"Its a Backstreet Boys world and at the end of the day, you just want to go home and kill yourself." - Billy Corgan (Smashing Pumpkins)
Is er veel verschil tussen een mobiele telefoon en een discman ala fl 500,=? Ik heb 'm onder rembours laten verzenden. Er was ook een speciale helpdesk mocht er iets zijn. Op een moment moest ik bellen; stuur 'm maar op (op hun kosten) en we repareren 'm kostenloos (garantie). Wat ik me wel kan voorstellen is dat als je een telefoon koopt bij een webwinkel en er mocht iets mis zijn (denk aan Nokia telefoon
) dan kan je 'm minder snel ruilen; in de winkel stap je naar iemand toe; hij doet t niet en je krijgt nog dat moment een nieuwe telefoon mee. Bij een webwinkel zal je waarschijnlijk een aantal (lees 3 à 4) moeten wachten en dus ook zonder telefoon zitten... Ik zou 'm dus wel bij een normale winkel kopen, de (iets?) hogere prijs biedt wel een stukje service
Verwijderd
Ik weet niet bij welke webshops je kijkt, maar in mijn geval zouden ze een paar honderd gulden terug moeten geven voor mijn "afgedankte" telefoontjes om het prijsverschil goed te maken.Op vrijdag 22 februari 2002 17:27 schreef Gugger het volgende:Maar 25 Euro terug voor een antieke Motorola is ook aardig, is het prijsverschil met de webshops alweer bijna weg.
Echte winkels geven over het algemeen toch kl*te advies, en het laten repareren van je mobiel zal waarschijnlijk toch te lang duren. Als je sowieso geen service krijgt, dan maar op je portemonnee letten, toch?
Verwijderd
ik heb al verscheidene malen bij tfortelecom gekocht www.tfortelecom.nl en dat ging altijd goed en snel!
Een GSM kopen via internet kan prima zolang je voor garantie ook naar een servicepunt kan gaan. Ik zou mijn telefoon nooit opsturen 'naar internet' als er iets mee is. Wat dat betreft is het goed geregeld bij Nokia en Ericsson.
Apparticle SharePoint | Apps | Articles