Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Via laptop internetten?

Pagina: 1
Acties:

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Vanaf 28 februari gaat de provider via de welke ik met de laptop en de GSM mail, stoppen met het normale KPN-inbelnummer. In plaats daarvan komt een nummer dat met 06 begint. Andere providers deden dit al eerder, omdat KPN een scheiding wil aanbrengen tussen datacommunicatieverkeer en belverkeer.

Alleen het probleem is dat de nieuwe inbelnummers niet toegankelijk zijn voor mensen die via de gsm willen mailen. Uitzonderingen zijn mensen die (hoe kan het ook anders!) een KPN-abonnement hebben. Ik heb echter een Vodafone-abonnement.

Dit alles leidt er vrees ik toe, dat ik vanaf 1 maart niet meer met de laptop kan werken. Ik heb het al uitgeprobeerd, het nieuwe inbelnummer is inderdaad ontoegankelijk voor de gsm.

Wat te doen? Zijn er meer mensen die dit gemerkt hebben? En die eventueel weten hoe dit probleem op te lossen?

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

• The Dolf
  • Niet online
SCHOP

Gezocht!
Router

• maartena
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09 06:16
Er is maar 1 oplossing, en dat is een ander abonnement nemen. Wellicht kan vodafone je zelf aanraden welk abonnement het beste voor je is.

Je kunt met een ander abonnement voor de internet TOEGANG nog steeds de pop server van je huidige provider uitlezen, dus je hoeft niet bang te zijn dat je je e-mail moet wijzigen.

"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik

• The Dolf
  • Niet online
Op zaterdag 23 februari 2002 12:35 schreef maartena het volgende:
Er is maar 1 oplossing, en dat is een ander abonnement nemen. Wellicht kan vodafone je zelf aanraden welk abonnement het beste voor je is.
Dat is nu net het probleem. Elke ISP is al overgeschakeld naar KPN's id of is er mee bezig.

Gezocht!
Router

• Flake
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
Op zaterdag 23 februari 2002 12:44 schreef thedolf het volgende:

[..]

Dat is nu net het probleem. Elke ISP is al overgeschakeld naar KPN's id of is er mee bezig.
Dan heeft KPN dus monopoliepositie. Wederom is er dan maar één oplossing

• The Dolf
  • Niet online
Op zaterdag 23 februari 2002 15:51 schreef SONiCB00M het volgende:

[..]

Dan heeft KPN dus monopoliepositie. Wederom is er dan maar één oplossing
Dat vreesde ik al. Ik dacht trouwens dat dit verboden was?

Gezocht!
Router

Verwijderd

Op zaterdag 23 februari 2002 15:52 schreef thedolf het volgende:

[..]

Dat vreesde ik al. Ik dacht trouwens dat dit verboden was?
Volgens mij biedt Vizzavi (dat zoals je waarschijnlijk wel weet van Vodafone is) ook inbelabonnementen (gratis) aan en het lijkt me erg sterk dat die niet toegankelijk zijn via een Vodafone abo...
Daarnaast weigert XS4ALL dacht ik sowieso mee te doen aan die landelijke inbelnummers, maar als je momenteel geen abonnement bij XS4ALL hebt lijkt me dat ook geen oplossing.

[edit] overigens kan ik met mijn Ben abonnementje wel gebruik maken van het Zon inbelnummer (ook zo'n 0676 nummer)

• BFS
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 24-11 11:27

BFS

Rude awakening

Op zaterdag 23 februari 2002 16:05 schreef johnny appleseed het volgende:

[..]

[edit] overigens kan ik met mijn Ben abonnementje wel gebruik maken van het Zon inbelnummer (ook zo'n 0676 nummer)
Het Tiscali-netwerk is idd zoals hierboven al uitgelegd voor alle mobiele providers behalve Vodafone toegankelijk.

(Dus Kpn, Telfort, Ben :) enz enz enz).

When did I realize I was God? Well, I was praying and suddenly I realized that I was talking to myself

Pagina: 1