Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
SCHOP
Gezocht!
Router
Er is maar 1 oplossing, en dat is een ander abonnement nemen. Wellicht kan vodafone je zelf aanraden welk abonnement het beste voor je is.
Je kunt met een ander abonnement voor de internet TOEGANG nog steeds de pop server van je huidige provider uitlezen, dus je hoeft niet bang te zijn dat je je e-mail moet wijzigen.
Je kunt met een ander abonnement voor de internet TOEGANG nog steeds de pop server van je huidige provider uitlezen, dus je hoeft niet bang te zijn dat je je e-mail moet wijzigen.
"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik
Dat is nu net het probleem. Elke ISP is al overgeschakeld naar KPN's id of is er mee bezig.Op zaterdag 23 februari 2002 12:35 schreef maartena het volgende:
Er is maar 1 oplossing, en dat is een ander abonnement nemen. Wellicht kan vodafone je zelf aanraden welk abonnement het beste voor je is.
Gezocht!
Router
Dan heeft KPN dus monopoliepositie. Wederom is er dan maar één oplossingOp zaterdag 23 februari 2002 12:44 schreef thedolf het volgende:
[..]
Dat is nu net het probleem. Elke ISP is al overgeschakeld naar KPN's id of is er mee bezig.
Dat vreesde ik al. Ik dacht trouwens dat dit verboden was?Op zaterdag 23 februari 2002 15:51 schreef SONiCB00M het volgende:
[..]
Dan heeft KPN dus monopoliepositie. Wederom is er dan maar één oplossing
Gezocht!
Router
Verwijderd
Volgens mij biedt Vizzavi (dat zoals je waarschijnlijk wel weet van Vodafone is) ook inbelabonnementen (gratis) aan en het lijkt me erg sterk dat die niet toegankelijk zijn via een Vodafone abo...Op zaterdag 23 februari 2002 15:52 schreef thedolf het volgende:
[..]
Dat vreesde ik al. Ik dacht trouwens dat dit verboden was?
Daarnaast weigert XS4ALL dacht ik sowieso mee te doen aan die landelijke inbelnummers, maar als je momenteel geen abonnement bij XS4ALL hebt lijkt me dat ook geen oplossing.
[edit] overigens kan ik met mijn Ben abonnementje wel gebruik maken van het Zon inbelnummer (ook zo'n 0676 nummer)
Het Tiscali-netwerk is idd zoals hierboven al uitgelegd voor alle mobiele providers behalve Vodafone toegankelijk.Op zaterdag 23 februari 2002 16:05 schreef johnny appleseed het volgende:
[..]
[edit] overigens kan ik met mijn Ben abonnementje wel gebruik maken van het Zon inbelnummer (ook zo'n 0676 nummer)
(Dus Kpn, Telfort, Ben
When did I realize I was God? Well, I was praying and suddenly I realized that I was talking to myself
Pagina: 1