ik heb een oude isa netwerkkaart en ik zal niet weten waar en welke driveres ik er voor moet hebben. Op een chip die er opstaat staat hetvolgende nr: TMS380C16PQL . Zegt iemand dit wat ???
das een Thomas-Conrad, 500-4045-003 rev.B 
(volgens google.com)
(volgens google.com)
A wise man's life is based around fuck you
zou best kunnen, bedankt in iedergeval. ben al een stapje dichterbij. Weet jij of iemand anders ook de drivers hiervoor ???
Please
Please
hiero: (tis nu van compaq dat thomas conrad)
http://www6.compaq.com/support/files/networking/nics/ThomasConradEthernetNICs.html
http://www6.compaq.com/support/files/networking/nics/ThomasConradEthernetNICs.html
ik weet dat ik zit te zeuren maar ik weet nog niet welke driver ik daarvan moet hebben. Jij bent volgens mij veel beter in surfen en dowloaden van drivers.
denk zelf dat het mischien die 2e van die 16bit isa is maar weet lang niet zeker.
chip 1 staat exact:
TMS380C16PQL
EA9408
3230006
PHILIPPINES
denk zelf dat het mischien die 2e van die 16bit isa is maar weet lang niet zeker.
chip 1 staat exact:
TMS380C16PQL
EA9408
3230006
PHILIPPINES
als je ze nu allebei download en probeerd?
heb ook nog een oude conexant modem(56k). Ik weet uit ervaring dat daarvoor drivers super moeilijk te vinden zijn. De chipset is RPH56/SP R6789-51. Ik heb al gezocht op internet voor drivers op heel veel sites maar daar vind ik wel zo iets wat er op lijkt maar dat is voor een USB kaart terwijl het PCI is.
Verwijderd
Koop gewoon een Realteck kaartje. Die dingen zijn snel GOEDKOOPOp vrijdag 22 februari 2002 19:09 schreef jasperh17 het volgende:
ik heb een oude isa netwerkkaart en ik zal niet weten waar en welke driveres ik er voor moet hebben. Op een chip die er opstaat staat hetvolgende nr: TMS380C16PQL . Zegt iemand dit wat ???
Dit is sneller dat 2 dagen zoeken voor drivers
nouja dat noem ik nou eens GEEN oplossing, mischien is de topicstarter wel krap bij kasOp vrijdag 22 februari 2002 20:21 schreef doevepik het volgende:
[..]
Koop gewoon een Realteck kaartje. Die dingen zijn snel GOEDKOOPen er zitten meestal de drivers ook nog eens bij
.
Dit is sneller dat 2 dagen zoeken voor drivers
en waarom zou je gelijk weglopen voor wat kleine problemen? een echte tweaker probeert eerst dat ding aan de gang te krijgen. mocht het echt niet lukken dan wat anders..
Pagina: 1