
Oh, topicstarter: Plaats je Enermax 550w in je dual config en plaats een 350w of iets dergelijks in je huidige config.
-
Verwijderd
Ik heb een Enermax 431W in m'n Dual XP 1700+. Superstabiel.
Is 550W niet een tikje overdreven ?
ja idd denk het welOp zaterdag 23 februari 2002 19:45 schreef SaintNightmare het volgende:
Ik heb een Enermax 431W in m'n Dual XP 1700+. Superstabiel.
Reality beats fiction by far!
Pagina: 1