daar ben ik nog niet ... dank je wel
hmmm, ik kreeg net ook een blue screen in XP (standaard is dat een reboot) heeft iemand DAAR al een oplossing voor?
(met hulp van jullie heb ik iig een probleem met textures en dat skin misalignment opgelost, bedankt)
edit: ook zou ik graag willen weten hoe ik in OpenGL kan draaien aangezien dat meestal ietsje sneller is
(met hulp van jullie heb ik iig een probleem met textures en dat skin misalignment opgelost, bedankt)
edit: ook zou ik graag willen weten hoe ik in OpenGL kan draaien aangezien dat meestal ietsje sneller is
[ Voor 20% gewijzigd door CU2morO op 31-01-2003 23:22 ]
Hoe heb je eigenlijk die skin-bug weggewerkt?
Verwijderd schreef op 31 January 2003 @ 20:02:
Unreal 2 - The Awakening, (Mini) FAQ
Tja, dat ik er niets over zeg betekent niet dat ik t niet waardeer, hoor, ik vond t erg handig
Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast
woei heb em op medium uitgespeeld 
in ongeveer 18 uur totaal bezig
^_^
ps skinbug was bij mij weg na upgrade naar 42.30 drivers van nvidia
in ongeveer 18 uur totaal bezig
ps skinbug was bij mij weg na upgrade naar 42.30 drivers van nvidia
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Verwijderd
Het is ook niet persoonlijk hoor, meer in het algemeen tegen de rest.Tja, dat ik er niets over zeg betekent niet dat ik t niet waardeer, hoor, ik vond t erg handig
Sorry voor de MSN smiliie, ik vond geen goede schaamsmilie....
Blah, ik heb blijkbaar niet goed de detonator geinstalled, maar krijg 41.70 niet meer weg!
. Ik zal eventjes zoeken naar goede versie Detonator Destroyer
bah na 2 uur spelen ben ik weer ff misselijk, is weer een tijd geleden dat ik een shootemup heb gespeeld, vandaar.
normal level is best wel zwaar al, mooi spel.
normal level is best wel zwaar al, mooi spel.
...
bah, ik krijg het maar niet voor mekaar om alles boven de 30frames te houden met alles aan.
iemand nog een ideetje?
2600+@2325Mhz
512DDR @ 370mhz
herc 9700pro. @350/700
ik ben het ff kwijt hoor, of moet ik maar gewoon accepteren dat er nog ff gewacht moet worden met alles vol aanzetten?
iemand nog een ideetje?
2600+@2325Mhz
512DDR @ 370mhz
herc 9700pro. @350/700
ik ben het ff kwijt hoor, of moet ik maar gewoon accepteren dat er nog ff gewacht moet worden met alles vol aanzetten?
Verwijderd
denk het niet. Jij hebt een extreem zwaar system mag ik wel zeggen. Zou toch moeten draaien lijkt me? Heb je aan alle instellingen dans le Bios gedacht? En nieuwe via 4in1 drivers? Tjah, zal ook wel. Check anders de U2 advanced options... misschien nog wel één of ander luguber dingetje dat uit/aan moet?!
En EAX.. heb je dat uitstaan?
Weet het ook niet...
En EAX.. heb je dat uitstaan?
Weet het ook niet...
Ik heb tot nu toe alles nog met alles high (16 schaduwen bla bla bla) op 1024*768 kunnen spelen 32bit..
Ik druf wel hoger te gaan maar doe het gewoon niet omdat ik dan weet dat mijn frames ineens naar 20 kunnen droppen en dat is in bepaalde gegevechten toch echt niet wat je dan wilt. Vind het tot nu toe trouwens een zeer vet spel. Het is alweer een tijdje gelden dat ik zo gespannen achter de pc heb gezeten. Unreal 1 durfde ik de eerste level nog niet eens uit te spelen hier gelukkig wel.. voor mij is de unreal 1 feeling weer helemaal back in business..
Ik druf wel hoger te gaan maar doe het gewoon niet omdat ik dan weet dat mijn frames ineens naar 20 kunnen droppen en dat is in bepaalde gegevechten toch echt niet wat je dan wilt. Vind het tot nu toe trouwens een zeer vet spel. Het is alweer een tijdje gelden dat ik zo gespannen achter de pc heb gezeten. Unreal 1 durfde ik de eerste level nog niet eens uit te spelen hier gelukkig wel.. voor mij is de unreal 1 feeling weer helemaal back in business..
ja eax staat uit, ookal heb ik een audigy 2 (daarbij was het probleem toch nie)
mischien is het wel gewoon ffies wachten op een patch, ben ik onderhand wel gewend van ati
mischien is het wel gewoon ffies wachten op een patch, ben ik onderhand wel gewend van ati
Verwijderd
Mmjah, maar ik denk het niet. Ik hoor ook genoeg spelers met een Radeon9700 die geen problemen hebben en lekker kunnen spelen met 6xfsaa aan zo.johnny.xxx schreef op 01 februari 2003 @ 03:52:
ja eax staat uit, ookal heb ik een audigy 2 (daarbij was het probleem toch nie)
@@n de andere kant hoor ik ook klachten over Pentium processoren, dus misschien dat het daar aan ligt? Of heb je 'ne AMD? sorry, ben te moe om te kijken
Hmm hij is best mooi en ik kan hem ook nog redelijk spelen op m'n oude zooi 
Of ja redelijk, het gaat niet irritant schokken iig.
TB900, Asus V6800 GF1 32MB DDR, 512MB SDR en WinXP,.
Dus als jullie met die topsystemen op 20fps zitten is iets niet echt goed.
Zit met mijn zooi rond de 20-25fps gemiddeld. Soms ff 15, nooit eronder, vaak 40 gemiddeld zonder te veel renderwerk.
Speel trouwens wel maar op 1024x768x16. Rest van instellingen standaard, medium quality etc.
Morgen aan 2e missie beginnen, maar is wel leuk spel dat heb ik al door
Of ja redelijk, het gaat niet irritant schokken iig.
TB900, Asus V6800 GF1 32MB DDR, 512MB SDR en WinXP,.
Dus als jullie met die topsystemen op 20fps zitten is iets niet echt goed.
Zit met mijn zooi rond de 20-25fps gemiddeld. Soms ff 15, nooit eronder, vaak 40 gemiddeld zonder te veel renderwerk.
Speel trouwens wel maar op 1024x768x16. Rest van instellingen standaard, medium quality etc.
Morgen aan 2e missie beginnen, maar is wel leuk spel dat heb ik al door
Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO
Verwijderd
tja.. Ik heb eigenlijk ook helemaal geen tijd voor U2 want al mijn tijd gaat op aan WarCraf3, Emperor: B4Dune en huiswerk/uitgaan/andere sociale dingen & slapen
Maar vooral WarCraft 3 
Toch fijn dat er mensen zijn die het wél kopen
. Hebbie niet het gevoel dan dat het gewoon maar 'nog eens een shootertje' is?
Toch fijn dat er mensen zijn die het wél kopen
kijk, dit bedoel ik.

en dan gebeurt er helemaal niets, geen schieten niets, ja het regend een beetje.
zal dan wel de prijs voor 6XAA 16XAF 1280/1024 zijn dan

en dan gebeurt er helemaal niets, geen schieten niets, ja het regend een beetje.
idd dat spel is gewoon NIET ECHTPhreak schreef op 31 januari 2003 @ 11:24:
Draait ook hier perfect op 1024x768x32 @ 4x FSAA (specs zie sig).
Vind het wel een stoere game, maar ik geef nog steeds de voorkeur aan realistische games. Niettemin zal ik dit ook wel een aantal daagjes gaan spelen denk ik

PIII 800@804 Mhz
Verwijderd
Staat daar écht 21? Omg volgens mij zou ik nog meer halen
Wat doe jij nu nog op ? Jij moet in bed briljante plannen verzinnen om morgen vroeg je pc te tweaken! 
ps. Wie is die figuur in je icon? doet me aan iemand denken...
ps. Wie is die figuur in je icon? doet me aan iemand denken...
aphex twin
maar daar hebben we het niet over
ik blijf erbij dat het een foutje moet zijn in iets, als ik nu echt het max eruit haal:
192FSB 2400Mhz (dat is een 3000+
)
het geheugen cls2-2-2
en mn vid kaart @ 373core/702mem.
dan loopt ie nogsteeds niet lekker
ik haal verdomme 16000 3d mark punten
je hebt gelijk ook, ik ga slapen, dit gaat nergens over
maar daar hebben we het niet over
ik blijf erbij dat het een foutje moet zijn in iets, als ik nu echt het max eruit haal:
192FSB 2400Mhz (dat is een 3000+

het geheugen cls2-2-2
en mn vid kaart @ 373core/702mem.
dan loopt ie nogsteeds niet lekker
ik haal verdomme 16000 3d mark punten

je hebt gelijk ook, ik ga slapen, dit gaat nergens over
Verwijderd
bij mij zou ie ook goed moeten draaien op me p4 2.4 ghz met radeon 9700 pro zoals ik eerder al zei. Ik ben nu toch aan het twijfelen of het eigenlijk wel aan de pentium processoren lag zoals ik eerst d8. Volgens mij is het gewoon zo dat als je te hoog boven de recommended systeem eisen komt dat dat niet mag en dat ie gaat schokken
. Ik hoop iig dat er binnekort een patch uitkomt want veel mensen met toch wel een goed systeem hebben nog steeds problemen met dit spel (zoals ik). Ze moeten vooral die ongelofelijke framedrops fixen want ik haal soms als ik loop en er zijn geen vijanden wel 80 frames p/s en dan met vijanden schiet ie opeens naar de 15-20 frames, irritant gewoon
Alles op zn laagst zetten helpt ook bijna nix, zo'n 4 frames verschil bij mij en met vijanden nog steeds die vette framedrops
Verwijderd
kvond net iets grappigs 
iemand op het nforce forum heeft een nudeskin gemaakt voor Aida. Ik heb hem zelf nog nie gedwonload maar het zag er wel grappig uit
(op de screenshot)
<font color=blue>Niet goed voor de jonge tweakerstjes onder ons ;)</font><!--
-->
hier kan je um downen:
http://mail.nforce.nl/~ize/u2nude.zip
iemand op het nforce forum heeft een nudeskin gemaakt voor Aida. Ik heb hem zelf nog nie gedwonload maar het zag er wel grappig uit
<font color=blue>Niet goed voor de jonge tweakerstjes onder ons ;)</font><!--

hier kan je um downen:
http://mail.nforce.nl/~ize/u2nude.zip
[ Voor 12% gewijzigd door M@NIC op 02-02-2003 00:57 ]
MAG NIET!!! Haal mar snel weg, voor een mod het voor je doet!

The opinions stated in the above post are purely those of the author,
and do not represent intelligent life of any form.
???The_Dud3 schreef op 01 februari 2003 @ 11:37:
MAG NIET!!! Haal mar snel weg, voor een mod het voor je doet!
Als je er nu eens bij zet wat niet mag , of een verwijs er naar
dan ben je al een beetje duidelijker .
Maar weer even ontopic ..
Ik blijf me verbaen over het spel ..
hoe verder je komt hoe mooier hij gaat worden
Ik zit nu in die mijn
Hier nog even snel een paar foto's
Zo hier net even een spin gepest

Hier 1 foto van hetvoertuig waarmee je naar al; dat gedrocht moet vliegen
Ik vind het wel weg hebben van Wingcommander

BQQ

[ Voor 12% gewijzigd door ravw op 01-02-2003 11:53 ]
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Dubbel haal deze maar weg
[ Voor 96% gewijzigd door ravw op 01-02-2003 11:48 ]
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
LOL, bla@ckhole pakt de Queen aan met z'n handpistooltjeBlackhole schreef op 01 februari 2003 @ 11:47:
[...]
???
Maar weer even ontopic ..
Ik blijf me verbaen over het spel ..
hoe verder je komt hoe mooier hij gaat worden
Ik zit nu in die mijnwel een spooky sfeertje daarzo .
Hier nog even snel een paar foto's
Zo hier net even een spin gepest
[afbeelding]
Hier 1 foto van hetvoertuig waarmee je naar al; dat gedrocht moet vliegen
Ik vind het wel weg hebben van Wingcommander
[afbeelding]
BQQ
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik heb der eerst een toxicgrenade op gegooid en der daarna lekker in de hens gezet, en terwijl ze brande m'n assault rifle er op leeg gesproeit
Ennuh Johnny.xxxx euhh ik snap dat jullie het raar vinden dat je het niet met 40fps ofzo kan draaien met 6xAA (!!!!) en 16xAF (!!!!!!!!) aan. Dat is ZO zwaar, heb je al eens je 3D Mark score gezien in 1280x1024 en die 6xAA en 16xAF... Al die andere mensen draaien met 2xAA en 4xAF ofzo...
Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
Nou heb ik ook nog een probleempje wat ik niet voorbij heb zien komen nl. dat mijn muiswiel niet werkt in U2, heb geen problemen ermee in andere spellen en heb de laatste drivers geinstalleerd staan.
Het gaat hier om een Logitech mx700
iemand?
iemand?
Updating..............
Het is toch niet zo moelijk om te verzinnen dat hij het over dat plaatje heeftBlackhole schreef op 01 februari 2003 @ 11:47:
[...]
???
Je mag op GoT geen naakt onder de gordel posten, ook al is het getekend, gerenderd, weet ik het.
The devil is in the details.
Verwijderd
Geez, ik ben nu bij het level gekomen waar je schip effe moet landen en je aanvals golf na aanvalsgolf krijg. Megaheftig. Ik heb nu 3 waves overleeft meer nu die laatse nog.
Ik krijg een beetje het gevoel van een slechte vietnamfilm die ik ooit gezien heb waarbij de hoofdrolspeler op een heuvel zit in zijn eentje en heel veel vijanden op zich af ziet komen. Hij gaat dood.... ik ook iedere keer bij wave 4..... toch misschien maar een god cheatje.. iemand?
Ik krijg een beetje het gevoel van een slechte vietnamfilm die ik ooit gezien heb waarbij de hoofdrolspeler op een heuvel zit in zijn eentje en heel veel vijanden op zich af ziet komen. Hij gaat dood.... ik ook iedere keer bij wave 4..... toch misschien maar een god cheatje.. iemand?
Ik had pcies hetzelfde, heb em toen maar ff op easy gezet en toen gehaaldVerwijderd schreef op 01 februari 2003 @ 12:50:
Geez, ik ben nu bij het level gekomen waar je schip effe moet landen en je aanvals golf na aanvalsgolf krijg. Megaheftig. Ik heb nu 3 waves overleeft meer nu die laatse nog.
In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti
ik had gelijk, het schokt een beetje heel ergexecutor schreef op 30 januari 2003 @ 13:36:
speelt dit op een tb800@1000 met een GF DDR 120/300@150/350?. ik heb winig hoop

tijd voor een nieuwe bak
heb je wel de turrets en walls gevonden die verder liggen? die kan je ook inzetten he.Verwijderd schreef op 01 februari 2003 @ 12:50:
en verder zitten er naast die deur tegen de muren aan ook reload pads, waar je jezelf weer kan opladen.
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Hoe schakel ik opengl in, ipv gewone Direct3D ?
Ik heb verdomme heel mn arsenaal op die queen spin geschoten en ze wil maar niet stuk?
Iemand een briljante tip aub?
is de demo al uit ofzo dat jullie allemaal spelen?
Dit is een taak vooooooooor HYP3RMAN!!!!
Nee, het is niet eens zeker dat er een demo komt. Iedereen die nu in Nederlands Unreal 2 speelt heeft 'm ergens gedownloadt van de warezscene.Hyp3rman schreef op 01 februari 2003 @ 13:51:
is de demo al uit ofzo dat jullie allemaal spelen?
Ik zou er maar niet om vragen als ik jou was
The devil is in the details.
nee inderdaad...
en ook niet vragen om contact wat dat wordt ook niet op prijs gesteld
is een truc voor. moet je in system kijken ofzo, daar zit dan een ini file in. Daarin staat zoiets:CU2morO schreef op 01 februari 2003 @ 13:31:
Hoe schakel ik opengl in, ipv gewone Direct3D ?
;Opengl
;software
Direct3d
; ervoor betekent UIT moet je dus omdraaien dan
Gewoon op die buis blijven staan en zo hoog mogelijk blijven staan en dan .....Maiar schreef op 01 februari 2003 @ 13:35:
Ik heb verdomme heel mn arsenaal op die queen spin geschoten en ze wil maar niet stuk?
[d]SCHIETEN MAAR[/b]
......
De hoofdprijs is een dode SPIN
en dan maar weer naar de volgende ronde
Hey Enthroned ik heb precies hetzelfde probleem. Ik heb de Logitech patch al geinstalled (game_whl.exe) maar deze werkte toendertijd wel met mijn Logitech Mouseman Wheel.. is hier een nieuwe versie van of is dit gewon niet mogelijk met de MX700???Enthroned schreef op 01 februari 2003 @ 12:18:
Nou heb ik ook nog een probleempje wat ik niet voorbij heb zien komen nl. dat mijn muiswiel niet werkt in U2, heb geen problemen ermee in andere spellen en heb de laatste drivers geinstalleerd staan.
iemand?
Iemand?
If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.
nope, in unreal2.ini en users.ini staat dat nietHyp3rman schreef op 01 februari 2003 @ 14:02:
[...]
is een truc voor. moet je in system kijken ofzo, daar zit dan een ini file in. Daarin staat zoiets:
;Opengl
;software
Direct3d
in unreal2.ini staat wel dit:
[Engine.Engine]
RenderDevice=D3DDrv.D3DRenderDevice
GameRenderDevice=D3DDrv.D3DRenderDevice
maar wat moet ik hier invullen voor OpenGL?
Dat werkt enkel in UT2003, U2 heeft geen opengl driver.Hyp3rman schreef op 01 februari 2003 @ 14:02:
[...]
is een truc voor. moet je in system kijken ofzo, daar zit dan een ini file in. Daarin staat zoiets:
;Opengl
;software
Direct3d
dacht dat het ongeveer hetzelfde was als bij UT2003CU2morO schreef op 01 februari 2003 @ 14:15:
[...]
nope, in unreal2.ini en users.ini staat dat niet
in unreal2.ini staat wel dit:
[Engine.Engine]
RenderDevice=D3DDrv.D3DRenderDevice
GameRenderDevice=D3DDrv.D3DRenderDevice
maar wat moet ik hier invullen voor OpenGL?
maybe kun je het in dat topic eens opzoeken en vergelijken?
[Engine.Engine]
;RenderDevice=D3DDrv.D3DRenderDevice
;RenderDevice=Engine.NullRenderDevice
RenderDevice=OpenGLDrv.OpenGLRenderDevice <die regel erin plakken en een puntkomma voor D3D zetten.
je kan het proberen.... maar ik denk niet dat het werkt
ik zie dat U2 ook nog een gamerenderdevice heeft, daar zou je dan wellicht ook opengl achter moeten zetten.
RenderDevice=OpenGLDrv.OpenGLRenderDevice <die regel erin plakken en een puntkomma voor D3D zetten.
ik zie dat U2 ook nog een gamerenderdevice heeft, daar zou je dan wellicht ook opengl achter moeten zetten.
[ Voor 19% gewijzigd door Ramon op 01-02-2003 14:33 ]
Het zal ook niet werken, U2 ondersteunt geen opengl.Tampie schreef op 01 februari 2003 @ 14:32:
[Engine.Engine]
Kan iemand mij zeggen hoe ik uit dat beest komt 
Want ik ga steeds DOOD
Heb nog maar 5 % leven en kan dus niet veel meer doen ..
Maar waar moet ik heen .
Terug gaat niet ivm Maagzuur
Want ik ga steeds DOOD
Maar waar moet ik heen .
level overdoen en zorgen dat je wat meer health hebt als je terug moet rennenBlackhole schreef op 01 februari 2003 @ 14:44:
Kan iemand mij zeggen hoe ik uit dat beest komt
Want ik ga steeds DOOD
Maar waar moet ik heen .
know what u mean paljohnny.xxx schreef op 01 februari 2003 @ 04:21:
kijk, dit bedoel ik.
[afbeelding]
en die AA en AF haalt geen FCuK uit 
zo irri, heb je nieuwe pc, dnek je alle spellen tot en met q3 03 op max te kunnen spelen lukt ut nog niet :\
als iemand een oplossing patch of tip heeft ik hou me aan bevolen, maar het is
jonny.xxx ik ga btw ff een gf4ti4400 drin zetten, ff kiekn of het ook nu aan ati ligt
zo irri, heb je nieuwe pc, dnek je alle spellen tot en met q3 03 op max te kunnen spelen lukt ut nog niet :\
als iemand een oplossing patch of tip heeft ik hou me aan bevolen, maar het is
jonny.xxx ik ga btw ff een gf4ti4400 drin zetten, ff kiekn of het ook nu aan ati ligt
[ Voor 38% gewijzigd door CommanderKeen op 01-02-2003 14:54 ]
OKe het is een oplossingTampie schreef op 01 februari 2003 @ 14:48:
[...]
level overdoen en zorgen dat je wat meer health hebt als je terug moet rennen
maar bedankt
Ik vind dat mensen dier hier miauwen dat games die niet fatsoenlijk draaien op 1280/1024 en alles op high plus fsa aa etc etc op allerhoogste een achter hun oren moeten krabben. De meeste games zijn namelijk ontworpen voor een resolutie van 1024x768 omdat dat een gangbare resolutie is. Daarin speelt het dan ook nog gewoon vloeiend.
Ik snap best dat je pist bent wanneeer je een kaart van een paar honder euro gekocht hebt dat het dan nog niet soepel draait maar 1280x1024 of hoger vind ik een onbeschaafd hoge reso voor games.. sorry
oh ja ik ben nu voor zo'n deur waar ik in moet en waar die gast mij waarschuwt dat daar veel van die beesten zitten.. wie kan mij overhalen om daar in te gaan. Nee ik ben niet bang heb alleen plankekoorts
Ik snap best dat je pist bent wanneeer je een kaart van een paar honder euro gekocht hebt dat het dan nog niet soepel draait maar 1280x1024 of hoger vind ik een onbeschaafd hoge reso voor games.. sorry
oh ja ik ben nu voor zo'n deur waar ik in moet en waar die gast mij waarschuwt dat daar veel van die beesten zitten.. wie kan mij overhalen om daar in te gaan. Nee ik ben niet bang heb alleen plankekoorts
Pfff paar van die stupid alientjes...Da Monkey schreef op 01 February 2003 @ 15:29:
Ik vind dat mensen dier hier miauwen dat games die niet fatsoenlijk draaien op 1280/1024 en alles op high plus fsa aa etc etc op allerhoogste een achter hun oren moeten krabben. De meeste games zijn namelijk ontworpen voor een resolutie van 1024x768 omdat dat een gangbare resolutie is. Daarin speelt het dan ook nog gewoon vloeiend.
Wacht maar totdat je op de maan Hell bent en arachnafobia hebt
ik merk trouwens dat het helemaal niet uitmaakt welke ingame instellingen ik neem,Crash-Override schreef op 31 January 2003 @ 20:05:
[...]
mijn probleem:
ik haal amper 40 fps, ondanks dat mijn hardware goed genoeg zou moeten zijn
XP1900+
A7V266
1024MB PC2100
GeForce 4 Ti4600 icm 41.09 detonators
ik zit vaak onder de 30 fpsen heb al verschillende detonators geprobeerd
AA en FSAA staan helemaal uit
de instellingen ingame staan gewoon allemaal op high en op een resolutie van 1024*768*32 @ 85Hz
ik zou toch verwachten dat ik gemiddeld minstens 40 fps zou moeten halen
iemand tips om die fps omhoog te krijgen?
mijn fps blijven brak
dus of ik nu alles low zet, of alles high
mijn fps blijven hetzelfde???
Is best makkelijk die deur, gewoon paar keer schieten, omdraaien, rustig doen. Weer je hoofd bij ingang deur showen. En op gegeven moment naar binnen rushen.
Peacy-easy
Peacy-easy

Zelfde als bij mij ... hoe laag ik het zet ik hou lage FPSCrash-Override schreef op 01 februari 2003 @ 15:47:
[...]
ik merk trouwens dat het helemaal niet uitmaakt welke ingame instellingen ik neem,
mijn fps blijven brak
Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |
je hebt dezelfde kaart als ikke, alleen ik heb er een van AsusTimocos schreef op 01 February 2003 @ 15:49:
[...]
Zelfde als bij mij ... hoe laag ik het zet ik hou lage FPS
wat zijn jouw FPS ongeveer gemiddeld?
en het gekke is, UT2003 loopt als een trein
Verwijderd
Ik zit nu al vast
In dat level dat na 'hell' komt... die hele vreemde planeet wat een grote hoofdhuid lijkt te zijn, ik kan in de put naar beneden jumpen, maar dat verlies ik veel health en ben ik snel af....voor de rest alles doorzocht, iemand misschien een idee hoe ik verder moet?
In dat level dat na 'hell' komt... die hele vreemde planeet wat een grote hoofdhuid lijkt te zijn, ik kan in de put naar beneden jumpen, maar dat verlies ik veel health en ben ik snel af....voor de rest alles doorzocht, iemand misschien een idee hoe ik verder moet?
Mijn FPS zijn rond de 15 zelfs waar ik nu ben en soms 20 en als ik ergens alleen sta in een hal ( niet in grote open ruimte ) rond de 30. Maar als er iemand in beeld komt bijv enemy dan daalt ie weer enorm ...Crash-Override schreef op 01 februari 2003 @ 15:50:
[...]
je hebt dezelfde kaart als ikke, alleen ik heb er een van Asus
wat zijn jouw FPS ongeveer gemiddeld?
en het gekke is, UT2003 loopt als een trein
Idd UT2k3 draaid bij mij superz op 1280x1024x32 bit alles vol open

Btw mijn 3D kaart is van Point of view
[ Voor 4% gewijzigd door Ikkuh84 op 01-02-2003 15:58 ]
Uuuhm je moet niet springen je moet met die lift naar beneden gaanVerwijderd schreef op 01 February 2003 @ 15:54:
Ik zit nu al vast
need patch
en btw m0nkey, ut maakt ook vrij weinig uit op welke reso "we" het zetten.
en btw m0nkey, ut maakt ook vrij weinig uit op welke reso "we" het zetten.
Heb ik ook maakt niet uit of ik alles op medium zet of op alles high (met ini erbij) blijf altijd rond de 25-30 frames hangen, zelfs als ik Aniso filtering aanzetCrash-Override schreef op 01 February 2003 @ 15:47:
[...]
ik merk trouwens dat het helemaal niet uitmaakt welke ingame instellingen ik neem,
mijn fps blijven brak
Dus speel nu maar met alles hoog als het toch niets uitmaakt
(oh ja en ik heb bagger kaart dus ben allang tevreden met een FPS van 30 op alles high
PS Mensen die last hebben van hun logitech muis effe in windows op Ctrl+Alt+Del duwen en dan em_exec afsluiten dan moet alles het doen
Zelf het ik altijd last dan duimknop niet werkt maar als ik em_exec afsluit doet hij het wel
Verwijderd
Ik heb iedereen allang neergemaaid maar ze komen niet omhoog!Timocos schreef op 01 februari 2003 @ 15:57:
[...]
Uuuhm je moet niet springen je moet met die lift naar beneden gaanEerst moet je naar dat gebouw en iedereen neer maaien en dan komen die 2 met die lift omhoog als versterking en dan kan je de lift gewoon gebruiken door erop te staan
Level maar even opnieuw doen dan
Verwijderd
zow ziet het er bij mij eruit
http://members.lycos.nl/bb4/u2
Intel IV 2ghz, GF4ti4200 64, 512 ram
Haal meestal 20-45 FPS
http://members.lycos.nl/bb4/u2
Intel IV 2ghz, GF4ti4200 64, 512 ram
Haal meestal 20-45 FPS
Verwijderd
Ik weet t al, ik moest de radio oppakken,Verwijderd schreef op 01 February 2003 @ 16:03:
[...]
Ik heb iedereen allang neergemaaid maar ze komen niet omhoog!
Level maar even opnieuw doen dan
Owja klopt ... was ik totaal vergeten te zeggen

Verwijderd
Kleine opmerking /vraag.
Het staat hier met dingen die gaan over missing skins, lage fps, crashes en meer van die dingen.
Maar hebben we daar geen "Spielerij - Problemen & Vragen" voor ?
Het staat hier met dingen die gaan over missing skins, lage fps, crashes en meer van die dingen.
Maar hebben we daar geen "Spielerij - Problemen & Vragen" voor ?
uhhhm nee? dit is het GROTE topic. daar zitten die dingen in
Zo effe alles uit mijn Geforce 3 proberen te persen, wordt niet echt speelbaar 
4xAA, 8xAF, voor de rest wat ik maar kon vinden waardoor mijn FPS zakte
http://www33.brinkster.com/albinopraptor/
Nou ja effe copy paste doen, en ik ga effe andere server vinden
[ Voor 56% gewijzigd door Albinoraptor op 01-02-2003 16:52 ]
Albinoraptor schreef op 01 February 2003 @ 16:35:
Zo effe alles uit mijn Geforce 3 proberen te persen, wordt niet echt speelbaar
Ik kom niet boven de 50 fps met mijn GeForce3 hoor, zelfs niet als ik naar de grond staar
.
Ben trouwens beniewd wat nu precies die GeforceFX optimalisaties zijn...
[ Voor 95% gewijzigd door Scare360 op 01-02-2003 17:25 ]
hmm
ik heb alles, maar dan ook alles op max gezet, en het haalt geen drol uit voor de fps bijna, echt niet. FA max, AA max, reso 1280-1240 (1600-1200 gaf ovaal beeld ivm refreshrate)
soon gaak ff wat screenies schieten
ik heb alles, maar dan ook alles op max gezet, en het haalt geen drol uit voor de fps bijna, echt niet. FA max, AA max, reso 1280-1240 (1600-1200 gaf ovaal beeld ivm refreshrate)
soon gaak ff wat screenies schieten
Verwijderd
Ik haal met mijn geforce 3 ti 200(en amd xp 2200+, 512ddr) een fps van 40-45 als ik alleen ben en in actie varieert het van 10-30.
Maar als ik bijvoorbeeld naar de grond of het plaffond kijk schiet mijn fps omhoog naar ver boven de 100.
Maar als ik bijvoorbeeld naar de grond of het plaffond kijk schiet mijn fps omhoog naar ver boven de 100.
Ik denk erg lange shaderscripts, meer loops etc. De Radeon R300 core is gecapt op de DX9.0 specs, terwijl de GFFX iets meer aan kan qua instructies. (niet dattie er meer mee doet, maar goedpaulgielens schreef op 01 February 2003 @ 17:12:
Ben trouwens beniewd wat nu precies die GeforceFX optimalisaties zijn...
Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com
Ik moet zeggen dat ik met de 30.82 detonators een veel vloeiendere performance had, dan met de 41.09. Ik heb een geforce4 ti 4200, misschien is het proberen van oudere drivers een idee voor mensen met performance problemen?
uhm...
Die mensen die zeggen dat de settings hoger zetten niks uitmaakt....vreemd. Bij mij gaat fps van 45 nar 35 als ik fsaa x2 aanzet. Doe ik dus wederom niet.
Volgens mij hebben ze t over de ingame settings..Sjah schreef op 01 February 2003 @ 19:02:
Die mensen die zeggen dat de settings hoger zetten niks uitmaakt....vreemd. Bij mij gaat fps van 45 nar 35 als ik fsaa x2 aanzet. Doe ik dus wederom niet.
Nja, gewoon details, resolutie, dat soort dingen, maarja, t lijkt me dat dingen als AF en FSAA wel meteen invloed hebben...
Alone at last
Just nostalgia and I
mischien een stomme vraag hoor, maar is unreal 2 nu eigenlijk gebaseerd op DX9 of nog gewoon op 8.1?
even goede vrienden 

whois YOUR DADDY?? that right, itz meh

waar ik hem heb gekocht?? eerlijk gevonden mien jung

whois YOUR DADDY?? that right, itz meh

waar ik hem heb gekocht?? eerlijk gevonden mien jung

[ Voor 25% gewijzigd door CommanderKeen op 01-02-2003 19:16 ]
Hmm uitgespeeld ... wel cool eindlevel vooral dat wapen .. maar erg kort
Maarja nu maar w88 op Generals en Splintercell .
Maarja nu maar w88 op Generals en Splintercell .
[ Voor 27% gewijzigd door Ikkuh84 op 01-02-2003 19:22 ]
Nee goeie vraag. Volgens mij 8.1, maar niet eens volledig trouwens. Geloof nl. dat u2 geen gebruik maakt van shading-technologie.johnny.xxx schreef op 01 februari 2003 @ 19:07:
mischien een stomme vraag hoor, maar is unreal 2 nu eigenlijk gebaseerd op DX9 of nog gewoon op 8.1?
8.1johnny.xxx schreef op 01 februari 2003 @ 19:07:
Doom3 ook nog volgens mij -> dx 9 staat dus nog neit echt op de drempel of zelfs niet voor de deur
Alone at last
Just nostalgia and I
nee toch? doom3 was wel gewoon dx9.
maargoed, eigenlijk hebben we helemaal geen nieuwe DX'en nodig, het kan ook mooi zijn met een oude dx
maargoed, eigenlijk hebben we helemaal geen nieuwe DX'en nodig, het kan ook mooi zijn met een oude dx
mhm.. hij draait anders wel met dx8johnny.xxx schreef op 01 February 2003 @ 19:24:
nee toch? doom3 was wel gewoon dx9.
Alone at last
Just nostalgia and I
ff een paar uur zitten spelen.
graphics zijn wel ok maar niets speciaals, missies zijn veeeels te kort, wapens niets nieuws onder de zon. krijg het idee dat het overal een beetje van gejat is (deja vu gevoel).
de humor is wel ok (verwijzing naar star wars Han Solo -> euh we had a small weapons mallfunction )
7-tje
graphics zijn wel ok maar niets speciaals, missies zijn veeeels te kort, wapens niets nieuws onder de zon. krijg het idee dat het overal een beetje van gejat is (deja vu gevoel).
de humor is wel ok (verwijzing naar star wars Han Solo -> euh we had a small weapons mallfunction )
7-tje
Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.
En toch wil ik em wel eventjes proberen, hoorKaMiKaZe schreef op 01 februari 2003 @ 19:26:
7-tje
Maar 7 klinkt wel een bit tegenvallend

Alone at last
Just nostalgia and I
ja hier ook
Grrrr kut skins 
wilde die nude skin eens proberen, ga de textures saven krijg een error, UnrealED stopt ermee en weg textures
M'n GlmCharactersT.utx is nog maar 4KB groot opeens en alle karakters zijn skinloos.
Dus wil iemand ff zo aardig zijn om me die te sturen met MSN ofzo?
Geen zin om eerst alles te gaan uninstallen, dan weer installeen, instellen etc
wilde die nude skin eens proberen, ga de textures saven krijg een error, UnrealED stopt ermee en weg textures
M'n GlmCharactersT.utx is nog maar 4KB groot opeens en alle karakters zijn skinloos.
Dus wil iemand ff zo aardig zijn om me die te sturen met MSN ofzo?
Geen zin om eerst alles te gaan uninstallen, dan weer installeen, instellen etc
Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO
Verwijderd
Daar kan ik het wel mee eens zijn. Nou maar hopen dat generals wat beter isKaMiKaZe schreef op 01 February 2003 @ 19:26:
7-tje
die zal ik ook nog eens proberenSmoonshine schreef op 01 February 2003 @ 17:47:
Ik moet zeggen dat ik met de 30.82 detonators een veel vloeiendere performance had, dan met de 41.09. Ik heb een geforce4 ti 4200, misschien is het proberen van oudere drivers een idee voor mensen met performance problemen?
heb tot nu toe alleen nog maar alle 4x.xx detonators uitgeprobeerd,
allen zonder resultaat
30.82 heb ik altijd met veel plezier gedraaid, nooit problemen mee gehad
dus toch nog maar es proberen voor Unreal 2
Hoor je zelf wat je zegt? Resolutie zou dus geen invloed hebben?Okyah schreef op 01 februari 2003 @ 19:04:
[...]
Volgens mij hebben ze t over de ingame settings..
Nja, gewoon details, resolutie, dat soort dingen, maarja, t lijkt me dat dingen als AF en FSAA wel meteen invloed hebben...
Woei. Nu eindelijk mijn mening: Ik vindt dat erg veel is gejat van Doom en andere spellen, de lijken op stokken, en ook de wapens.
Hoewel 't wel een heel errug spanned sfeertje heeft, net als Doom
.
Hoewel 't wel een heel errug spanned sfeertje heeft, net als Doom
Ik heb met detonator 40.72 (WHQL) en Geforce 3 veel problemen met skins. Veel skins flikkeren, alleen af en toe zie ik ze normaal.
Ben ik de enige met dit probleem?
Ben ik de enige met dit probleem?
All your quantifications are belong to me!
Verwijderd
Ik heb Unreal II juist zitten spelen (volledige final 2cd versie) en het SUCKT kortweg. Alhoewel ik nooit iets voor de unreal reeks gevoeld heb, ik ben opgegroeid met DOOM / Quake :-)
* graphics zijn veel te donker
* gameplay is log, eentonig en weinig vernieuwend
* om deze engine lacht John Carmack zich een ongeluk
* iD software kan 3d-engines coden, maar sorry unreal II is waardeloos.
Peace
Peace
Tja, er zijn gewoon mensen die vinden iets nooit goed... En dit is ook geen Quake enzo, dit is Unreal.Verwijderd schreef op 01 February 2003 @ 21:01:
Ik heb Unreal II juist zitten spelen (volledige final 2cd versie) en het SUCKT kortweg. Alhoewel ik nooit iets voor de unreal reeks gevoeld heb, ik ben opgegroeid met DOOM / Quake :-)
Peace
Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik
graphics zijn te donker???Verwijderd schreef op 01 February 2003 @ 21:01:
Peace
Hoe heb jij Quake dan gespeeld? Met je brightness op max ofzo???
Als er een spel donker vies bruin is, dan is dat naar mijn mening toch echt wel Quake, met kop en schouders bovenaan.
Nou ja, ik heb dan nog nooit echt iets gevoeld voor Quake
All your quantifications are belong to me!
Dit topic is gesloten.