Losse TV out kaart

Pagina: 1
Acties:

• Plague
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Bestaat dat? Een losse pci! kaart met alleen! tv out? :?

Ik heb de search gebruikt, maar daar kreeg ik alleen maar flink verouderde topics... dus weet iemand of dat bestaat? En wat dan de goedkoopste is... :9

thx! :)

• bloasfist
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-08 13:56

bloasfist

Slot-A Crew

bij veel 3dkaarten heb je wel de mogelijkheid om er een tvout add-on op te prikken (vooral Elsa geloof ik). Maar een helemaal losse tvoutkaart? Ik heb ze nog niet gezien.

Je drinkt PiTT bier of je drinkt geen PiTT bier! Specs

• Plague
  • Niet online
Heb ff gekeken, maar dat kan met mijnes niet... Geforce 2 ultra van Creative :r

Og ja... Hij was goedkoop, en snel... *D

• Plague
  • Niet online
no one meer?:?

• Ghost|IA
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 30-03 09:59
Volgens mijn weten bestaan er geen losse TV-out kaarten.
Wat je wel kunt doen is een kastje op je VGA hangen die het beeld naar TV converteert. Alleen de kwaliteit hiervan schijnt soms een beetje tegen te vallen.

Verwijderd

ik heb zo'n losse VGA==>TV adapter bij gebrek aan TV out. Is een soort kastje wat tussen de vedeokaart en de monitor word geplaatst. Echt super is het niet maar het werkt verder ok en geeft een prima beeld.
Probleem is dat zo,n ding niet echt goedkoop is. Ik betaalde een jaar geleden 175,= voor dat ding. Daar ik net een nieuwe videokaart had (zonder tv out) heb ik maar de converter gekocht. Als je dus net een dure videokaart hebt gekocht zonder TV-out is het wellicht zinnig zo'n converter aan te schaffen, anders kan je beter doorsparen voor een goede videokaart met TV out.
trust heeft een encoder en ik heb iets anders; ehhhhhhhh (doosie weggegooit) "ENCODER 4" staat er op het apparaatje (das het type niet het merk)
Pagina: 1