Toon posts:

is levering snel bij venemacomputer.nl ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
zie topic

• bjorn
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
ik heb gisteren er een duron 650 / abit kt7 besteld. Ik post hier wel als ik hem binnenheb.

Verwijderd

Topicstarter
thx bjorn, ik heb eergister namelijk ook besteld :P

dacht, naja, ik hoopte eigenlijk dat ik allemaal replies krijg zovan: JA!! had volgende dag steeds alles binnen!

snapje :), dan weet ik dat ik het mischien ook snel krijg :PPP

ik houd jou ook wel op de hoogdte

grtz
AHL

• WoutF
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 03-09 18:35

WoutF

Hoofdredacteur
moet je ff de voorwaarden lezen
ik paste ze wel ff:<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Levertijd

Wegens een contract met de PTT verzenden wij de verzendingen op maandagmiddag en op donderdagmiddag. Uit ervaring weten wij dat de gemiddelde klant rekening houdt met een levertijd van 1 dag na verzending. Helaas moeten wij u mededelen dat het soms iets langer kan duren (1-4 dagen.[/quote]lijkt me duidelijk

Verwijderd

Ik vertrouw die hele tent niet.

Als je belt wordt je doorgeschakeld naar een Libertel berichtenservice van een o6 nummer (zelfs tijdens openingstijden). Ik bestel zelf namelijk alles telefonisch en via rembours, dit internet gedoe is naar mijn idee nog lang niet veilig en betrouwbaar genoeg. Dit komt ook doordat ik 2 keer al bedrogen ben door zo'n geintje :(
Vrijwel alle garanties lopen via de fabrikanten en niet via de winkel. M.A.W. mocht er iets kapot zijn duurt het eeuwen voordat je het terug hebt en ik heb altijd de pech dat ik iets kapot krijg.

Verwijderd

Topicstarter
let op dat als er iets is met mijn spullen van die winkel dat die winkel zich druk gaat maken, daar zorg wel voor

• Krypt
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 01-09 10:35
Als je iets onder Rembours ontvangt dan moet je ALTIJD controleren of er alles in zit.. en kijken of alles goed is ingepakt met schuim ed....

Het is hetzelfde als je telefonisch besteld... als je onder rembours verstuurd dan heb je hier altijd mee te maken..

{Edit}
Betaal ook nooit van te voren; doe je in de friettent toch ook niet
{/Edit}

Pvouput live

• bjorn
  • Niet online
ik kreeg gisteren (had maandag nacht besteld) wel dit meeltje (na enige contact over de duron (offie de nieuwe batch al had :) : <BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Hij is onderweg...

Met vriendelijke groet,

D. Venema Jr
Venema Computers
0297-368903[/quote]Maar dit wordt dus (pas) donderdag verstuurd?

Verwijderd

Bij mij duurde het acht dagen. Ik bestelde het zondag en kreeg het pas maandag. Dat is acht dagen. Op de site staat dat ze ook op maandag versturen, maar in mijn geval was dat niet zo. Ik had naast een processor ook een converter besteld en ik kreeg de verkeerde, waar ik trouwens helemaal niks mee kon doen -> brak. Ik mag hem wel gewoon terugsturen en dan krijg ik mijn geld terug.

• bjorn
  • Niet online
ik heb vandaag mun spul binnengekregen...

• Mex
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-09 17:03

Mex

Afgelopen maandag besteld, paar uur geleden mn Duron 600 en KT7 gekregen. Net ff bewerkt met HB potloodje en loopt nu vrolijk op 750 Mhz met een Cooler Master.

Verwijderd

Topicstarter
dinsdag besteld, vandaag binnengekregen,

venemacomputers rules!

Verwijderd

Wat ik jullie al zei, het is een kwekerij, en dit doet ie er bij, hij heeft voor die kwekerij mannetjes lopen en dit doet hij zelf, ik ben er een paar keer geweest met een vriend die heeft daar een hele nieuwe set gekocht, zeer tevreden...
Pagina: 1