[PHP] Files uploaden

Pagina: 1
Acties:

• BierPul
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:12

BierPul

2 koffie graag

Topicstarter
Via JUPLOAD kan ik mapjes foto's uppen naar mijn server met GD2 maak ik er dan thumbnailtjes van bla bla

Dit gaat allemaal goed behalve als mn mapje fotos tegen de 10MB aan gaat zitten

De limiet van PHP uploads heb ik op 20MB gezet en ook in JUPLOAD is het op 20MB gezet.

De Files worden echter via HTTP verstuurd kan het zijn dat ik hier tegen een limiet aanloop ?

Zo ja , zijn er alternatieven :?

Ja man

• drm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09-06-2025

drm

f0pc0dert

Je moet in je form (dacht ik) ook opgeven wat de MAX_FILE_SIZE is. Misschien dat dat het probleem oplost.

zie ook de manual

Music is the pleasure the human mind experiences from counting without being aware that it is counting
~ Gottfried Leibniz

• gvtulder
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 27-12-2024
Op vrijdag 22 februari 2002 17:02 schreef drm het volgende:
Je moet in je form (dacht ik) ook opgeven wat de MAX_FILE_SIZE is. Misschien dat dat het probleem oplost.
Bij mij werkt het allemaal prima zonder die input-tag. Volgens de manual is dit veld alleen bedoeld voor de browser.

Op deze pagina uit dezelfde PHP-manual staan nog meer mogelijke problemen. Het kan bijvoorbeeld zijn dat het uploaden langer duurt dan de max_execution_time, zodat het script wordt gestopt voor het uploaden voltooid is. Ook moet je even kijken naar de instellingen van post_max_size en upload_max_filesize.

[edit]Nog een link gevonden: Form-based Device Input and Upload in HTML van w3.org.
Hier staat dat er in principe geen maximumlengte is voor file uploads:
Scaling considerations
The protocol proposed in this draft has been proven to scale for very large files, but is not intended for open-ended uploads of content of indeterminate length. Real-time protocols such as RTP (RFC 1889) are much more appropriate for such open-ended transmission of device input, and when real-time interactions are required.
Dan zit de fout toch ergens anders.

gvtulder.f2o.org

Verwijderd

Op vrijdag 22 februari 2002 16:23 schreef LOST_GUNT het volgende:
Via JUPLOAD kan ik mapjes foto's uppen naar mijn server met GD2 maak ik er dan thumbnailtjes van bla bla

Dit gaat allemaal goed behalve als mn mapje fotos tegen de 10MB aan gaat zitten

De limiet van PHP uploads heb ik op 20MB gezet en ook in JUPLOAD is het op 20MB gezet.

De Files worden echter via HTTP verstuurd kan het zijn dat ik hier tegen een limiet aanloop ?

Zo ja , zijn er alternatieven :?
zou je het niet met FTP kunnen doen?
is maar n idee..

• irondog
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-05-2025

irondog

alle dingen moeten onzin zijn

Op vrijdag 22 februari 2002 17:49 schreef Akira het volgende:

[..]

zou je het niet met FTP kunnen doen?
is maar n idee..
Zeer goed id zelfs IMHO. :)

Dit script uploadt een hele directory:
[ftp]
$con = ftp_connect("ftp.je_ftp.nl");

if ($con=="")
echo "<p class=\"porem\"><strong>Vergeet het maar, maak eerst contact met internet en druk dan op f5</strong></p>";
else
{
ftp_login($con,"username","pass");

ftp_chdir ($con, "doel_directory_op_je_ftpserver");

$d = dir("/bron_directory_lokaal/");

$entry = $d->read();
$entry = $d->read();

while (($entry = $d->read())!=NULL) {
ftp_put($con, "$entry", "c:/bron_directory_lokaal/$entry", FTP_ASCII);
[/php]

[P5B deluxe] [Core2Duo 6300] [2 X 1GB DDR2] [GF FX7300] [320 GB WD] [Gentoo] [VISTA]

• drm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09-06-2025

drm

f0pc0dert

irondog:
Zeer goed id zelfs IMHO. :)

Dit script uploadt een hele directory:
[ftp]
PHP:
1
2
3
<?
// meuk
?>
ja, prachtig, maar dat is toch redelijk serversided ;) Dat was niet de bedoeling :)

Music is the pleasure the human mind experiences from counting without being aware that it is counting
~ Gottfried Leibniz

Verwijderd

Staat je post_max_size ook op 20 MB? Standaard staat dit dacht ik op 8MB

[edit]typo
Pagina: 1