Toon posts:

Cistron telefonisch niet te bereiken!! Hoezo??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik naar Cistron helpdesk, info, sales enzovoorts bel, krijg ik de volgende melding: 'Het door u gekozen nummer is niet in gebruik. Controleer het nummer en kies opnieuw of raadpleeg de infodienst.' Ofzo iets dan. Wat is er aan de hand?????
Ik wil ze namelijk graag spreken, want ik wil nou wel een weten wanneer de volgende porteringsdatum is. Op de vorige heeft KPN niet gereageerd.
En kom svp niet aan met: check je status op op de site, want daar staat geen datum bij.

Verwijderd

Dus daarom krijg ik ze niet te paken, omdat jij precies op hetzelfde moment belt .... >:)

ze zijn gewoon ergens mee bezig denk ik ....

alle problemen ten spijt sinds 13 januari, sta ik nu sinds vandaag opeens op status 5/6, voolopige aansluitdatum:
edit:

07-03-2002 *D ....

Nu Zon breedband dus weer annuleren ..... (net gisteren de reg. form gefaxt, hopen dat ze ermee akkoord gaan)

lol, nog 5 maanden met Chello..... dat houd geen hond vol ... >:)

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Op vrijdag 22 februari 2002 16:52 schreef DraiC het volgende:
Dus daarom krijg ik ze niet te paken, omdat jij precies op hetzelfde moment belt .... >:)

ze zijn gewoon ergens mee bezig denk ik ....

alle problemen ten spijt sinds 13 januari, sta ik nu sinds vandaag opeens op status 5/6, voolopige aansluitdatum 03-07 *D ....

Nu Zon breedband dus weer annuleren ..... (net gisteren de reg. form gefaxt, hopen dat ze ermee akkoord gaan)
Nog 5 maand ?

Verwijderd

Topicstarter
Helpdesk doet het weer. Ze kunnen me alleen niet vertellen, wanneer ze weer eens gaan proberen mijn lijn om te zetten. :(

Verwijderd

Ze hebben een andere centrale gehad begreep ik pas geleden. Dit kan het wel eens zijn:)

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-08 23:13
Op vrijdag 22 februari 2002 16:54 schreef KillerAce_NL het volgende:

[..]

Nog 5 maand ?
07-03 ;)

[denk ik :P]

Verwijderd

Op vrijdag 22 februari 2002 21:39 schreef Cutebritney het volgende:
klopt
[Dit bericht hierboven is gewijzigd door DraiC op 22-02-2002 17:10]

• petervandamned
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-07 20:34
ik krijg ook geen verbinding met cistron :(
sinds donderdag zou mijn maxx moeten draaien en had ik het laatst contact met ze
als het vrijdag nog niet werkte maar ff bellen vertelde ze me :(
vrijdag nee dus helaas
ff bellen dacht ik

nada noppus niks nie te bereiken

grrr

Verwijderd

Gewoon de hele tijd opnieuw proberen. Op een gegeven moment gaat die vanzelf over :)

Verwijderd

Vandaag zijn ze ook aan het werk, kreeg net na 1 kiestoon verbinding ;)

Verwijderd

Topicstarter
En vandaag kreeg ik ze weer niet te pakken :( :( :( Krijg nog steeds niks te horen over mijn aansluitdatum. ARGH!!!!

• jochemd
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-08 15:51
Op vrijdag 22 februari 2002 16:45 schreef lucy1981 het volgende:
Als ik naar Cistron helpdesk, info, sales enzovoorts bel, krijg ik de volgende melding: 'Het door u gekozen nummer is niet in gebruik. Controleer het nummer en kies opnieuw of raadpleeg de infodienst.' Ofzo iets dan. Wat is er aan de hand?????
De in-house telefooncentrale van Cistron geeft een ingesprektoon terug in jouw richting. In bepaalde systemen (vooral van mobiele aanbieders) wordt dat signaal incorrect vertaald naar een "niet in gebruik" signaal. Gewoon blijven proberen, zodra er een lijn niet in gesprek is zal hij gewoon overgaan.

Verwijderd

Op zaterdag 02 maart 2002 12:22 schreef jochemd het volgende:

[..]

De in-house telefooncentrale van Cistron geeft een ingesprektoon terug in jouw richting. In bepaalde systemen (vooral van mobiele aanbieders) wordt dat signaal incorrect vertaald naar een "niet in gebruik" signaal. Gewoon blijven proberen, zodra er een lijn niet in gesprek is zal hij gewoon overgaan.
Het heeft er ook mee te maken dat ze meer lijnen hebben dan medewerkers die de telefoon beatwoorden. De centrale geeft een bepaald ingesprek signaal wat in de openbare centrale niet ondersteund wordt en je krijgt daarom gewoon congestie toon.
Ik denk een softwarematig probleempje in de centrale dat binnenkort wel verholpen zal zijn en je gewoon een ingesprekstoon hoort.
Pagina: 1