zoeken op GoT funktie?????

Pagina: 1
Acties:

• Canard
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 07:32
die zoekfunctie van GoT zoekt alleen naar onderwerpen sinds het nieuwe PHP forum voor zover ik kan zien... toen dacht ik, dan gaan we deze http://onno.dhs.org/NSearch/SearchServlet? proberen, maar die werkt niet meer...
ok, dan deze http://searchgot.cjb.net en die werkt ook al niet meer!!!
Wordt dit nog veranderd? want nu is er dus geen goeie zoekfunctie meer!

Zijn alle oude topics nu verdwenen ofzo? is dat de reden?

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Als je nou ff niet zoveel kwaakt, maar gewoon op Search klikt; die doet het ook weer:)

• Wild pigeon
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-02 21:25
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 06 september 2000 13:53 schreef Kaj. het volgende:
Als je nou ff niet zoveel kwaakt, maar gewoon op Search klikt; die doet het ook weer:)[/quote]*LOL*

• RubZie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 30-11-2024
Ik kreeg de indruk dat die gozer die dit topic opende (dammit waar zijn de replies bij het replien gebleven) juist dat search knopje bedoelde, maar volgens mij werkt de search juist wel in alle topicz. Iig weet ik me nog te herinneren dat er in een testje met PHPforum een tijdje geleden een deel van het oude GoT al geindexeerd was, ze hebben het dus iig geval geprobeerd.

Usarchy: nieuws over usability en online marketing

• Canard
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 07:32
ok, zeg dan even dat ik de FAQ moet lezen en dat ik op deze manier kan/moet zoeken:
%woord%

:)

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08-2025
D'r is, geloof ik, geen mogelijk om alle forums tegelijkertijd te doorzoeken?

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

Verwijderd

Aan de admins/modjes die nog over zijn:

die %-tekentjes kunnen jullie toch ook gewoon wel ff door PHP zelf laten invoegen...

Verder:

Ik ben een tijdje terug met een medetweaker begonnen aan een searchGoT paginaatje waarop in een database van nuttige postings van GoT werd gezocht naar het antwoord op een bepaalde vraag. Toen duidelijk werd dat jullie PHP forum snel klaar zou zijn hadden we er nog maar weinig zin in, aangezien jullie gewoon de hele database konden doorzoeken, terwijl wij dan onze rommel zelf moesten cutten en pasten.

Die medetweaker heeft toen contact opgenomen met FireFox, die zei dat Rick er bij jullie aan bezig was. Ca. 2 weken later was FireFox admin-af en weer 1,5 week later verdween ook Rick van het Moderator lijstje. Mijn vraag nu: hebben jullie nog interesse in ons halfafgemaakte project?? Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe jullie zoekscriptje werkt, om te kijken of het nog zin heeft om met onze rommel door te gaan...

Bij voorbaat dank &zo

Verwijderd

Poging nummer 12... Kan ik nu posten hier, ja, dank U...??

>> found the error:

Zodra ik hier een [ code ] tag gebruik dan krijg ik mijn geliefde error (voor de 13e keer overigens). Ligt ut aan mij of is dat onderdeel van het geweldige nieuwe PHP forum??

Anyway, ik had dus nog wat code liggen om te zorgen dat je gewoon spaties ipv % tekens kunt gebruiken en zodat je in meerdere fora tegelijk kunt zoeken (afhankelijk van jullie database structuur uiteraard). Ik hoor het wel als het nodig is... (zal wel niet, het forum werkt nou al perfect :()
Pagina: 1