Op vrijdag 22 februari 2002 18:01 schreef Commodore64 het volgende:
[..]
Sorry, maar dat was het dus echt niet. Onze mail wisseling ging over hele andere topics. Dus dat lijntje dat ik voor je uitzette, daar heb jij nu in gehapt door toe te geven dat je wel iets tegen me hebt. Zoals ik al vermoedde dus.
In de grote lijn ging het erom dat je het niet helemaal eens was met mijn modereerbeleid. Dat is nu toch ook weer het geval? En het feit dat je wilt weten of ik iets tegen je heb... dat jij vind dat ik door dit topic toegeef dat ik iets tegen je heb, dan zie je blijkbaar echt alleen maar wat je zelf wilt, en ik ga je verder ook niet meer uit de illusie proberen te halen, want het lukt toch niet
[/quote]
Dat heb ik ook tegen ze gezegd, en dat ik ook wel eens met je gemailt heb en dat je best wel mee valt.
Je mag het her en der rondvragen dan zul je het zelfde horen, al noem ik geen namen.
Je hoeft geen namen te noemen. Mensen die niets van zich laten horen, bestaan gewoon niet voor mij. Klinkt misschien hard, maar mensen die hun mond niet open doen over iets wat hun dwarszit, daar kan ik niks mee. Als mensen valide argumenten hebben, dan mogen ze best kritiek uiten. Daar moet je nooit bang voor zijn, want als het goede argumenten zijn, kun je daar nooit op aangekeken worden. Dan wordt er zelfs wat mee gedaan. Maar ik heb in dit draadje nog geeneen goed argument van jou gehoord daarover, dus voel ik me verder niet geroepen om ergens iets aan te doen.
Nee hoor, maar in jullie eigen policy staat vermeld dat je geen mail wisselingen met moderators mag openbaren en gezien jij moderator bent. Ik bescherm je funktie hier even, je lijkt hem op prijs te stellen.
Dat over schamen, dat zijn jouw woorden.
Ik openbaar helemaal niets, nu draai je alweer alles om. Ik voel geen behoefte om mailtjes te openbaren, dat doe ik niet, en is dus nergens voor nodig dat jij zo goed bent om me daarvoor te behoeden (

). Ik heb hier genoeg argumenten, zonder mailtjes, om me te verdedigen.
Als jij die mailtjes wél nodig denkt te hebben, mag je ze van mij plaatsen. Dat is ook een recht van een moderator, dat users die niet plaatsen. Maar dat boeit me niet, omdat ik niks te verbergen heb verder. En dat over schamen, die opvatting van jou daarover vat ik niet helemaal...
En dat zelfde doe ik ook, Gotten is mijn hobby en ik zie niet graag dat die door mensen verpest wordt.
En ik zie niet in waarom ik dat verpest, en jij blijft maar zonder argumenten roepen dat ik het verpest voor je.
Wat heeft GoT met andere fora te maken?
subfora... lijkt me wel duidelijk in deze context, heb dat ook al net uitgelegd ivm VB bijvoorbeeld...
Mijn argument is dat HK vol staat met onzin topics over ballen scheren en knuffeldieren, fietsnerds en babes. Wat is jouw motivatie om het ene topic wel te sluiten en het andere niet?
Dat heeft een bepaalde lijn waarin ik vasthoud, als ik bepaalde onderwerpen echt uit zn voegen zie groeien (verjaardagstopics, valentijn, babes) open ik bijvoorbeeld een nieuw topic om overzicht te houden, zodat andere draadjes op slot kunnen. Totdat het weer wat rustiger wordt.
Je funktie is eigenlijk vrijwel nihil alleen de stemming er daar in houden die er al flink in zit. Het enige dat je zou moeten sluiten zijn ranzige topics met lichaamsdelen, open kutten en flames.
Misschien moet je dan ff je visie op het moderatorschap bijstellen. Forum moet ook overzichtelijk blijven. En jij bepaalt het beleid niet, dat doet de gotcrew. En die voer ik uit, en jij vind dat onterecht, en ik niet. Waarom heb ik nu al een paar keer uitgelegd.
[Ik zie niet in waarom je een topic over tienermeisjes niet zou sluiten en eentje over een volwassen vrouw (die van mij) dan wel. Tenzij je op tienermeisjes valt natuurlijk en dat je persoonlijke keuze is. Jij hebt immers de macht daar.
Dat draadje over kindsterretjes is van iets ander kaliber dan jouw vrouwendraadje. Dat is een vergelijking van vroeger-nu, en ik vind dat een apart topic waard. Jouw topic, en dat van een ander werd rond dit tijdstip tegelijkertijd geopend, terwijl er al zoveel topics liepen. Nou dan is het tijd voor een algemeen topic, en die van jou sneuvelt dan gewoon. Simpel dus.
Het lijkt er anders niet op, gezien mijn mening de mond gesnoerd wordt en ik onterecht weer eens beschuldigd wordt van flamen. Discussieren mag, maar sommige mensen moeten eens dat woord in het woordenboek opzoeken, of wat het woord forum betekend.
Misschien dan toch weer eens bij jezelf te rade gaan of het misschien niet bij jezelf ligt??? Het ligt altijd aan een ander zo schijnt. Waarom is jouw mening en definitie over flamen wel goed, en de rest die hier reageert, denkt daar blijkbaar anders over??
[..]
Wat is het nou?
LA-topic was toch genoeg? waarom moet ineens in de HK daar ook nog eens een poll over geopend worden.
Ik verwacht dat wij het uit kunnen praten in een topic dat daarvoor bestemt is ipv hier offtopic te gaan en ik verwacht net als alle andere users een beetje input te kunnen geven over ons favoriete forum.
Dan had je het hier niet moeten plaatsen, Sim-pel. En die reacties van anderen zeggen je blijkbaar echt niets... het ligt toch echt aan mij dan... (Als ik een hekel heb aan mn leraar, onderbouw dat niet, de rest van de klas zegt dat tegen mij en vindt die leraar wel meevallen, met de manier van lesgeven... aan wie ligt het dan

).
Het zijn jouw woorden.
Tsjah...
Nee hoor, mijn manier van uiten bevalt me prima, daarnaast heb jij off all people echt geen klagen ik heb je tot nu toe altijd netjes gemailt en verwacht nog steeds een net mailtje van je in mn mailbox waarin we verder kunnen praten.
Jou bevalt het prima ja, maar niet iedereen vindt dat. Ik vind verder dat we het in dit topic ook uit kunnen praten. Want jouw persoonlijke mening over mijn modereren in tegenstelling tot de rest die hier blijkbaar geen problemen mee heeft, vind ik nu echt steeds en steeds minder waard worden, het spijt me.
Die zucht zegt genoeg, ik ben blij dat ik therapeutisch voor je werk.
Hou deze nutteloze woorden voor je ajb, dit heeft niks met de discussie te maken.