door deze lamme man die gelijk slotje plaatst omdat ie denkt dat ie god is * ahum * postik hem hiero maar zonder te hopen dat ik gezeik krijg van de 1 of ander
Door Buzzman (HGM Softe Goederen) - vrijdag 22 februari 2002 16:03
--------------------------------------------------------------------------------
*** 3 stappen plan *** eerst lezen svp!!!
stap 3
hier is mijn vraag ( is niet illigaal gekloot met keys is voor assemblage wat makkelijker )
hallo ik werk bij een it bedrijfje en we werken veel met prefabs/images van standaard moederborden cpu vga en hd dmv ghost multicastserver ( kun je makkelijk een os installen en bijwerke ) nu doen we dat altijd met win95 en 98 dmv eigen key en dan als het systeem gestest is verwijderen we de key in het register waardoor het systeem bij de eigenaar bij de eerste boot al vraagt om zijn win98 key
we kunne dit nie vinden bij win2k ( bij xp lukt het wel )
iemand die weet hoe of wat ?
Door Buzzman (HGM Softe Goederen) - vrijdag 22 februari 2002 16:03
--------------------------------------------------------------------------------
*** 3 stappen plan *** eerst lezen svp!!!
stap 3
hier is mijn vraag ( is niet illigaal gekloot met keys is voor assemblage wat makkelijker )
hallo ik werk bij een it bedrijfje en we werken veel met prefabs/images van standaard moederborden cpu vga en hd dmv ghost multicastserver ( kun je makkelijk een os installen en bijwerke ) nu doen we dat altijd met win95 en 98 dmv eigen key en dan als het systeem gestest is verwijderen we de key in het register waardoor het systeem bij de eigenaar bij de eerste boot al vraagt om zijn win98 key
we kunne dit nie vinden bij win2k ( bij xp lukt het wel )
iemand die weet hoe of wat ?