Nieuw (groots) project, mail me wat je er van vindt
Tevens in het bezit van een beeldschone vriendin
Op vrijdag 22 februari 2002 15:12 schreef D2k het volgende:
fp of forum?
vaak aan erger bij got
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
jajaj 
dan is de reply:
topix
dan is de reply:
Doet iets met Cloud (MS/IBM)
is dat zo, staan de dynamische delen niet los van de statische delen (zoals kleuren etc.?)
Zijn de CSS's erbij gezend danOp vrijdag 22 februari 2002 15:15 schreef D2k het volgende:
jaja
dan is de reply:
topix
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
wat bedoel je????Op vrijdag 22 februari 2002 15:16 schreef Renegade het volgende:
[..]
Zijn de CSS's erbij gezend dan
Neehoor, maar we hebben stilzwijgend besloten ook dat soort wijzigingen niet/nauwelijks meer te maken tot het nieuwe forum er is.Op vrijdag 22 februari 2002 15:16 schreef Renegade het volgende:
Zijn de CSS's erbij gezend dan
Verwijderd
Ah, je wilt eigen thema's kunnen instellen (of trek ik het nu te ver door
). Dat zou een vette feature zijn ja, ik ken wel fora waar dat mogelijk is
Precies wat hij zegt. Of de css ook gezend opgeslagen is (gezend = gecodeerd zodat niemand behalve de topix-developers erbij kunnen!)Op vrijdag 22 februari 2002 15:17 schreef jonggoud.nl het volgende:
wat bedoel je????
Nee, ik bedoel niet dat ik het zelf kan instellen, maar dat het verschil in kleur van geklikte en ongeklikte link beter zichtbaar is.
Enne, ik snap dat jullie dus niets gaan doen tot het nieuwe forum eris. Mocht deze dezelfde opmaak krijgen, kunnen jullie dan kijken naar die kleurtjes?
Enne, ik snap dat jullie dus niets gaan doen tot het nieuwe forum eris. Mocht deze dezelfde opmaak krijgen, kunnen jullie dan kijken naar die kleurtjes?
Zie je wel, jij weet precies wat ik bedoelOp vrijdag 22 februari 2002 15:20 schreef Twynn het volgende:
[..]
Precies wat hij zegt. Of de css ook gezend opgeslagen is (gezend = gecodeerd zodat niemand behalve de topix-developers erbij kunnen!)
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Pagina: 1