Toon posts:

[mbravenboer] DUH !!!

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Als ik het zo simpel is vertel het mij dan maar, want is nergens te vinden.

Voor dat je weer de boel afsluit :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbravenboer
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-10-2022
Als je het niet eens bent met moderaties kan je een topic openen in P&W. Lees voordat je dat doet wel eerst even onze quickstart door.

Blog, Stratego/XT: Program Transformation, SDF: Syntax Definition, Nix: Software Deployment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbravenboer
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-10-2022
Voor de duidelijkheid quote ik even nelske:
nelske: Er wordt van een tweaker (onze doelgroep) verwacht dat deze wat zelfinitiatief toont. Hier valt het lezen van documentatie onder. Een website bezoeken. Wat prutsen zelf etc. Mocht dat niet baten, dan wordt er verwacht dat hij/zij een fatsoenlijke post in elkaar draait met een duidelijke probleem omschrijving, waarbij hij/zij ook aangeeft welke stappen al ondernomen zijn.

Helaas zie je maar al te vaak mensen met een vage post komen in de trant van "Hij doet het niet, lossen jullie het even op voor me". Wie weet is de vraag op zich dezelfde vraag als een vraag die op de juiste manier gesteld wordt door een ander persoon die het wel op de juiste wijze doet (zoals ik hierboven omschrijf). Het topic van de eerste persoon zal op slot gaan terwijl het topic van de tweede persoon open zal blijven.

Het zit hem allemaal in de mentaliteit van de user (een mentaliteit die wij gewoon verwachten van onze doelgroep).
Ik had het zelf niet beter kunnen zeggen.

Blog, Stratego/XT: Program Transformation, SDF: Syntax Definition, Nix: Software Deployment

Dit topic is gesloten.