akai dv-r210055

Pagina: 1
Acties:

• xonide
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05-08 08:15
hallo, ik kom net uit de mediamarkt in adam en zag daar een akai staan voor 500 euro. heb gevraagd of er even een cdtje in gegooid kon worden en heb er ff naar geluisterd . Klonk wel leuk, ik type numer opschrijven zodat ik op internet ff kon zoeken. nu kan ik helemaal niets vinden hierover? iemand enig idee waar ik iets erover kan vinden?

het was een dvd-mp3 ehh svcd enz tuner en versterker in een . het leek wel op een 19" inbouw geval. zat een subwoofer bij en 5 satteliet boxjes. hij was rond de 500 euro.

alvast bedankt

-

Verwijderd

Akai bestaat dat nog? Ik dacht dat die gestopt waren met audio/video producten te maken voor consumentenmarkt.

• xonide
Ehhm. sja ik zag hem staan bij de media markt. mischien is het een ouder model dan? sinds waneer zijn ze gestopt dan?

-

Verwijderd

misschien dat ze nu een gat in de markt zien met die dvd speler, want stereosetjes van akai zie je al 2 jaar niet meer.

• Asclepius
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-08 07:08
Akai bestaat maakt dacht ik nog steeds audio/video producten. Een kennis van me heeft namelijk laatst nog een losse dvd speler van Akai gekocht. Best een mooi apparaat

• xonide
hmm dan denk ik dat ik toch voor iets anders ga. heb een mooie pioneer gezien . de :vxs d501 dan maar iets duurder

-

• Chillz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-08 15:01
Akai is iig gestopt met het maken van beeldapparatuur...

Televisies en videorecorders zul je geen nieuwe series van Akai meer van ontdekken...

TV's van Akai worden nu in fusie met Nokia gemaakt onder de *kuch* veel belovende noemer *ahum* Finlux

hoe het zit met geluidsapparatuur van Akai weet ik niet,
maar dat heb ik zoiezo nooit echt vertrouwt...
dan maak ik liever van die 'k' een 'w' en dan zou ik voor het ook niet dure Aiwa gaan...

Dvd is dan er weer net tussenin he... beeld en geluid...
tja, dan weet ik het verder ook niet...

Leeg - Sinds 20180907

Verwijderd

Je kunt er niks over vinden omdat je het type niet goed hebt genoterd het is namelijk een dvr-2100ss
Op www.akai.nl naar DVD en dan Home Theatre Set, ik heb er zelf een gekocht bij de Makro voor 390 euro inc.
Pagina: 1