Toon posts:

XBOX

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wie heeft al een XBOX kunne bemachtigen
en wie heeft er al op kunnen spelen en wat vinden
jullie ervan aanschafen of later aanschafen totdat
de prijs daalt? Of de moeite waard :)

• pp_
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-11-2021

pp_

Ik heb een: xbox zien staan waar een vechtspel opgespeeld werd. Daarnaast stond een: playstation 2 draaiende en in bij diezelfde winkel nog een: nintendo gamecube ook. Die: xboxspellen zijn mooi, maar die: xbox is zo ontzettend groot. Iets van 2: videorecorders op elkaar. |:(

• vleppyniles
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-11-2023
Gebruik eens de search, hier zijn al veel topics over geweest.

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 31-01 12:15
Laat dan eens zien welke. Niet zomaar zitten blaten dat ie de search moet gebruiken, daar was een policy over remember.

There is no magic.

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06:23
Dead or Alive 3 lijkt me echt vet op de XBox :P
En Peter-Paul wil je wat minder : gebruiken, want dat leest irritant :)

The devil is in the details.

• neggix
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-12-2025
Op vrijdag 22 februari 2002 18:35 schreef Marc00 het volgende:
Moet je een mier hebben :P >:)

Mario Kart FC 1590-4774-1019

Verwijderd

Op vrijdag 22 februari 2002 18:29 schreef The Will het volgende:
Laat dan eens zien welke. Niet zomaar zitten blaten dat ie de search moet gebruiken, daar was een policy over remember.
[topic=418982/1/25]

[topic=417653/1/25]

[topic=297097/1/25]

Hij heeft wel gelijk dus.
Op vrijdag 22 februari 2002 18:35 schreef Marc00 het volgende:
Dead or Alive 3 lijkt me echt vet op de XBox :P
Als je met vet 'mooi' bedoelt heb je gelijk...meer is het helaas niet. In anderhalf uur alles uitgespeeld, en geen secret characters of extra speelmodi :(

Verwijderd

Ik heb een week er een in heis gehad.. en gespeeld met de full en demo versies van de topgames

ehm prijs daalt hier in NL pas minstens eind van 2002 dus als je zolang wilt wachten.. misschien wel pas begin 2003

Verwijderd

Op vrijdag 22 februari 2002 19:34 schreef WouteRF het volgende:
Ik heb een week er een in heis gehad.. en gespeeld met de full en demo versies van de topgames

ehm prijs daalt hier in NL pas minstens eind van 2002 dus als je zolang wilt wachten.. misschien wel pas begin 2003
Oh wouter...ook even off-topic maar vooruit: een paar vrienden van me hebben hier HALO zitten spelen en al meekijkende moet ik je gelijk geven dat er meer in het spel zit als dat je in eerste instantie zou denken :)

Verwijderd

Op vrijdag 22 februari 2002 17:53 schreef Peter-Paul het volgende:
Ik heb een: xbox zien staan waar een vechtspel opgespeeld werd. Daarnaast stond een: playstation 2 draaiende en in bij diezelfde winkel nog een: nintendo gamecube ook. Die: xboxspellen zijn mooi, maar die: xbox is zo ontzettend groot. Iets van 2: videorecorders op elkaar. |:(
Je koopt een console toch om wat ie doet? Toch niet om hoe die eruit ziet? Ik neem aan dat als je op je x-box gaat spelen je onder 'spelen' toch niet het uren achter elkaar turen naar je x-box verstaat? |:(

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-01 22:35
Heb gister voor het eerst ff wat op de Xbox gezien.. ze stonden hierzo in de winkels allemaal met een demo disk.. Het zag er niet slecht uit, maar ook zeker niet geweldig.. Voor het eerst een filmpje van Halo gezien en dat lijkt me wel een koel spel, maar verder waren de graphics niet echt hoogstaand imo..

Ik hou het lekker bij mn pc'tje en ga er zeker geen kopen (ik koop sowieso geen consoles, op GBA na dan :))

Verwijderd

Ik heb een PS2 gehad, en binnen 1 maand verkocht. Sinds januari heb ik een Xbox, en speel elke avond. DOA3 heb ik niet gekocht omdat ik denk dat Soul Calibur 2 beter gaat zijn. Munch heb ik uitgespeeld, ben met Halo al een heel eind, en beiden zijn twee toptitels. Ik wacht nu met smart op JSRF, die titel gaf voor mij de doorslag om voor de Xbox te gaan.

En wat boeit het nou dat hij groot is? Hij is helemaal zwart, staat wel iets beter dan paars of blauw. Hij staat toch in een tv-meubel bij mij, zal me echt jeuken hoe groot hij is. Hij is kleiner dan m'n dvd.

Verwijderd

en hij is echt geen 2 VCR's hoog :) Dat is echt bullsh*t :)

maarre moet wle zeggen, die demo DVD's die je nu ziet draaien bij sommige winkels lopen wel eens vast, da komt omdat het builds zijn uit augustus 2001.. en dus geen full versie, bij MS draaiden ze 25 full version games voor n uur of 4 lang en daarw as geen enkele vastloper te bekennen

Verwijderd

Op vrijdag 22 februari 2002 23:19 schreef WouteRF het volgende:
en hij is echt geen 2 VCR's hoog :) Dat is echt bullsh*t :)

maarre moet wle zeggen, die demo DVD's die je nu ziet draaien bij sommige winkels lopen wel eens vast, da komt omdat het builds zijn uit augustus 2001.. en dus geen full versie, bij MS draaiden ze 25 full version games voor n uur of 4 lang en daarw as geen enkele vastloper te bekennen
idd! niet fucken met da box! :D

• HeatWave
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20-12-2025

HeatWave

Back to my tweakersroots!

XboX is gewoon een mooi apparaat, de grootte valt best mee en de grafische performance is gewoon het beste van alle consoles.

Maar ja elke console staat of valt met zijn spellen......

A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!

• SuperPotato
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-12-2025
-

[ Voor 100% gewijzigd door SuperPotato op 18-03-2017 12:12 ]

Verwijderd

ik heb m net besteld bij amazon.de

:)

met extra mem.cards, wat spellen, plus extra controllers

alles verzendkosten vrij *D

Verwijderd

Op zaterdag 23 februari 2002 00:08 schreef -RMW- het volgende:
Inderdaad de zoveelste topic in korte tijd, voor mijn mening zie "Xbox meningen"

Een ding toch:
[..]

Als dit zo was was de Dreamcast intussen onbetwist de marktleider geweest, maar helaas...

btw ook qua graphics performance en mogelijkheden (Internet, etc.) maar oke...

Marketing he... en geld.
als het goed is krijg ik volgende week me dreamcast eindelijk binnen :)

Verwijderd

Ik ben nog niet onder de indruk, van het zwarte grote gevaarte. Maar wat er niet is, kan nog komen. Voor mij nu nog geen xbox.
Pagina: 1