Toon posts:

[CM] spuit vraagje :)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net ff een bus verf gehaald om me kast te spuiten maar nou heb ik ff een vraagje:

Ik heb al veel topics na gelezen dus het spuiten opzich is geen probleem maar mijn vraag is hoeveel kan ik nou spuiten met 1 spuitbus?

het 400Ml en is dat genoeg voor mijn kast?

Ik heb een midi tower en ik moet de buitenkap spuiten (zo'n U vorm ding Heb nog zo'n oude kast) moet de voorkant + het frontje van mijn cd-speler?

Wie kan mij helpen niet dat ik strax een lege bus en dat ik dan nog de helft moet doen

• AcouSE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-08 12:10

AcouSE

Swedish Chef

Staat er niet zoiets op de bus: "Geschikt voor 1 m2"?

• Joeroenho
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Als ie op is haal je toch een nieuwe?

Amateurcoureur en fervent banktukker

• Oxi
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-11-2022

Oxi

welke kleur?
ik heb nooit een kast gespoten maar voglens mij maakt de kleur wel uit hoe goed ie dekt. en dus hoeveel lagen je nodig hebt.

I wouldn't give his troubles to a monkey on a rock

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:36

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Ik zou voor de zekerheid een 2e busje halen, kan je meteen verdergaan als je toch te kort komt. En als je em niet gebruikt kan je em terugbrengen. (bewaar je bonnetje)

@MrBee_RC

Verwijderd

Topicstarter
Het is donkerblauw metalic en me cd-speler frontje is af en het ziet er erg cool uit en dekt ook wel lekker dus ik denk dat ik het met 1 bus redt

Verwijderd

Topicstarter
ok het is niet helemaal goed gegaan maar goed.

Ik heb nu last van lichte en donkere plekken op mijn kast dus mijn oplossing hier voor was morgen nog ff een busje halen en eroverheen spuiten.

Er zit al wat blanke lak erover heen maar nu dacht ik als ik eerst ff wat eraf schuur met schuurpapier (220) dan kan ik er daarna toch weer overheen gaan en dan doorgaan totdat alles even egaal is?

Is dit een goede oplossing? please help

• FragFrog
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:45
Schuren en daarna spuiten zou moeten kunnen. Weet je btw zeker dat't schuren nodig is? Sommige verf kun je er gewoon overheen kwakke :D

[ Site ] [ twitch ] [ jijbuis ]

Verwijderd

Een spuitbus is gemaakt om precies een normale auto deur mee te kunnen spuiten ... dusss reken maar ongeveer uit 8-)

Eennuhhh ... eerst inderdaad de blanke lak eraf schuren ... tenmisnte totdat het weer helemaal dof is ..

Verwijderd

Topicstarter
Thnxs!!

het is motip dus ik weet het niet maar voor de zekerheid toch ff schuren en dan maar weer spuiten dan weer blanke lak en dan klaar :).

En dan foto's maken om mijn kastje hier te laten zien ;)

• TiMMieJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-08 17:33

TiMMieJ

PSN: Orixez

Ikke doe het gewoon zow: 1x undercoat 2x spuiten na de eerste keer spuiten opschuren ivm strepen van 1e verflaag en dan 2e keer spuiten en dan aflakken.

Ben er nu mee bezig en ga aan de 2e laag verf beginnen.
Pagina: 1