Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Mag ik meningen vragen over een logo?

Pagina: 1
Acties:

• Ligone
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-11 19:29
Ik start binnenkort met een bijberoepje in PC'tjes, nu was ik hiervoor een logo aan het tekenen/samenstellen maar zou graag jullie mening weten, mag ik dat posten op GOT? 8-)

Het is echt niet de bedoeling om te spammen of, want veel zullen ze er hier niet aan hebben want ik woon in belgië. :)

Verwijderd

Dat zou dan in [forum=13] moeten. En kijk eens: het staat zelfs in de W&G FAQ :)
En dit logo dan? Hoe vinden jullie dat?
Anders dan bij sitechecks, worden dit soort topics mondjesmaat toegestaan. Maar zorg er dan ook voor dat je bijna al het werk al hebt verzet. Geef er ook een beredenering bij, over hoe je tot het logo bent gekomen, en waar het eigenlijk precies voor is.
Aangezien logo's overal voor gebruikt kunnen worden - briefpapier, reclameborden, websites - is het gebruikelijk dat deze in vectorformaat (meestal .EPS) worden gemaakt en opgeslagen. Een veelgebruikt pakket hiervoor is Adobe Illustrator.
HTH :Y)

• Ligone
Hey thanks!!!! :) :) nu moetek alleen nog uitzoeken waar en hoe ik een plaatje online krijg maar dat zal wel lukken!

Verwijderd

Op vrijdag 22 februari 2002 16:44 schreef Ligone het volgende:
Hey thanks!!!! :) :) nu moetek alleen nog uitzoeken waar en hoe ik een plaatje online krijg maar dat zal wel lukken!
http://www.endoria.net/upload :Y)

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08:08

Jaymz

Keep on moving !

Op vrijdag 22 februari 2002 16:57 schreef Type het volgende:

[..]

http://www.endoria.net/upload :Y)
Staat ook in de FAQ *D

• Ligone
ok hij staat er, maar daar komen ook alleen maar webdesigners enzo... kzou graag ook de mening weten van de tweakertjes natuurlijk. of nie :o

[topic=419524/1/25]

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:38

JvS

Ik heb hem zelf ook

Dan moet je naar dat topic linken in je signature of in je homepage hoekje :).

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• Ligone
Op vrijdag 22 februari 2002 18:17 schreef JvS het volgende:
Dan moet je naar dat topic linken in je signature of in je homepage hoekje :).
That's an idea! :D
Pagina: 1