Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

hmmzz ik heb een vraagje

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hoe zit dat hiero op tweakers ? zijn sommige moderators sm geil ofzow ? als ik een vraag stel over register en hoe en wat zit er weer iemand te zeiken ( als ik nu ff nie snap in wel forumdeeltje ie moet staan hoeft ie toch niet gelijk op slot ofwel ?/

ene Buzzman vind het leuk om dat te doen ( hierbij een klacht ) als hij zo moderator geil is laat ie dan een buzzman forum starten ofzow !!!!! ik word er nl ziek van hoe het hier soms gaat als je een verkeerde vraag of verkeerd geplaatste vraag steld |:(

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

open nog maar eens een normaal topic met linkjes, voorbeelds. [TAGS] in je titel, want dit gaat nergens over

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

• Buzzman
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
--> LA

het gaat over:
[topic=419440]

deze had ik dichtgedaan met de opmerking:
Op vrijdag 22 februari 2002 16:03 schreef Buzzman het volgende:
[topic=331522/1/100]

stap 3
Dit had je dus kennelijk niet gedaan. Ik had erbij gezet dat het om stap 3 gaat:
<font size=6>Stap 3</font>

Is je vraag niet beantwoord door bovenstaande hulpmiddelen, maak dan een topic aan.

Zet in je subject tussen haakjes "[]" om welke windows het gaat. Een paar voorbeelden:
  • [winXP] Hoe werkt de activering
  • [win2k] PC aanmelden op een domein, hoe werkt dit?
  • [WinME] Mijn control panel geeft een error
  • [Win95] Hoe stel ik mijn achtergrond in?
  • [Win98] Hoe krijg ik deze BSOD weg?
  • [Win98se] Hoe werkt Win98 in een domein?
  • [DirectX] Ik krijg die en die error
Dat is toch niet zo moeilijk om je daaraan te houden?

Ook staat daarin:
Topics die niet aan deze eisen voldoen, worden voorzien van een slot. Laat dit duidelijk zijn!
Dat lijkt me toch ook duidelijk :?

<hr>

over je 2de topic:
Op vrijdag 22 februari 2002 16:48 schreef shithead het volgende:
door deze lamme man die gelijk slotje plaatst omdat ie denkt dat ie god is * ahum * postik hem hiero maar zonder te hopen dat ik gezeik krijg van de 1 of ander
Door Buzzman (HGM Softe Goederen) - vrijdag 22 februari 2002 16:03

--------------------------------------------------------------------------------
*** 3 stappen plan *** eerst lezen svp!!!
stap 3
Zo open je toch geen topic? kom op zeg!

• wizzard
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-05 07:23

MMO-Cataclysm We need people who can write !!!! want to be a news poster do ask :)

• OProg
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-01-2022

OProg

Molletje

Misschien een idee om de link die je krijgt eens aan te klikken en eens even de regels te lezen voordat je meteen gaat flamen :z

• DSmarty
  • Niet online
Shithead,

Buzzman sluit een topic met een goede argumentatie af, je opent hier een bijzonder ongenuanceerd topic over, voorzien van asociaal taalgebruik.

Wederom wordt dat op slot gegooid (lees Faq: Ook digitaal dien je je gewoon te gedragen) en nu kom je weer met zo'n onbeargumenteerde flame terug.

Verwacht absoluut geen normaal antwoord als je op zo'n manier iets vraagt.

• Exirion
  • Laatst online: 08:52

Exirion

Gadgetfetisjist

Ik quote je even:
door deze lamme man die gelijk slotje plaatst omdat ie denkt dat ie god is * ahum * postik hem hiero maar zonder te hopen dat ik gezeik krijg van de 1 of ander
Jij noemt een moderator die het niveau op het forum op peil poogt te houden (poogt ja, want door mensen zoals jij wordt het niveau er niet beter op) lam, terwijl je zelf te lam bent om even iets uit te zoeken?

Die FAQs staan er niet voor niks, en de info waar je om vraagt kun je makkelijk vinden zonder een topic te hoeven openen.

En dan nog een potje komen flamen ook |:(

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• saviour
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Wat is het tegenwoordig toch met mensen dat ze niet op een fatsoenlijke manier kunnen discussieren en beargumenteren? :{

Dat hoor je goed ja, ik zeg dat >:)

Verwijderd

Op vrijdag 22 februari 2002 19:16 schreef saviour het volgende:
Wat is het tegenwoordig toch met mensen dat ze niet op een fatsoenlijke manier kunnen discussieren en beargumenteren? :{

Dat hoor je goed ja, ik zeg dat >:)
Omdat ze niet allemaal hetzelfde licht als jij hebben gezien :+ ;)

• saviour
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Op vrijdag 22 februari 2002 19:18 schreef Andina het volgende:

[..]

Omdat ze niet allemaal hetzelfde licht als jij hebben gezien :+ ;)
Moeten ze vaker met jou klessen O+ :P

• Snow_King
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 13:47

Snow_King

Konijn is stoer!

Heej mensen laten we GoT even leuk houden!

Ik vinnet niet normaal wat de topicstarter heeft gedaan, vinnet eigenlijk ronduit Asociaal!

Zo dat wilde ik kwijt!
Pagina: 1