Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[HK/LUNATIC] Algemeen vrouwen topic = LAME.

Pagina: 1
Acties:
  • 122 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Dat je het ff weet. Als dit zo gaat worden post ik zelf dus geen babes meer want land toch op de grote hoop en vrouwen zijn mijns inziens ook geen vee.

Als je echt een bijzondere babe hebt om te posten waarom niet? Nee moet je ff door 800 andere babes in duurt 46 jaar voor zo'n topic is geladen.

Ik wordt een beetje moe net als vele andere van al die nieuwe regeltjes en wetjes. Als dit zo doorgaat dan ben ik hier gewoon met de tijd weer weg, sorry.

• wizzard
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-05 07:23
dan kijk je toch niet naar zo'n topic ==simpel het hoeft niet ?

MMO-Cataclysm We need people who can write !!!! want to be a news poster do ask :)

• OProg
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-01-2022

OProg

Molletje

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13:06
Op vrijdag 22 februari 2002 17:07 schreef Commodore64 het volgende:
Dat je het ff weet. Als dit zo gaat worden post ik zelf dus geen babes meer want land toch op de grote hoop en vrouwen zijn mijns inziens ook geen vee.

Als je echt een bijzondere babe hebt om te posten waarom niet? Nee moet je ff door 800 andere babes in duurt 46 jaar voor zo'n topic is geladen.

Ik wordt een beetje moe net als vele andere van al die nieuwe regeltjes en wetjes. Als dit zo doorgaat dan ben ik hier gewoon met de tijd weer weg, sorry.
doei >:)

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 22 februari 2002 17:09 schreef wizzard het volgende:
dan kijk je toch niet naar zo'n topic ==simpel het hoeft niet ?
Ik ben niet gay ik kijk dus graag naar vrouwen en vind die topics leuk. Zie ook hier:

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/419540

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 22 februari 2002 17:09 schreef FragNeck het volgende:
doei >:)
Wat moet jij vandaag eik van me? Heb ik stroop aan mn reet of zo?

<font color="red">Dit soort geflame wordt niet gewaardeerd,
volgende keer levert je dit een waarschuwing op.</font>

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:34
Bij Fok! hebben ze een heel forum voor je trouwens, ga anders daar kijken voor de babes :)

We spend our years as a tale that is told

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13:06
kunnen we niet net als op fok een nieuw forum maken met BABES EN HUNKS of zo?

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

Verwijderd

he got a point..
ik zie ook liever een topic van Laetitia casta en Britney Spears apart staan, als dat het op 1 hoop wordt gepleurd.. is een stuk duidelijker.

Verwijderd

op zich met je eens

maar flooden met zulke topics, of constant weer een babe topic wordt ook vervelend...

snappie?

Verwijderd

Op vrijdag 22 februari 2002 17:13 schreef Type het volgende:
op zich met je eens

maar flooden met zulke topics, of constant weer een babe topic wordt ook vervelend...

snappie?
maar 1 babe topic in de HK means stilte.. zo heel erg veel zinnigs wordt er niet gepost daar :)

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

De HK is er niet voor alleen maar babe-topics, en er staan er nu wel heel veel in, en om nou voor iedere vrouw een nieuw topic te openen.. nee, dan sneeuwen de andere onderwerpen onder.

Misschien is Fok! inderdaad een beter forum voor je, of moet je ff wachten totdat het Themaforum veranderd wordt naar het Babe-forum

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-11 18:01

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Vrouwen zijn geen vee...

Handelen in vrouwen doen we dan ook niet...

Kijken mag... maar dan alleen met de oogjes...

Maar als zelfs DAT niet meer mag :'( :'(

Wat ik wel vind is dat er topics worden geopend die helaas niet echt on-topic blijven..

Pas was er een topic geopend over EEN mooie vrouw (het grote *sandra bullock*-topic [met zelf naam erin gepoot, kweet niet meer over welk moppie het ging]) waarbij binnen 10 posts hoofdzakelijk andere vrouwen werden gepost ;(

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

nogmaals: ik ben niet tegen een paar topicjes, maar het wordt nu wel erg veel... daarom af en toe ff een topicje waar iedereen in kan blijven, das veel overzichtelijker.

Zoiets als die kindsterretjes, dat is een onderwerp dat op zichzelf kan staan, dus dat mag gewoon openblijven vind ik.

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 22 februari 2002 17:15 schreef LuNaTiC het volgende:
De HK is er niet voor alleen maar babe-topics, en er staan er nu wel heel veel in, en om nou voor iedere vrouw een nieuw topic te openen.. nee, dan sneeuwen de andere onderwerpen onder.

Misschien is Fok! inderdaad een beter forum voor je, of moet je ff wachten totdat het Themaforum veranderd wordt naar het Babe-forum
Donder op met Fok man. Kleuterzooi daar moet ik niet.

[topic=419544/1/25]

Heb ik voor je geopend. Kunnen we het daar persoonlijk uit spreken. Ik wordt een beetje moe van je nl.

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 22 februari 2002 17:12 schreef FragNeck het volgende:
kunnen we niet net als op fok een nieuw forum maken met BABES EN HUNKS of zo?
Dat is dus een goed idee.

• El Jefe
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Op vrijdag 22 februari 2002 17:18 schreef Commodore64 het volgende:

[..]

Dat is dus een goed idee.
Heb dan, zoals LuNaTiC al zei, even geduld tot het thema-forum wordt omgetoverd tot tijdelijk babe-forum. :)

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

[..]

Donder op met Fok man. Kleuterzooi daar moet ik niet.

[topic=419544/1/25]

Heb ik voor je geopend. Kunnen we het daar persoonlijk uit spreken. Ik wordt een beetje moe van je nl.
Ik word ook een beetje moe van jou, moet ik eerlijk bekennen.

Verwijderd

Naar he, zo'n moderator die ook echt modereert?

imo heeft Lunatic gewoon gelijk. Daarnaast mag jij wat mij betreft best een NOW hebben wegens het volledig ontbreken van respect voor een mod, NOFI.

Verwijderd

Topicstarter
Nou kan ik daar niet meer posten in Stoute Usertjes???? Jij wil me echt de mond snoeren he? Wat is nou eigenlijk je probleem?

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 22 februari 2002 17:21 schreef LuNaTiC het volgende:
Ik word ook een beetje moe van jou, moet ik eerlijk bekennen.
Dat had ik al in de gaten ja, wil je erover praten?

Verwijderd

Dat heeft ook nog nooit gekund.

//edit
hierme doel ik op het reageren in SU. Als je persoonlijk iets uit wilt praten dan doe je dat imo via ICQ/MSN/Email/whatever maar NIET hier.

• Marv
  • Laatst online: 19-05-2021
Op vrijdag 22 februari 2002 17:21 schreef Commodore64 het volgende:
Nou kan ik daar niet meer posten in Stoute Usertjes????
Dat kan zowieso niet.. je kunt een topic maken.... je post editen en voor de rest niets. (dat is al jaren zo ;))

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 22 februari 2002 17:22 schreef hezik het volgende:
Dat heeft ook nog nooit gekund.
Ik heb al heel vaak met die jongen gemailt dan zegt ie dat ie nix tegen me hebt, nu wil ik het eens open en bloot proberen.

Ik heb nix te verbergen Lunatic, jij wel?

Zeg eens wat je tegen me hebt.

• Nielsz
  • Niet online

[..]

[topic=419544/1/25]

SU is nou niet het optimale topic voor een discussie.
En je vraag geeft ook niet echt aanleiding voor een discussie.

• El Jefe
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
:O

Kan er aub een GM komen die hier een slotje op gooit?
En Commodore64, hier hebben wij een bemiddelaar voor, deze kan je mailen via bemiddelaar@tweakers.net

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 22 februari 2002 17:22 schreef Marv het volgende:
Dat kan zowieso niet.. je kunt een topic maken.... je post editen en voor de rest niets. (dat is al jaren zo ;))
Ahhh okay dan neem ik dat terug.

Zie? Ik ben heel open. Met mij is heel goed te praten en vroeger deed ik het altijd netjes met Lunatic over de mail.

Nu wil ik gewoon eens horen wat ie nou tegen mij heeft, hier open en bloot.

Verwijderd

Geef je jezelf nu niet iets teveel credits?

Een regel als 'alle babes in 1 topic' wordt echt niet ingevoerd om de heer Commodore64 te pesten hoor.

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 22 februari 2002 17:24 schreef Webgoodie het volgende:
:O

Kan er aub een GM komen die hier een slotje op gooit?
En Commodore64, hier hebben wij een bemiddelaar voor, deze kan je mailen via bemiddelaar@tweakers.net
Bemiddelaar? Sorry ik hou me nooit zo bezig met de zachte sector en ik praat persoonlijk met mensen.

Ik heb nog geen mail ontvangen trouwens.

• Nielsz
  • Niet online
Op vrijdag 22 februari 2002 17:24 schreef Commodore64 het volgende:

[..]

En hoezo wil je dat als ik vragen mag?

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 22 februari 2002 17:24 schreef hezik het volgende:
Geef je jezelf nu niet iets teveel credits?
Je mist mijn punt. Als je niet weet waar het over gaat hou dan aub je mond.

Dit is tussen mij en Lunatic.

Dit punt gaat over een algemeen babes topic en gaat nu ook over wat Lunatic tegen mij heeft omdat dat andere topic weer eens gesloten is. Te snel.

Dat is een ander deel van mn punt, snap je nu?

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 22 februari 2002 17:25 schreef Nielsz het volgende:
Dan kunnen we het even uitpraten. That's all.

Als dat uit de weg is mag ie zoveel van me sluiten als die wil.

• MrJ
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 19-11 22:52

MrJ

Train, eat, sleep. Repeat.

Op vrijdag 22 februari 2002 17:25 schreef Nielsz het volgende:

[..]

Goede vraag.

Volgens mij wil hij alleen een beetje rellen hier. :X

Godfather Bodybuilding topic reeks

Verwijderd

Op vrijdag 22 februari 2002 17:24 schreef Commodore64 het volgende:

[..]

Ahhh okay dan neem ik dat terug.

Zie? Ik ben heel open. Met mij is heel goed te praten en vroeger deed ik het altijd netjes met Lunatic over de mail.

Waarom kon je het eerst wel via mail doen, maar nu het op een oordeel over jou aankomt, wil je het open een bloot... Beetje naar flames aan het vissen :?

Hou het bij de mail zou ik zeggen...

• Nielsz
  • Niet online
Op vrijdag 22 februari 2002 17:25 schreef Commodore64 het volgende:

[..]

Dan moet je het niet 'open en bloot' (zoals je zelf wilt) in LA posten.

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 22 februari 2002 17:26 schreef MrJ het volgende:
Goede vraag.

Volgens mij wil hij alleen een beetje rellen hier. :X
Nee hoor Pim aanhanger, zie mn post hierboven maar.

Mij geen woorden in de mond leggen svp.

Dank u.

Verwijderd

Bemiddelaar? Sorry ik hou me nooit zo bezig met de zachte sector en ik praat persoonlijk met mensen.

Ik heb nog geen mail ontvangen trouwens.
? Ik ken jou niet echt, maar begin nu al te begrijpen wat lunatic tegen je heeft.

Nee, de wereld draait niet om jou en NEE niet iedereen hoeft zich naar jouw wensen aan te passen.

Overigens 'persoonlijk praten met mensen' is dus NIET posten in SU/LA. Dat is mailen/ICQ-en/etc. De kans bestaat natuurlijk gewoon dat jullie niet bij elkaar passen.

//edit 't gaat hard
e mist mijn punt. Als je niet weet waar het over gaat hou dan aub je mond.
volgens mij mis jij mijn punt. Lunatic sluit echt geen topics omdat _jij_ ze geopend hebt.
Wat doet het hier dan?
Dit punt gaat over een algemeen babes topic en gaat nu ook over wat Lunatic tegen mij heeft omdat dat andere topic weer eens gesloten is. Te snel.
Dat zijn dus 2 verschillende topics. 1) vrouwentopic=lame, 2) ik vind lunatic een eikel en hij mij ook.

De 1e ben ik met je oneens, de 2e gedeeltelijk.

• Nielsz
  • Niet online
Op vrijdag 22 februari 2002 17:26 schreef Commodore64 het volgende:

[..]

En dat kan niet via mail?

• Jordi
  • Niet online

Jordi

#1#1

Op vrijdag 22 februari 2002 17:24 zei Commodore64 o.a. het volgende:
Wil je misschien ietsje minder hoog van de toren blazen? Je bent hier nog altijd te gast en verkapt eisen stellen e.d. gaat niet werken.

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 22 februari 2002 17:27 schreef Nielsz het volgende:
Dan moet je het niet 'open en bloot' (zoals je zelf wilt) in LA posten.
Doe ik nu toch? :?
Op vrijdag 22 februari 2002 17:27 schreef Mr.Durden het volgende:
Waarom kon je het eerst wel via mail doen, maar nu het op een oordeel over jou aankomt, wil je het open een bloot... Beetje naar flames aan het vissen :?

Hou het bij de mail zou ik zeggen...
Nogmaals, leg me geen woorden in de mond.

Ik zou het op prijs stellen als iedereen zich naast de topic titel niet met mijn beef met Lunatic bemoeit.

Ik wacht gewoon op zijn mail en een antwoord hier, eerlijk, wat hij tegen me heeft en dan kunnen we daar beide aan werken.

Wat is daar mis mee jongens? :?

Als iedereen zich ermee gaat bemoeien dan ziet hij dit weer als flame en schieten we nog niks op.

Dit is geen flame, geen troll, en ik zoek geen problemen integendeel.

Wat jullie graag WILLEN zien is weer een ander ding. Dat is jullie eigen verhaaltje.

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Nou wordt het helemaal mooi. Ik iets tegen jou hebben? Alles wat ik tegen jou heb, is al eens over de mail besproken. Jij insinueert nu dat ik speciaal iets tegen jou heb, omdat ik jouw topic sluit? ik probeer een beetje het forum netjes te houden, je weet net zo goed als ik, dat HK niet alleen voor babes is.

Ik ben er zelf niet vies van, en er worden regelmatig topics over geopend, maar net zoals in VB niet gewild wordt dat er 30 topics lopen over de GForce 4, dat wil ik dus ook niet hebben in HK. Je ziet door de bomen het bos niet meer... andere topics (en er passen zat andere topics in HK) sneeuwen onder.

In SU kun jij niet replyen, omdat alleen moderators dat kunnen. Dus suggereer jij maar weer meteen dat ik jou de mond snoer???? Djeeez... sorry hoor :X

En ik vind het idd niet nodig als jij van die denigrerende topics opent, er mag best een tegelijk, en dit LA topic leek me al voldoende.

Maar goed, het lijkt wel alsof je vaker de randjes opzoekt, maar dat hoef ik je niet te vertellen, want dat was idd via mail al besproken. Ik heb je uitgelegd waarom en hoe ik op mijn manier de HK modereer, en daar sta ik nog steeds achter, en dat doe ik nog steeds op dezelfde manier.

• justmental
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

justmental

my heart, the beat

Op vrijdag 22 februari 2002 17:26 schreef Commodore64 het volgende:

[..]

Als dat uit de weg is mag ie zoveel van me sluiten als die wil.
Je bent wel schappelijk zeg, je vraagt acties van mensen, doe dat dan een beetje vriendelijk :{

Stuur 'em gewoon mail en gooi niet van die bullshit in de active topics.

Who is John Galt?

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 22 februari 2002 17:29 schreef LuNaTiC het volgende:
Nou wordt het helemaal mooi. Ik iets tegen jou hebben? Alles wat ik tegen jou heb, is al eens over de mail besproken.
Oh ja? Ik heb alle mail nog je hebt mij nooit gezegd dat je wat tegen me hebt.

Nu blijkt dus van wel, wat heb je tegen mij dan?

Nu wil ik het weten ook. Doe dat maar over de mail dan.

Nogmaals ik zou het op prijs stellen als zowel de andere users als mods zich niet met mij en Lunatic bemoeien, dit is tussen ons.

Dit topic is alleen voor het wel of niet openen van een babe topic, of meerdere.

Ik dank u.

• MrJ

MrJ

Op vrijdag 22 februari 2002 17:27 schreef Commodore64 het volgende:

[..]

Mij geen woorden in de mond leggen svp.

Dank u.
Ach, zo komt het op mij over.

Je weet donders goed dat er regels zijn die nageleefd moeten worden, doe je dit niet, gaat er een slotje op je topic.

Dat weet je, en dan moet je nu niet zielig gaan doen dat de modjes tegen je zijn en dat mensen woorden in je mond willen leggen.
PS: wat heeft dit in godsnaam hiermee te maken? :?

• Nielsz
  • Niet online
Op vrijdag 22 februari 2002 17:29 schreef Commodore64 het volgende:
Ik zou het op prijs stellen als iedereen zich naast de topic titel niet met mijn beef met Lunatic bemoeit.
Daar is nou net de mail voor. Als je iets ALLEEN met luna wil bespreken doe je dat via mail. LA is er voor discussies.

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 22 februari 2002 17:31 schreef MrJ het volgende:
PS: wat heeft dit in godsnaam hiermee te maken? :?
Niets, net als dat jouw post en bemoeiziekte niks met dit topic te maken heeft.

Kan het nu weer ontopic?

Anders stel ik voor dat deze wel gesloten wordt en er een nieuw vers en schoon topic over dit onderwerp hier in LA geopend wordt.

Mag Lunatic van me doen, heeft ie dit keer nog mijn toestemming ook als eerste verzoening. (de 3e tussen ons.)

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 22 februari 2002 17:32 schreef Nielsz het volgende:
LA is er voor discussies.
En die staat hier, over het eerder genoemde onderwerp, lees mijn post hiervoor.

Is het nou werkelijk zo moeilijk ontopic te blijven?

Zie je nou wat er gebeurd Lunatic, als andere topics teveel gesloten worden?

Mensen gaan dan offtopic, en daardoor krijg je flames.

Sluit deze maar en open er een nieuwe over, wie dan ook.

Dan bespreken Lunatic en ik dit verder over de mail.

• MrJ

MrJ

Op vrijdag 22 februari 2002 17:33 schreef Commodore64 het volgende:

[..]

Als je niet wilt dat mensen zich ermee bemoeien moet je geen algemeen topic openen hier.

:{

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Op vrijdag 22 februari 2002 17:31 schreef Commodore64 het volgende:

[..]

Oh ja? Ik heb alle mail nog je hebt mij nooit gezegd dat je wat tegen me hebt.

Nu blijkt dus van wel, wat heb je tegen mij dan?

Nu wil ik het weten ook. Doe dat maar over de mail dan.

Nogmaals ik zou het op prijs stellen als zowel de andere users als mods zich niet met mij en Lunatic bemoeien, dit is tussen ons.

Dit topic is alleen voor het wel of niet openen van een babe topic, of meerdere.

Ik dank u.
ik HEB ook niks tegen jou persoonlijk... dat laatste mailtje suggereerde je OOK al dat ik op jou zat te azen ofzo. Toen heb ik WEER verteld wat ik ervan vond...

Het lijkt wel alsof je alleen maar benadeeld voelt door mij ofzo???

Nogmaals, ik probeer een forum bij te houden, en dat doe ik door bepaalde dingen als slotjes en regeltjes. Dat jij die overtreedt, of aanleiding vormt daarvoor, kan ik niets aan doen.

Als jij dat opvat, als de pik erop hebben, kan ik ook weinig aan doen.

En als je een LA-topic opent, mag er best door anderen gereageerd worden. Ik ben ook weleen benieuwd wat zij van mijn beleid vinden, of dat nou echt zo lame is, of dat alleen jij dat vindt.

Ik heb soms moeite met de manier waarop jij aanvallend de randjes opzoekt, en nogal bot reageert. Tegen directheid heb ik niets, dat vind ik alleen maar goed, maar jij trekt dat soms iets te ver door.

• Marv
  • Laatst online: 19-05-2021
Maak in godsnaam gewoon 1 afdeling voor babes.... en dan laat je daar iedereen topics openen over babes. Zie Fok!

Zo ik heb gespreekt :7

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

• Nielsz
  • Niet online
En btw? Is het een verbod dat een mod de pik op iemand heeft?
Floris, pak de zweep maar weer!

Verwijderd

ok een wat serieuzere reactie dan. Wat zijn precies je argumenten _tegen_ een algemeen vrouwentopic, afgezien van dat jij het lame vindt?

Feit is gewoon dat er f*cking veel vrouwen op deze aardkloot rondlopen en dat er bij (bijna) elke vrouw wel een man te vinden is die haar lekker cq. mooi vind. Feit is ook dat het op GoT relatief normaal is om veel voorkomende topics (bv. hoe ziet jouw desktop eruit/'het grote radeon topic'/etc) in 1 groot topic te proppen. Dit om het overzicht een beetje te behouden.

Daarnaast zou het niet in een topic stoppen van deze posts in feite dubbelposts inhouden, aangezien het topic is 'mooie vrouwen'. Wie dat dan is is voor de rest niet interessant.

Verwijderd

[..]

Kan het nu weer ontopic?

Anders stel ik voor dat deze wel gesloten wordt en er een nieuw vers en schoon topic over dit onderwerp hier in LA geopend wordt.

Mag Lunatic van me doen, heeft ie dit keer nog mijn toestemming ook als eerste verzoening. (de 3e tussen ons.)
He commodore64,

Ik wil niet vervelend zijn, Maar Lunatic doet gewoon zijn plicht. Als hij dat niet zou doen, Wordt het hier één gigantische pest bende !

Oh ja en over die vrouwen, Daar moet ik je gelijk in geven. Vrouwen worden hier behandeld als vee in sommige topics. Als je zo nodig vrouwen wilt zien, Ga dan eens naar buiten, Naar een café ofzo...

Verwijderd

Op vrijdag 22 februari 2002 17:35 schreef Marv het volgende:
Maak in godsnaam gewoon 1 afdeling voor babes.... en dan laat je daar iedereen topics openen over babes. Zie Fok!

Zo ik heb gespreekt :7
Die heeft Lunatic al geopend !

gewoon in de huiskamer.

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 22 februari 2002 17:35 schreef LuNaTiC het volgende:
ik HEB ook niks tegen jou persoonlijk...
Net zei je dat je moe van mij werd, ik heb ook niks tegen jou persoonlijk maar wel je werkwijze, die vind ik 9 van de 10 keer fout en dat heb ik je al eens vaker gezegd.

Ik hoor overigens ook veel mensen over ICQ over je werkwijze klagen.
dat laatste mailtje suggereerde je OOK al dat ik op jou zat te azen ofzo. Toen heb ik WEER verteld wat ik ervan vond...
Ik zou het op prijs stellen als je mijn mailtjes verder hier niet openbaart.
Het lijkt wel alsof je alleen maar benadeeld voelt door mij ofzo???
Dat is wat dramatisch, ik wordt gewoon moe van al je regeltjes en het overactief sluiten van topics. Zoek eens een andere hobby naast GoT, vissen of zo.
Nogmaals, ik probeer een forum bij te houden, en dat doe ik door bepaalde dingen als slotjes en regeltjes. Dat jij die overtreedt, of aanleiding vormt daarvoor, kan ik niets aan doen.
True, maar ik mag er wel mn mening over geven en dat doe ik nu. Die poll sluiten van je vond ik weer een minder strakke aktie, je geeft me het idee dat je beledigd bent en je in je kruis getast voelt door me.
Als jij dat opvat, als de pik erop hebben, kan ik ook weinig aan doen.

En als je een LA-topic opent, mag er best door anderen gereageerd worden. Ik ben ook weleen benieuwd wat zij van mijn beleid vinden, of dat nou echt zo lame is, of dat alleen jij dat vindt.
Dan moeten ze wel ontopic blijven en niet over onze beef beginnen hopende op een flame tussen ons, daar ben ik gewoon te slim en taktisch voor want dat lost niets op. Normaal sluit je zo graag topics en dit keer een keer niet? :? Zie je nu waar ik het vandaan haal dat jij mij niet mag? :D
Ik heb soms moeite met de manier waarop jij aanvallend de randjes opzoekt, en nogal bot reageert. Tegen directheid heb ik niets, dat vind ik alleen maar goed, maar jij trekt dat soms iets te ver door.
Heeeee heeeeee, was dat nou zo moeilijk? En? Lucht het op? Hoef jij de komende week geen topics meer van me te sluiten.

• OProg

OProg

Molletje

Op vrijdag 22 februari 2002 17:39 schreef Viper3.5 het volgende:

[..]

Die heeft Lunatic al geopend !

gewoon in de huiskamer.
Das een topic, hij bedoelt een forum ;)

Verwijderd

Op vrijdag 22 februari 2002 17:41 schreef OProg het volgende:

[..]

Och ja, Sorry ! Niet goed gelezen...

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 22 februari 2002 17:41 schreef OProg het volgende:
Iemand anders opperde dat idee, niet ik.

• justmental
  • Niet online

justmental

my heart, the beat

Op vrijdag 22 februari 2002 17:45 schreef Commodore64 het volgende:

[..]

Heb je dat vaker dat je denkt dat alles over jou gaat?

Who is John Galt?

Verwijderd

... hearsay.. wie/wat/waar/waarom? Waarom posten ze niet hier?
Jij wou alles toch 'open en bloot' doen?
Dat is wat dramatisch, ik wordt gewoon moe van al je regeltjes en het overactief sluiten van topics. Zoek eens een andere hobby naast GoT, vissen of zo.
Dit is nou precies waarom andere users (ik bv.) zich ermee bemoeien. Zo ga je niet met mensen om, dit is respectloos en onbeschoft. Je kunt ook gewoon zeggen 'ik vind dat jij teveel topics sluit en teveel regeltjes bedenkt', zonder de natrap 'zoek een hobby'. Dat is namelijk niet ter zake doende en regelrecht onder de gordel.
True, maar ik mag er wel mn mening over geven en dat doe ik nu. Die poll sluiten van je vond ik weer een minder strakke aktie, je geeft me het idee dat je beledigd bent en je in je kruis getast voelt door me.
zo de waard is..

nee, dat is flauw, weet ik ook wel. Je mening geven mag, net zoals ik dat mag (ook al heb jij het liever niet). Je mening geven + iemand afzeiken mag weer niet.
Dan moeten ze wel ontopic blijven en niet over onze beef beginnen hopende op een flame tussen ons, daar ben ik gewoon te slim en taktisch voor want dat lost niets op.
Sorry hoor, maar tactiek heb ik je nog niet op kunnen betrappen. Uitspraken als 'ik wordt moe van je', 'zoek een hobby', 'rot op met je FOK'.. dat zijn allemaal gewoon flames hoor.
Normaal sluit je zo graag topics en dit keer een keer niet? :? Zie je nu waar ik het vandaan haal dat jij mij niet mag? :D
Ja zo kan ik het ook. Dit is een no-win situatie voor lunatic. Als hij 'm op slot gooit begin je waarsch. 10 andere topics waarin staat dat lunatic lame is en als bewijsmateriaal geef je dan het feit dat hij deze discussie op slot gooit. Nu hij 'm niet op slot gooit post je dit.
Heeeee heeeeee, was dat nou zo moeilijk? En? Lucht het op? Hoef jij de komende week geen topics meer van me te sluiten.
Denk je nou echt serieus dat lunatic topics sluit alleen omdat jij ze begonnen bent? Goed, dan wordt het tijd dat te bewijzen. Geef eens een link naar een topic wat gesloten is zonder dat daar een aanleiding (lees:regel) voor was?

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 22 februari 2002 17:12 schreef Commodore64 het volgende:
Wat moet jij vandaag eik van me? Heb ik stroop aan mn reet of zo?

<font color="red">Dit soort geflame wordt niet gewaardeerd,
volgende keer levert je dit een waarschuwing op.</font>
Goh, toch nog die ene flame gevonden, knap hoor.

(Of wat daar dan op lijkt dan.)

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Op vrijdag 22 februari 2002 17:40 schreef Commodore64 het volgende:

[..]

Net zei je dat je moe van mij werd, ik heb ook niks tegen jou persoonlijk maar wel je werkwijze, die vind ik 9 van de 10 keer fout en dat heb ik je al eens vaker gezegd.

Ik word ook moe van jouw redeneringen en dingen, en dat was ook al bekend bij jou. Dus je wist al wat ik tegen je had (als je dat zo wil omschrijven).

En als die mensen kritiek over mijn werkwijze hebben, dan moeten ze mij dat maar persoonlijk laten weten. Wat moet ik hiermee??? Wat verwacht je nu? 'Ohw, dan heb je vast gelijk'. Aan dit soort argumenten heb ik niks.
Hoezo? iets te verbergen? Ik heb helemaal geen mailtjes geopenbaard, dus ik snap niet waar deze kritiek op slaat. Van mij mag je ze plaatsen, ik schaam me nergens voor en sta overal achter.
Die indruk krijg ik dus af en toe wel wat. En ik bepaal verder wel wat mijn hobby's zijn, en overactief sluiten van topics is dat dan maar ( |:( ). Nogmaals, neem eens een kijkje in andere fora, waar er veel meer gesloten worden, en HK is drukker, wordt VEEL meer gepost en topics geopend, dus dat lijkt me ontrechte kritiek (of je moet hier nog goede argumenten voor hebben).
Tuurlijk mag je je mening geven. Het sluiten van die poll was in mijn ogen gewoon rechtvaardig... lekker zinnige poll hoor, naast dat LA-topic. Vervolgens nog een SU-topic erbij... wat verwacht je nou helemaal? En ik ben niet beledigd, als ik niet voor kritiek zou openstaan zou ik hier niet reageren.
Dan moeten ze wel ontopic blijven en niet over onze beef beginnen hopende op een flame tussen ons, daar ben ik gewoon te slim en taktisch voor want dat lost niets op. Normaal sluit je zo graag topics en dit keer een keer niet? :? Zie je nu waar ik het vandaan haal dat jij mij niet mag? :D
Die beef is dan misschien toch wel relevant? Op de manier hoe je discussieert, kan ik me soms storen, zoals je al eerder wist, en blijkbaar hebben er meer last van. Misschien dat het dan ook tijd wordt om zelf eens na te denken hoe je kritiek is opgebouwd?
Pff moet ik hier nog op ingaan??

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 22 februari 2002 17:49 schreef hezik het volgende:
... hearsay.. wie/wat/waar/waarom? Waarom posten ze niet hier?
Sinds wanneer heet jij Lunatic? Nogmaals, dit is tussen ons. Jij hebt er niets mee te maken, ga maar weer breien en thee drinken.

• OProg

OProg

Molletje

Op vrijdag 22 februari 2002 17:45 schreef Commodore64 het volgende:

[..]

Kijk een even naar de reply van de reply waar ik op replyde :{ ( :P )

Dit geeft tevens jouw probleem aan. Dat jij nogal snel denkt dat het over jou gaat en je je nogal snel aangesproken voelt. LuNaTiC heeft een regels en volgens die regels mod hij. Vervolgens gaan er een stel van jou topics op slot en jij denkt weer meteen dat LuNaTiC die regels heeft om Commodore64 eens ff flink dwars te zitten :{

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 22 februari 2002 17:47 schreef justmental het volgende:
Heb je dat vaker dat je denkt dat alles over jou gaat?
Als ik jullie zo bezig zie je ermee te bemoeien, ja?

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Op vrijdag 22 februari 2002 17:51 schreef Commodore64 het volgende:

[..]

Als ik jullie zo bezig zie je ermee te bemoeien, ja?
nogmaals, zij mogen hier ook reageren, dus met deze opmerkingen bereik je ook weinig.

Ik wil andere meningen ook horen. Desnoods trommel je je ICQ-vriendje op, die mijn beleid ook K*T vinden, en dan wil ik hun argumenten erbij horen.

Verwijderd

Sinds wanneer heet jij Lunatic? Nogmaals, dit is tussen ons. Jij hebt er niets mee te maken, ga maar weer breien en thee drinken.
oh..sorry, ik heb het verkeerd begrepen.. JIJ mag wel je mening posten, maar IK niet. Ja, sorry, dom van me, excuses.

• saviour
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Ik was eigenlijk van plan om niet te reageren maar toch doe ik het.

Commodore64, het komt bij mij heel erg sterk over dat jij je alles 'toe-eigent', wat ik daarmee bedoel is dat jij van mening lijkt te zijn dat alles betrekking heeft op jou en dat alles om jou draait.

Zoals hezik ook al zei: als jij dit probleem serieus wil bespreken zal je met goede argumenten moeten komen en niet alleen zeggen dat je het lame vindt en dat jij van mening bent dat LuN niet goed kan moddereren.

Jij hebt het er steeds over dat jij denkt dat Lun iets tegen jou heeft, hij heeft aangegeven dat dit niet het geval is, ik moet dan ook zeggen dat ik (in deze kwestie) zeker niet dat gevoel krijg en dat het slechts een zeer logische stap is die Lun heeft gezet (het openen van een algemeen topic).

Daarnaast moet ik zeggen dat als jij hier een topic opent omdat jij iets open en bloot wil bespreken met Lun, het logisch is dat men hierin reageert. Dit is uiteraard niet alleen om een flamewar te veroorzaken tussen jullie 2.

Nouja, conclusie: Als jij denkt dat er nog iets verkeerd zit tussen Lun;
- Vermeld dat dat met argumenten en op een correcte manier (de toon waarmee je tot nu toe gepost hebt is niet bepaald 'je van het' IMO.
- Doe het via mail / icq als je niet wil dat anderen reageren.

Just my 2 cents..

• Jordi
  • Niet online

Jordi

#1#1

Op vrijdag 22 februari 2002 17:50 schreef Commodore64 het volgende:
Wil je nou eens ophouden met dat geschop tegen schenen? Dit is werkelijk <font color=blue>ontzettend irritant</font>!

En bedenk je voor eens en altijd: de wereld draait niet om jou, de wereld draait om de zon.

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

• justmental
  • Niet online

justmental

my heart, the beat

Op vrijdag 22 februari 2002 17:50 schreef Commodore64 het volgende:

[..]

Goh, toch nog die ene flame gevonden, knap hoor.

(Of wat daar dan op lijkt dan.)
Alsjeblieft, nog eentje dan.

Who is John Galt?

• Nielsz
  • Niet online
Altijd mooi zulke topics :P

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 22 februari 2002 17:50 schreef LuNaTiC het volgende:
Ik word ook moe van jouw redeneringen en dingen, en dat was ook al bekend bij jou. Dus je wist al wat ik tegen je had (als je dat zo wil omschrijven).
Sorry, maar dat was het dus echt niet. Onze mail wisseling ging over hele andere topics. Dus dat lijntje dat ik voor je uitzette, daar heb jij nu in gehapt door toe te geven dat je wel iets tegen me hebt. Zoals ik al vermoedde dus.
En als die mensen kritiek over mijn werkwijze hebben, dan moeten ze mij dat maar persoonlijk laten weten. Wat moet ik hiermee??? Wat verwacht je nu? 'Ohw, dan heb je vast gelijk'. Aan dit soort argumenten heb ik niks.
Dat heb ik ook tegen ze gezegd, en dat ik ook wel eens met je gemailt heb en dat je best wel mee valt.

Je mag het her en der rondvragen dan zul je het zelfde horen, al noem ik geen namen.
Hoezo? iets te verbergen? Ik heb helemaal geen mailtjes geopenbaard, dus ik snap niet waar deze kritiek op slaat. Van mij mag je ze plaatsen, ik schaam me nergens voor en sta overal achter.
Nee hoor, maar in jullie eigen policy staat vermeld dat je geen mail wisselingen met moderators mag openbaren en gezien jij moderator bent. Ik bescherm je funktie hier even, je lijkt hem op prijs te stellen.

Dat over schamen, dat zijn jouw woorden.
Die indruk krijg ik dus af en toe wel wat. En ik bepaal verder wel wat mijn hobby's zijn,
En dat zelfde doe ik ook, Gotten is mijn hobby en ik zie niet graag dat die door mensen verpest wordt.
en overactief sluiten van topics is dat dan maar ( |:( ). Nogmaals, neem eens een kijkje in andere fora, waar er veel meer gesloten worden,
Wat heeft GoT met andere fora te maken?
en HK is drukker, wordt VEEL meer gepost en topics geopend, dus dat lijkt me ontrechte kritiek (of je moet hier nog goede argumenten voor hebben).
Mijn argument is dat HK vol staat met onzin topics over ballen scheren en knuffeldieren, fietsnerds en babes. Wat is jouw motivatie om het ene topic wel te sluiten en het andere niet? Je funktie is eigenlijk vrijwel nihil alleen de stemming er daar in houden die er al flink in zit. Het enige dat je zou moeten sluiten zijn ranzige topics met lichaamsdelen, open kutten en flames. Ik zie niet in waarom je een topic over tienermeisjes niet zou sluiten en eentje over een volwassen vrouw (die van mij) dan wel. Tenzij je op tienermeisjes valt natuurlijk en dat je persoonlijke keuze is. Jij hebt immers de macht daar.
Tuurlijk mag je je mening geven.
Het lijkt er anders niet op, gezien mijn mening de mond gesnoerd wordt en ik onterecht weer eens beschuldigd wordt van flamen. Discussieren mag, maar sommige mensen moeten eens dat woord in het woordenboek opzoeken, of wat het woord forum betekend.
Het sluiten van die poll was in mijn ogen gewoon rechtvaardig... lekker zinnige poll hoor, naast dat LA-topic.
Tuurlijk mag je je mening geven.
Wat is het nou?
Vervolgens nog een SU-topic erbij... wat verwacht je nou helemaal? En ik ben niet beledigd, als ik niet voor kritiek zou openstaan zou ik hier niet reageren.
Ik verwacht dat wij het uit kunnen praten in een topic dat daarvoor bestemt is ipv hier offtopic te gaan en ik verwacht net als alle andere users een beetje input te kunnen geven over ons favoriete forum.
Die beef is dan misschien toch wel relevant?
Het zijn jouw woorden.
Op de manier hoe je discussieert, kan ik me soms storen, zoals je al eerder wist, en blijkbaar hebben er meer last van. Misschien dat het dan ook tijd wordt om zelf eens na te denken hoe je kritiek is opgebouwd?
Nee hoor, mijn manier van uiten bevalt me prima, daarnaast heb jij off all people echt geen klagen ik heb je tot nu toe altijd netjes gemailt en verwacht nog steeds een net mailtje van je in mn mailbox waarin we verder kunnen praten.
Pff moet ik hier nog op ingaan??
Die zucht zegt genoeg, ik ben blij dat ik therapeutisch voor je werk.

Verwijderd

Topicstarter
Gezien anderen het toch nog nodig vinden zich hiermee te bemoeien stel ik voor dat ik gewoon verder uit dit topic blijf en het over de mail verder overleg met Lunatic.

Ik vind het jammer dat zoveel mensen graag een flame zien hier, maar echt boeien doet me het niet.

Antwoorden van mij zullen in dit topic dus verder niet verschijnen, gewoon om een verdere escalatie/flame te voorkomen.

L8ers.

• Nielsz
  • Niet online
Op vrijdag 22 februari 2002 18:01 schreef Commodore64 het volgende:

[..]

Sorry, maar dat was het dus echt niet. Onze mail wisseling ging over hele andere topics. Dus dat lijntje dat ik voor je uitzette, daar heb jij nu in gehapt door toe te geven dat je wel iets tegen me hebt. Zoals ik al vermoedde dus.
Het is zo'n slimme jongen!
** aai over bol geeft **

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 22 februari 2002 18:04 schreef Nielsz het volgende:
Het is zo'n slimme jongen!
** aai over bol geeft **
Dank je, zie mijn bovenstaande reply. Ik blijf verder ff een tijdje weg van GoT.

Toedels.

Verwijderd

Op vrijdag 22 februari 2002 18:06 schreef Commodore64 het volgende:

[..]

Dank je, zie mijn bovenstaande reply. Ik blijf verder ff een tijdje weg van GoT.
Ik dacht dat je niet meer zou replyen.
Toedels.
Dag jongen.

• Nielsz
  • Niet online
Nu vraag ik me toch af wat het punt was van C, dat hij dit topic opstartte. Hij wist dat hij als hij in LA postte reacties zou krijgen; en begint dat te zeuren dat we niet mogen reageren :?

Goed het zal wel aan mij liggen.

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12:28
Op vrijdag 22 februari 2002 18:07 schreef johnny appleseed het volgende:
Ik dacht dat je niet meer zou replyen.
Dag jongen.
Doe niet zo flauw, t is geen sport hoor om mensen weg te jagen |:(

Verwijderd

Dus dat lijntje dat ik voor je uitzette, daar heb jij nu in gehapt door toe te geven dat je wel iets tegen me hebt. Zoals ik al vermoedde dus.
Tot zover. Ik denk dat er inmiddels wel meer mensen zijn die wat tegen je hebben overigens, moeten die dat allemaal persoonlijk aan jou mededelen? Ga nou zelf eens in Lunatic's stoeltje zitten en lees je eigen replies hier alsof ze aan jou gericht zijn. Vind je jezelf dan nog een aimabel persoon?

Waar het om draait is of Lunatic z'n modpositie misbruikt om z'n aversie tegen jou te uiten. En daarvan is IMO, en ook volgens Lunatic zelf, geen bewijs. Zelf heb je hiervoor ook nog geen bewijs geleverd, ondanks het feit dat hier wel om GEVRAAGD is. Laat dus eens een link naar een draadje zien wat op slot gezet heeft louter alleen omdat Lunatic een hekel aan je heeft?
Je mag het her en der rondvragen dan zul je het zelfde horen, al noem ik geen namen.
_Jij_ bent diegene die aangeeft dat Lunatic impopulair is. Dat is _jouw_ stelling. aan _jou_ dus ook de taak dit te onderbouwen.
Nee hoor, maar in jullie eigen policy staat vermeld dat je geen mail wisselingen met moderators mag openbaren en gezien jij moderator bent. Ik bescherm je funktie hier even, je lijkt hem op prijs te stellen.
Wederom een trap onder de gordel ('je lijkt hem op prijs te stellen'). Ten tweede begin je zelf eerst met 'alles open en bloot' en vorm je dat om naar 'ik noem geen namen' 'openbaar mijn mail niet' enzovoort. Waarom denk je overigens dat Lunatic hulp nodig heeft om de regels te volgen?
En dat zelfde doe ik ook, Gotten is mijn hobby en ik zie niet graag dat die door mensen verpest wordt.
Ik denk niet dat er hier mensen gedwongen danwel tegen hun zin zitten te gotten?

Om een beetje on topic te blijven (het topic was toch 'algemeen vrouwen topic=lame' en niet 'lunatic=lame' ?).. GoT is een technisch georienteerd forum, waarbij de techneuten de gelegenheid geboden is een beetje te relaxen in de HK. GoT is dus NIET primair bedoeld voor plaatjes van lekkere vrouwen. Als jij zegt dat jouw 'GoT-genot' verpest wordt door het invoeren van topics dan denk ik dat jij niet begrijpt waar GoT voor bedoeld is.
Mijn argument is dat HK vol staat met onzin topics over ballen scheren en knuffeldieren, fietsnerds en babes. Wat is jouw motivatie om het ene topic wel te sluiten en het andere niet?
Waarom bracht je dit argument niet gelijk dan? Dit is de 1e keer dat je dit argument naar voren brengt in deze discussie.
Je funktie is eigenlijk vrijwel nihil alleen de stemming er daar in houden die er al flink in zit. Het enige dat je zou moeten sluiten zijn ranzige topics met lichaamsdelen, open kutten en flames.
Dat is imo jouw interpretatie van de functie van HK/mod. Blijkbaar houdt de crew er daar een andere mening over op na. Overigens is dit _weer_ een andere discussie, nl. 'wat zou een HK mod behoren te doen?'.
Het lijkt er anders niet op, gezien mijn mening de mond gesnoerd wordt en ik onterecht weer eens beschuldigd wordt van flamen. Discussieren mag, maar sommige mensen moeten eens dat woord in het woordenboek opzoeken, of wat het woord forum betekend.
idd. Forum != alleen tussen 'mij' en 'lunatic'.

Overigens wordt je niet onterecht beschuldigd hoor. Je zit hier gewoon te flamen volgens de normale definitie.
Ik verwacht dat wij het uit kunnen praten in een topic dat daarvoor bestemt is ipv hier offtopic te gaan en ik verwacht net als alle andere users een beetje input te kunnen geven over ons favoriete forum.
A) Deze hele discussie is off-topic. Dit topic zou volgens het subject gaan over het al dan niet lame zijn van een algemeen vrouwen topic. Jij hebt het zelf off-topic getrokken.

B) Je verwacht helemaal niet 'net als andere users' input te geven. Immers, de andere users mogen van jou niet reageren. Daarnaast geef je geen input, maar geef je orders:
- 'mail me'
- 'vraag maar rond'
- 'zoek een hobby'
Kun jij me aangeven in hoeverre jouw mening dat lunatic een hobby moet zoeken iets met 'ons favoriete forum' te maken heeft?
Nee hoor, mijn manier van uiten bevalt me prima, daarnaast heb jij off all people echt geen klagen ik heb je tot nu toe altijd netjes gemailt en verwacht nog steeds een net mailtje van je in mn mailbox waarin we verder kunnen praten.
Het gaat er ook niet om of jou jouw manier van uitten bevalt. Het gaat er om of hij andere mensen ook bevalt, wat duidelijk NIET het geval is. Als je wat milder gaat posten en je wat meer toespitst op de argumenten (en de flames weglaat) zou je imo veel meer bereiken. Daarnaast behandel je lunatic hier allesbehalve netjes.

//edit
ohh prachtig dit.. hou oud ben jij?
1) waarom mag ik dat niet, anderen mogen het wel (wijs wijs) ('die topics sluit je niet en de mijne wel)
2) geef mij NU gelijk
3) shit je geeft mij geen gelijk, nou dan praat ik niet meer met je hoor

Verwijderd

achut, commodore64 probeerd ook eens een serieus onderwerp in z'n topic te krijgen,
waar komt dat vandaan jonge en niet te sentimenteel ?

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Op vrijdag 22 februari 2002 18:01 schreef Commodore64 het volgende:

[..]

In de grote lijn ging het erom dat je het niet helemaal eens was met mijn modereerbeleid. Dat is nu toch ook weer het geval? En het feit dat je wilt weten of ik iets tegen je heb... dat jij vind dat ik door dit topic toegeef dat ik iets tegen je heb, dan zie je blijkbaar echt alleen maar wat je zelf wilt, en ik ga je verder ook niet meer uit de illusie proberen te halen, want het lukt toch niet
[/quote]
Dat heb ik ook tegen ze gezegd, en dat ik ook wel eens met je gemailt heb en dat je best wel mee valt.

Je hoeft geen namen te noemen. Mensen die niets van zich laten horen, bestaan gewoon niet voor mij. Klinkt misschien hard, maar mensen die hun mond niet open doen over iets wat hun dwarszit, daar kan ik niks mee. Als mensen valide argumenten hebben, dan mogen ze best kritiek uiten. Daar moet je nooit bang voor zijn, want als het goede argumenten zijn, kun je daar nooit op aangekeken worden. Dan wordt er zelfs wat mee gedaan. Maar ik heb in dit draadje nog geeneen goed argument van jou gehoord daarover, dus voel ik me verder niet geroepen om ergens iets aan te doen.

Dat over schamen, dat zijn jouw woorden.
:D

Ik openbaar helemaal niets, nu draai je alweer alles om. Ik voel geen behoefte om mailtjes te openbaren, dat doe ik niet, en is dus nergens voor nodig dat jij zo goed bent om me daarvoor te behoeden ( :? ). Ik heb hier genoeg argumenten, zonder mailtjes, om me te verdedigen.

Als jij die mailtjes wél nodig denkt te hebben, mag je ze van mij plaatsen. Dat is ook een recht van een moderator, dat users die niet plaatsen. Maar dat boeit me niet, omdat ik niks te verbergen heb verder. En dat over schamen, die opvatting van jou daarover vat ik niet helemaal...
En ik zie niet in waarom ik dat verpest, en jij blijft maar zonder argumenten roepen dat ik het verpest voor je.
Wat heeft GoT met andere fora te maken?
subfora... lijkt me wel duidelijk in deze context, heb dat ook al net uitgelegd ivm VB bijvoorbeeld...
Mijn argument is dat HK vol staat met onzin topics over ballen scheren en knuffeldieren, fietsnerds en babes. Wat is jouw motivatie om het ene topic wel te sluiten en het andere niet?
Dat heeft een bepaalde lijn waarin ik vasthoud, als ik bepaalde onderwerpen echt uit zn voegen zie groeien (verjaardagstopics, valentijn, babes) open ik bijvoorbeeld een nieuw topic om overzicht te houden, zodat andere draadjes op slot kunnen. Totdat het weer wat rustiger wordt.
Je funktie is eigenlijk vrijwel nihil alleen de stemming er daar in houden die er al flink in zit. Het enige dat je zou moeten sluiten zijn ranzige topics met lichaamsdelen, open kutten en flames.
Misschien moet je dan ff je visie op het moderatorschap bijstellen. Forum moet ook overzichtelijk blijven. En jij bepaalt het beleid niet, dat doet de gotcrew. En die voer ik uit, en jij vind dat onterecht, en ik niet. Waarom heb ik nu al een paar keer uitgelegd.
[Ik zie niet in waarom je een topic over tienermeisjes niet zou sluiten en eentje over een volwassen vrouw (die van mij) dan wel. Tenzij je op tienermeisjes valt natuurlijk en dat je persoonlijke keuze is. Jij hebt immers de macht daar.
Dat draadje over kindsterretjes is van iets ander kaliber dan jouw vrouwendraadje. Dat is een vergelijking van vroeger-nu, en ik vind dat een apart topic waard. Jouw topic, en dat van een ander werd rond dit tijdstip tegelijkertijd geopend, terwijl er al zoveel topics liepen. Nou dan is het tijd voor een algemeen topic, en die van jou sneuvelt dan gewoon. Simpel dus.
Misschien dan toch weer eens bij jezelf te rade gaan of het misschien niet bij jezelf ligt??? Het ligt altijd aan een ander zo schijnt. Waarom is jouw mening en definitie over flamen wel goed, en de rest die hier reageert, denkt daar blijkbaar anders over??
[..]

Wat is het nou?
:Z

LA-topic was toch genoeg? waarom moet ineens in de HK daar ook nog eens een poll over geopend worden.
Dan had je het hier niet moeten plaatsen, Sim-pel. En die reacties van anderen zeggen je blijkbaar echt niets... het ligt toch echt aan mij dan... (Als ik een hekel heb aan mn leraar, onderbouw dat niet, de rest van de klas zegt dat tegen mij en vindt die leraar wel meevallen, met de manier van lesgeven... aan wie ligt het dan :? ).
Het zijn jouw woorden.
Tsjah...
Jou bevalt het prima ja, maar niet iedereen vindt dat. Ik vind verder dat we het in dit topic ook uit kunnen praten. Want jouw persoonlijke mening over mijn modereren in tegenstelling tot de rest die hier blijkbaar geen problemen mee heeft, vind ik nu echt steeds en steeds minder waard worden, het spijt me.
Die zucht zegt genoeg, ik ben blij dat ik therapeutisch voor je werk.
Hou deze nutteloze woorden voor je ajb, dit heeft niks met de discussie te maken.

Verwijderd

/me wist niet dat mannen/knullen ook ongesteld kunnen zijn :?

boos worden mag best een keer mare.. zoveel lange tenen en dan ook nog blijven kweken door steeds wisselende argumentatie hmmz |:(

rest mij slechts Lunatic veel succes te wensen en nog meer geduld.
:+

Verwijderd

Topicstarter
Over dit topic, laat eigenlijk verder ook maar achteraf gezien weet ik geeneens waar ik me druk om maakte eigenlijk.

Zal wel aanleiding zijn voor een hoop mensen om me nu enorm af te gaan zeiken in dit topic maargoed, be my guest. :)

Lunatic: T'is verder wel goed, sorry als ik je balls iets te veel gebust heb.

Nou, zeik ze verder in dit topic ik blijf overigens wel bij mn standpunt dat 1 babes topic niet genoeg is. Juist omdat er zo ontiegelijk veel babes zijn op deze aardkloot.

Ik ga eten koken.... l8ers.

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Op vrijdag 22 februari 2002 18:32 schreef Commodore64 het volgende:

Nou, zeik ze verder in dit topic ik blijf overigens wel bij mn standpunt dat 1 babes topic niet genoeg is. Juist omdat er zo ontiegelijk veel babes zijn op deze aardkloot.

Ik ga eten koken.... l8ers.
Als dit je enige discussiepunt was, dan was dit topic snel opgelost geweest, want mn uitleg stond al meerdere malen vermeld waarom ik zulke topics open, en waarom anderen gesloten worden.

Maar blijkbaar zat het wat dieper.

Maar goed, van mij mag er een slotje op, dit lijkt me opgelost.

Verwijderd

Waarom start je een discussie als je niet wilt discussieren? Opmerkingen die niet in het straatje passen van de topicstarter worden afgedaan met 'bemoei je er niet mee', terwijl het open laten dan wel sluiten van een topic wordt uitgelegd als 'je hebt iets tegen me'. De eindconclusie blijkt dan te zijn 'jullie zeiken maar lekker door, ik verander toch niet van mening'.
Zinloze discussie dus.
Overigens vind ik het modwerk van Lunatic prima, de huiskamer is zeker niet de makkelijkste klus.

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 22 februari 2002 18:37 schreef LuNaTiC het volgende:
Maar blijkbaar zat het wat dieper.
Inderdaad. :+

:*

Laat deze overigens toch maar open hoor.

Verwijderd

//off-topic
Op vrijdag 22 februari 2002 18:26 schreef nickles het volgende:
/me wist niet dat mannen/knullen ook ongesteld kunnen zijn :?
Ja man, is verdomd lastig.. waar moet je als man die tampon stoppen?

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 22 februari 2002 18:38 schreef janjanjansen het volgende:
Opmerkingen die niet in het straatje passen van de topicstarter worden afgedaan met 'bemoei je er niet mee'
Nee, offtopic opmerkingen hoefde van mij niet. De enige reden dat ik met Lunatic hier praatte was omdat het andere topic erover gesloten was.

Jullie hadden geen hol te maken met mijn beef met Lunatic, maar toch bemoeide men zich er graag mee, er was immers wat te doen. (flamen)

Kijk, dat ik daar verder niet op in ga en gewoon ff het topic helder wilde houden, was een tweede. Het topic had veel simpeler gekunt, zoals Lunatic al zei.

Discussie mij en lunatic, en verder andere mensen die gewoon ontopic bleven.

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 22 februari 2002 18:41 schreef hezik het volgende:
Ja man, is verdomd lastig.. waar moet je als man die tampon stoppen?
Ik weet wel een plek, buk maar voorover.

:+

Verwijderd

Had dan ook gewoon mail gebruikt. In LA _mogen_ eikels als ik zich er tegenaan bemoeien.

Je zou natuurlijk ook kunnen proberen de kritiek van anderen positief te gebruiken. Dit topic had nl. NOG veel eenvoudiger gekund..:

1e post, subject 'lunatic mag mij niet en sluit daarom posts'

'ik denk dat lunatic iets tegen mij heeft. Dit baseer ik op het feit dat hij al mijn topics sluit'

2e post

'dat klopt, ik mag jou niet, maar ik sluit niet jouw posts onterecht'

3e post

'nou ik vind van wel'

4e post

'bewijs dat dan'

5e post

'nee dat doe ik niet, laat ook maar, het is alweer over'

Overigens: Het topic is nog steeds '[HK/LUNATIC] Algemeen vrouwen topic = LAME.'

Ik lees daar heel iets anders in dan wat volgens jou het onderwerp is.

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 22 februari 2002 18:46 schreef hezik het volgende:
Had dan ook gewoon mail gebruikt. In LA _mogen_ eikels als ik zich er tegenaan bemoeien.
Je zelfkennis is werkelijk magnifiek. Ik zie je eerder gewoon als een spuit 11, mag dat ook?

Ja, neem die inkopper maar! Het mag nu. :)

Volgende keer doe ik het gewoon weer over de mail idd. de reden dat ik niet antwoordde is omdat het niet mijn funktie is "eikels" als jou te entertainen.

Verwijderd

Natuurlijk mag jij mij als spuit 11 zien, is erg verstandig ook. Ik zou zeker niet kritiek ter harte nemen en je discussiestijl veranderen, je hebt immers precies bereikt wat je wou met deze discussie.

Verdomme, nou MOETEN ze mij wel mod maken.. immers, eerder kan ik jouw topics niet sluiten..

Lunatic, ik verwacht een 'gefeliciteerd je bent mod' mailtje in m'n mailbox, en wel NU, ja? :)

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 22 februari 2002 18:55 schreef hezik het volgende:
Natuurlijk mag jij mij als spuit 11 zien, is erg verstandig ook. Ik zou zeker niet kritiek ter harte nemen en je discussiestijl veranderen, je hebt immers precies bereikt wat je wou met deze discussie.

Verdomme, nou MOETEN ze mij wel mod maken.. immers, eerder kan ik jouw topics niet sluiten..

Lunatic, ik verwacht een 'gefeliciteerd je bent mod' mailtje in m'n mailbox, en wel NU, ja? :)
Aaahhhhh je wilt graag mod worden, zeg dat dan.

Ja, je hebt helemaal gelijk hoor. Waar kan ik stemmen?

Verwijderd

/me is mod-wannabe nummer 1

stemmen? Open een poll in de HK zou ik zeggen >:)

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 22 februari 2002 18:59 schreef hezik het volgende:
/me is mod-wannabe nummer 1

stemmen? Open een poll in de HK zou ik zeggen >:)
Zal ik meteen ff doen, en idd, je kwam al over als een mod-wannabe.

Wederom is je zelfkennis magnifiek.

:9~

Verwijderd

Topicstarter
Poll: hezik moet mod worden.

Ik heb overigens op Ja gestemd.

:9~

Verwijderd

Gelukkig gaat de persoon die eerst het hardst om offtopic reacties begon te schreeuwen niet nu zelf extra hard offtopic |:(

• JvS
  • Laatst online: 13:38

JvS

Ik heb hem zelf ook

Ik vind dit vermoeiend...

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.