Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Waarschijnlijk de miljoenste zelfde klacht

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik word moe van iedereen die doet alsof ie post-politie is.

Mods mogen daar wel es waarschuwingen aan geven i.p.v iemand die een thread plaats die 10 jaar geleden een keertje geplaatst is en gelijk af te zeiken.

Ik ben nog relatief nieuw hier maar die shit valt me gelijk op.

En over de hoeveelheid aan stickies etc? dit is de enige forum met zon hoop aan info die je eerst moet doorspitten.

Wat is dit, een bibliotheek? Ik dacht toch echt een forum.

Dat zulke opmerkingn nodig zijn voor sommigen is gewoon triest:
'ik heb search gebruikt maar kon niets vinden'

en waarom? omdat de 'post-politie' snel gaat zoeken op datzelfde onderwerp, en als ie wat vind: postpolitie opmerkingen.

Worden jullie zelf niet moe van dat constante geouwehoer?

• D2k
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-11 16:53

D2k

Op vrijdag 22 februari 2002 15:11 schreef SaMuRaIX-SwA het volgende:
ja
<edit>
van het ge-ouwehoer van users die niet zoeken dan
niet die van de zgn "postpolitie"

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 24-11 16:08
Tegenvraagje.. Wordt jij niet moe na het 10.000 keer zien van dezelfde vraag?

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

en waarom? omdat de 'post-politie' snel gaat zoeken op datzelfde onderwerp, en als ie wat vind: postpolitie opmerkingen.
misschien een idee als je een topic wil openen dat je eerst zelf zoekt, en zo ja dan hoef je geen topic te openen, en zo nee dat je laat weten dat je het niet kon vinden?

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

• wizzard
  • Laatst online: 01-05 07:23
oh nee weer zo een :(

wauw wat zijn jullie snel zeg :)

MMO-Cataclysm We need people who can write !!!! want to be a news poster do ask :)

• OProg
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-01-2022

OProg

Molletje

Het enige wat ik hier uit kan concluderen is dat je hier net bent en dat je zelf blijkbaar ook niet de moeite neemt ff te kijken of een onderwerp al langs is geweest :z

En gaan echt geen dingen dicht omdat er 1 1/2 jaar geleden al een topic over was. Wel dingen die te simpel zijn en die bij het letterlijk invullen in de search al een antwoord krijgen... :{

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 22 februari 2002 15:13 schreef Twynn het volgende:

[..]

Tegenvraagje.. Wordt jij niet moe na het 10.000 keer zien van dezelfde vraag?
ja, maar ik laat t aan jullie over om daar wat aan te doen. In tegenstelling tot de vrijwilligers postpolitie die ik overal zie. in mijn ogen een gelegaliseerde vorm van flamen
Op vrijdag 22 februari 2002 15:14 schreef wizzard het volgende:

oh nee weer zo een :(
dus hoe meer klachten over hetzelfde onderwerp, hoe dommer de klacht? Ik zou toch echt denken dat als je al zoveel klachten hierover krijgt, er iets aan moet doen.. maar ja.blijkbaar is deze thread niet bedoeld om te luisteren naar klachten van gebruikers, maar om ze te negeren.

• wizzard
  • Laatst online: 01-05 07:23
dus hoe meer klachten over hetzelfde onderwerp, hoe dommer de klacht? Ik zou toch echt denken dat als je al zoveel klachten hierover krijgt, er iets aan moet doen.. maar ja.blijkbaar is deze thread niet bedoeld om te luisteren naar klachten van gebruikers, maar om ze te negeren.
He begrijp me niet verkeerd ben het met je eens maar waarom nou weer een nieuw topic als er al zoveel zijn dan word het een beetje onoverzichtelijk toch

Ik bedoel niet dat ik het er niet mee eens ben maar ga dan gewoon verder met replyen in een al bestaand topic dan heeft het ook beter effect :)

MMO-Cataclysm We need people who can write !!!! want to be a news poster do ask :)

Verwijderd

Op vrijdag 22 februari 2002 15:20 schreef SaMuRaIX-SwA het volgende:
In tegenstelling tot de vrijwilligers postpolitie die ik overal zie. in mijn ogen een gelegaliseerde vorm van flamen
Daar heeft 'ie toch een puntje.

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Op vrijdag 22 februari 2002 15:20 schreef SaMuRaIX-SwA het volgende:

:D :D :D :D :D :D^254678095353453

Sorry... maar dan zie je dat verkeerd. Ik weet niet hoe lang jij hier al werkelijk komt (of dat je al lurkte..) maar volgens mij kan dat nooit lang zijn. Die klachten komen nl toevallig ook voor 99% uit de mond van newbies (of liever n00bs genoemd) die hier net komen en te lui zijn om wat regeltjes te lezen en zich te gedragen.

Ik heb ook ff in jouw posthistory gekeken, en van je topics die je geopend hebt, zitten er crossposts tussen, storende smiley-floods, CAPS in topictitels... en dan kom je met dit topic aan??? :D :D :D

Ik zou je eerst ff willen adviseren om wat dingetjes door te gaan lezen hier, en veel gaan rondhangen om te zien hoe het er hier aan toe hoort te gaan.

We luisteren hier wel naar klachten, maar niet naar dezelfde ongegronde klachten die al duizend keer zijn langsgekomen. Jij zoekt een beetje de fout bij de verkeerde personen, ik zou je willen aanraden om eens bij jezelf te gaan kijken.

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 22 februari 2002 15:25 schreef LuNaTiC het volgende:

[..]

:D :D :D :D :D :D^254678095353453

Sorry... maar dan zie je dat verkeerd. Ik weet niet hoe lang jij hier al werkelijk komt (of dat je al lurkte..) maar volgens mij kan dat nooit lang zijn. Die klachten komen nl toevallig ook voor 99% uit de mond van newbies (of liever n00bs genoemd) die hier net komen en te lui zijn om wat regeltjes te lezen en zich te gedragen.

Ik heb ook ff in jouw posthistory gekeken, en van je topics die je geopend hebt, zitten er crossposts tussen, storende smiley-floods, CAPS in topictitels... en dan kom je met dit topic aan??? :D :D :D

Ik zou je eerst ff willen adviseren om wat dingetjes door te gaan lezen hier, en veel gaan rondhangen om te zien hoe het er hier aan toe hoort te gaan.

We luisteren hier wel naar klachten, maar niet naar dezelfde ongegronde klachten die al duizend keer zijn langsgekomen. Jij zoekt een beetje de fout bij de verkeerde personen, ik zou je willen aanraden om eens bij jezelf te gaan kijken.
Hier ga je dus de fout in,.

1 Ja, ik poste mn eerste dingen hier niet op de manier zoals t gaat. Waarom? omdat ik als newbie niet eerst alle faqs etc had gelezen.
Daarna heb ik me gecorrigeerd en zijn de regels mij duidelijk geworden. Op welke manier: irritante postpolitie wannabes die lurken op het flamen van newbies. Vandaar deze topic, maar dat begrijp je schijnbaar dus niet.

2 klachten die duizend keer langskomen zijn ongegrond? sluit dan gelijk deze thread maar en negeer weer een klacht

3 Is dit een flood?
>:) :) :( :'( :P :o :D :r :9~ :9 ;) :7 :+ O+ :* }:O |:( 8-) :? (8> :Y) :Z ;( B-) *D :z
zet dan niet die dingen zo naast elkaar. copy paste en ik heb ze
Waarom? omdat ik nooit die zielige dingen plaats maar nu zon rijtje zie en ook een keer wat smilies wou plaatsen. Is dat zo erg dat je gelijk moet doen alsof er een misdaad is gepleegd?

• DR
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

DR

Op vrijdag 22 februari 2002 15:39 schreef SaMuRaIX-SwA het volgende:

copy paste en ik heb ze
- Laat auto's begrenzen op 120, harder mag je toch niet in NL

dus :?
omdat jij denkt 'cool' te zijn als je kunt copy pasten vind je ook maar dat je dat ff moet laten zien :?

"kijk mij, ik kan copieren plakken 8-) "

• Nielsz
  • Niet online

[..]

1 Ja, ik poste mn eerste dingen hier niet op de manier zoals t gaat. Waarom? omdat ik als newbie niet eerst alle faqs etc had gelezen.
Daarna heb ik me gecorrigeerd en zijn de regels mij duidelijk geworden. Op welke manier: irritante postpolitie wannabes die lurken op het flamen van newbies.
Ej, mission accomplished! :Y) :7

• DSmarty
  • Niet online
Aangezien jij dus een "echte" forummer bent :)

Als jij je irriteert aan de posts van mensen, dan past het in de gemeenschapszin dat je die mensen daar zelf op aanspreekt.
Stuur een ICQtje of mailtje naar betrokken persoon en leg uit wat jou irriteert aan zijn/haar post, waarom en hoe dat te verbeteren valt (binnen het redelijke natuurlijk).

Dat helpt veel meer dan een algemene klacht in LA.

De maatschappij, dat ben jij...
We maken met z'n allen GoT, dus zijn we er ook met z'n allen verantwoordelijk voor.

• mbravenboer
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-11 01:34
SaMuRaIX-SwA: Hier ga je dus de fout in,.
:O .
Dat er een mes en een mens in de keuken zijn betekent ook niet dat je dat mens met een mes in de rug moet steken.

* mbravenboer heeft het idee dat je dit topic voornamelijk hebt geopend om even lekker te kunnen zeuren.

Blog, Stratego/XT: Program Transformation, SDF: Syntax Definition, Nix: Software Deployment

• OProg
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-01-2022

OProg

Molletje

[..]

Daarna heb ik me gecorrigeerd en zijn de regels mij duidelijk geworden. Op welke manier: irritante postpolitie wannabes die lurken op het flamen van newbies. Vandaar deze topic, maar dat begrijp je schijnbaar dus niet.
Als je gewoon even uit fatsoen de regels had gelezen was dat niet zo geweest
2 klachten die duizend keer langskomen zijn ongegrond? sluit dan gelijk deze thread maar en negeer weer een klacht
Als je op een kookforum zit en iemand opent voor de 512e keer een topi "wat is een vork?" dan gaat dat toch ook wel zuperirritant worden en roep je ook "gebruik de search"...
3 Is dit een flood?
>:) :) :( :'( :P :o :D :r :9~ :9 ;) :7 :+ O+ :* }:O |:( 8-) :? (8> :Y) :Z ;( B-) *D :z
Waarom? omdat ik nooit die zielige dingen plaats maar nu zon rijtje zie en ook een keer wat smilies wou plaatsen. Is dat zo erg dat je gelijk moet doen alsof er een misdaad is gepleegd?
Als ik de vogende keer een boete krijg voor te hard rijden dien ik ook een klacht in:

Maak de wegen dan niet zo mooi recht! Ik geef gas er rij te hard...
Waarom?, de weg was zo mooi recht en ik wilde ook eens een keer flink gas geven. Is dat zo erg dat je gelijk moet doen alsof er een misdaad is gepleegd?

Wedden dat ze dan ook niet luisteren :z

• Glimi
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Glimi

Designer Drugs

(overleden)
ik word moe van iedereen die doet alsof ie post-politie is.

Mods mogen daar wel es waarschuwingen aan geven i.p.v iemand die een thread plaats die 10 jaar geleden een keertje geplaatst is en gelijk af te zeiken.

Ik ben nog relatief nieuw hier maar die shit valt me gelijk op.

En over de hoeveelheid aan stickies etc? dit is de enige forum met zon hoop aan info die je eerst moet doorspitten.

Wat is dit, een bibliotheek? Ik dacht toch echt een forum.

Dat zulke opmerkingn nodig zijn voor sommigen is gewoon triest:
'ik heb search gebruikt maar kon niets vinden'

De post-politie heeft het volgende vergrijp geconstateerd:

U heeft een topic gepost waar al (minstens) 20 andere draadjes over lopen. Zie oa:
[topic=408376/1/25]
[topic=411717/1/25]

Deze keer zal de post-politie het door de vingers zien, echter volgende keer zal de post-politie niet zo mild zijn.

Nog ff een ontopic vraag: Het valt je zo op dat iedereen hier zo zeurt. Met welke fora (forums?) vergelijkt u het?

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

[..]

nou das heel mooi, happy forumming dan. Die mensen die jij postpolitie noemt, proberen die newbies op weg te helpen en te zorgen dat zij snappen hoe het hier aan toe gaat (wat dus ook bij jou is gebeurd, aangezien je nu wél snapt hoe het gaat). Of dat door een mod gebeurt, of door iemand anders, is mij om het even.

Mensen die echt tever gaan, worden heus wel op aangesproken. Klik op mijn sig voor het beleid voor UTFS- en SLotjesroepers, dat ik nota bene zelf heb geschreven. Die is er niet voor niets gekomen. Dat wordt dus heus wel aangepakt.

Het is jammer dat je geen voorbeelden geeft, dus ik weet niet of je puur die slotjesroepers, UTFS-roepers ed bedoelt, of alle mensen die newbies helpen zoals ik boven heb uitgelegd. Zo niet, dan zitten we denk ik jammer genoeg met een meningsverschil, en dat verschil is tussen newbies en de mensen die hier wat langer komen denk ik onoverbrugbaar.
weer een klacht. Tsjah, ik leg hier al boven uit waarom wij een beetje moe worden van dit soort draadjes. En dat er wel degelijk tegen wordt opgetreden.
3 Is dit een flood?
Nee, maar het is wel vrij onnodig, irritant en storend. Het hoort niet thuis. Dat soort dingen zijn je heus wel vergeven, maar dan mag je er toch wel opgewezen worden dat het niet thuishoort?

Verwijderd

Topicstarter
mbravenboer,

om kinderachtige antwoorden van mods zit ik niet te wachten.

'dus
omdat jij denkt 'cool' te zijn als je kunt copy pasten vind je ook maar dat je dat ff moet laten zien '

??? ik checkte gewoon of t lukte, en t lukte. Ik wist niet dat een paar van die dingen naast elkaar een flood was nee. Je hoeft ook niet bang te zijn dat ik t nog een keer doe, want die smilies kunnen mijn niet interesseren. Capiche?

'Als jij je irriteert aan de posts van mensen, dan past het in de gemeenschapszin dat je die mensen daar zelf op aanspreekt.
Stuur een ICQtje of mailtje naar betrokken persoon en leg uit wat jou irriteert aan zijn/haar post, waarom en hoe dat te verbeteren valt (binnen het redelijke natuurlijk).'

Dit gaat te ver. Hier kom ik niet voor op een forum. Ik kom niet voor het gedrag van anderen. Daar zijn jullie (en er zijn veel en jullie zijn fokkin snel ja) voor. Als jullie er nou NIET waren was t anders.

'ej, mission accomplished!

Wat? het opleiden van vrijwilligers? Argumentatie schijnt voor sommigen moeilijk te zijn. Een simpele kinderachtige reply is niet waar ik hier voor kom.

• Nielsz
  • Niet online
Op vrijdag 22 februari 2002 15:52 schreef SaMuRaIX-SwA het volgende:

Wat? het opleiden van vrijwilligers? Argumentatie schijnt voor sommigen moeilijk te zijn. Een simpele kinderachtige reply is niet waar ik hier voor kom.
Nee, het feit dat je de faq nu wel hebt gelezen.
Ik beargumenteer niet, omdat ik er vanuit ga dat mensen snappen wat ik bedoel. Dat het niet bij jou overkomt zegt meer over jou dan over mij.
En wat verwacht je dan wel, waarvoor je hier komt?

• mbravenboer
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-11 01:34
SaMuRaIX-SwA: om kinderachtige antwoorden van mods zit ik niet te wachten.
De enige die zich hier kinderachtig gedraagd ben jij. Jij laat duidelijk zien dat je nog niet over de volwassenheid beschikt om een rijtje smilies gewoon te laten voor wat het is. Als jij dat uitlokking vindt, getuigd dat denk ik eerder van kinderachtigheid dan wanneer ik jou er op wijs dat je die smilies niet hoeft te misbruiken.
Dit gaat te ver. Hier kom ik niet voor op een forum. Ik kom niet voor het gedrag van anderen. Daar zijn jullie (en er zijn veel en jullie zijn fokkin snel ja) voor. Als jullie er nou NIET waren was t anders.
Moderators houden het niveau en de netheid van dit topic in stand. Dat vaste bezoekers af en toe ook een opmerking plaatsen is niet te voorkomen, Zij hebben namelijk ook nogal belang bij de netheid van hun speeltuin. Als het goed is kom je hier omdat je interesse hebt in je vakgebeid/hobby en daarover wilt praten met andere geinteresseerden. Moderators proberen je die mogelijkheid te bieden.
:O .

Blog, Stratego/XT: Program Transformation, SDF: Syntax Definition, Nix: Software Deployment

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

??? ik checkte gewoon of t lukte, en t lukte. Ik wist niet dat een paar van die dingen naast elkaar een flood was nee. Je hoeft ook niet bang te zijn dat ik t nog een keer doe, want die smilies kunnen mijn niet interesseren. Capiche?
heb ik hierboven uitgelegd.
'Als jij je irriteert aan de posts van mensen, dan past het in de gemeenschapszin dat je die mensen daar zelf op aanspreekt.
Stuur een ICQtje of mailtje naar betrokken persoon en leg uit wat jou irriteert aan zijn/haar post, waarom en hoe dat te verbeteren valt (binnen het redelijke natuurlijk).'

Nogmaals: het meningsverschil is hier welk gedrag fout is. En die 'postpolitie' (waarvan ik nou nog steeds geen goede definitie van heb door het gebrek aan duidelijke voorbeelden) is volgens mij niet fout (behalve dan de UTFS- en Slotje-roepers).

Als jij dat wél fout gedrag vindt, en je wilt daar kennelijk niet voor komen, dan moet je gewoon wegblijven denk ik. Juist omdat mensen die hier lang komen het met mij eens zijn dat die mensen niet fout zitten, maar die newbies.

• Glimi
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Glimi

Designer Drugs

(overleden)
mbravenboer,

om kinderachtige antwoorden van mods zit ik niet te wachten.

'dus
omdat jij denkt 'cool' te zijn als je kunt copy pasten vind je ook maar dat je dat ff moet laten zien '

Goh er staat 180 op de snelheidsmeter van mijn auto, ff kijken of ie het doet. Misschien ben jij een van die mensen die altijd op de knop drukt waarop staat "NIET OP DRUKKEN".

Maar om er even op in te gaan, je kon toch ook bedenken dat het storend is en in ieder geval NIETS aan een discussie toevoegd?

:? Op straat loopt toch ook politie?
Als jij iemand gewoon aanspreekt, op een redelijke toon is hij zeker wel bereid naar je te luisteren. Zeker als je ook nog met goede argumenten komt, dan zullen er niet veel users zijn die niet bereid zijn te luisteren. Waarom moet het dan via een mod gaan?
Echter als je mensen aanspreekt zoals je nu doet heb ik er weinig vertrouwen in.

Ik geloof eerder dat jij met je instelling : "Ik heb gelijk! Wat jullie ook zeggen!" nogal kinderachtig gedrag vertoont

• DR
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

DR

??? ik checkte gewoon of t lukte, en t lukte.
hmmmm, zoiets lijkt me gewoon ja dat het zo ff lukt, wrom zou het niet lukken :?

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Gezien het aantal draadjes is dit:

"Dit gaat te ver. Hier kom ik niet voor op een forum. Ik kom niet voor het gedrag van anderen. Daar zijn jullie (en er zijn veel en jullie zijn fokkin snel ja) voor. Als jullie er nou NIET waren was t anders. "

Niet te doen.
het zijn geen fulltime betaalde forummods hier.

Kijk voor de 6e keer die dag een topic tegenkomen met als titel:
"pc naar tv hoe doe ik dat ?"
Is zeer frustrerend, zeker als er 2 van die topics in de active topiclist staan.
Die mensen hebben TOTAAL geen moeite gedaan.
Ze worden naar die draadjes verwezen en er wordt een slotje opgegooid IMO terecht, en het scheelt de modjes veel leeswerk.

Het frustrerende van DIT topic is, dat jouw "vraag""elke week langs komt.

Het is gewoon NIET te doen om het gehele forum aktief te modden en lezen.

// grr moet leren typen //

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Laten we nu verder het smilies-verhaal ff achterweg houden, want dat is hier nu wel uitgebreid genoeg besproken.

Waar het om gaat, dat GoT net een beetje werkt als IRL. Politie loopt er wel rond, maar zoals Dsmarty al zo mooi zei, de maatschappij dat ben jij.

Als ik iemand een auto zie openbreken hoef ik niet van de politie te zijn om er wat van te zeggen hoor. Zo gaat dat hier ook. Als users zoiets normaals duidelijk maken aan een newbie wat zij fout doen en waarom, en het liefst met suggestie voor verbetering, dan is daar niets mis mee.

En jij vind dat blijkbaar wel, en dat is het verschil van mening die hier nooit gedicht gaat worden.

Verwijderd

Ach, ik loop toch ook al een tijdje mee en ik moet zeggen dat ik ook af en toe ( understatement ) ziek word van sommige hypocriete moraalridders op dit forum.

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Op vrijdag 22 februari 2002 16:07 schreef AirHead het volgende:
Ach, ik loop toch ook al een tijdje mee en ik moet zeggen dat ik ook af en toe ( understatement ) ziek word van sommige hypocriete moraalridders op dit forum.
Dat kun je toch niet voorkomen, als je hier langere tijd komt dan onstaan er nou eenmaal eens strubbelingen, net als in reallife. Daar vind jij toch ook niet iedereen aardig?

Er zullen ongetwijfeld mensen zijn met een bepaalde mening over mij, en ik heb ook wel eens een mening over anderen.
Niks aan de hand, voor je houden en doorgaan.

Verwijderd

Topicstarter
oke, ik bedoel dus:

'Mensen die echt tever gaan, worden heus wel op aangesproken. Klik op mijn sig voor het beleid voor UTFS- en SLotjesroepers, dat ik nota bene zelf heb geschreven. Die is er niet voor niets gekomen. Dat wordt dus heus wel aangepakt.'

Ik heb t niet over mensen die newbies willen HELPEN. Ik heb t over ZEIKEN.

'maar dan mag je er toch wel opgewezen worden dat het niet thuishoort?'

Is gebeurd, maar het lijkt alsof er gedacht wordt dat ik het deed met de bedoeling te STOREN. Wat dus duidelijk niet zo was.

'Nog ff een ontopic vraag: Het valt je zo op dat iedereen hier zo zeurt. Met welke fora (forums?) vergelijkt u het?'

Andere ook grote forums, zoals amdforums.

En die argumentatie opmerking sloeg op het feit dat sommige mij schijnbaar niet serieus nemen. Ik ben hier niet om 'aandacht te trekken'zoals gedacht schijnt te worden als je een klacht plaatst.

Ik moet wel zeggen dat je hier verdomd snel geholpen wordt. Dat is toch wel een applaus waard.

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
'In tegenstelling tot de vrijwilligers postpolitie die ik overal zie. in mijn ogen een gelegaliseerde vorm van flamen
--------------------------------------------------------
Daar heeft 'ie toch een puntje.'

Zie maar wat je ermee doet. I rest my case.

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Op vrijdag 22 februari 2002 16:16 schreef SaMuRaIX-SwA het volgende:
oke, ik bedoel dus:

'Mensen die echt tever gaan, worden heus wel op aangesproken. Klik op mijn sig voor het beleid voor UTFS- en SLotjesroepers, dat ik nota bene zelf heb geschreven. Die is er niet voor niets gekomen. Dat wordt dus heus wel aangepakt.'

Ik heb t niet over mensen die newbies willen HELPEN. Ik heb t over ZEIKEN.
Nou, daar is die policy voor ingegaan, dus ik snap dan verder niet wat het doel is van dit topic. Als een mod dat ziet grijpt ie in waar nodig, en als ie dat niet ziet, en jij ziet het wel, ga je naar SU.
'maar dan mag je er toch wel opgewezen worden dat het niet thuishoort?'

Is gebeurd, maar het lijkt alsof er gedacht wordt dat ik het deed met de bedoeling te STOREN. Wat dus duidelijk niet zo was.
Oke, dat heb je bij deze rechtgezet :)
'Nog ff een ontopic vraag: Het valt je zo op dat iedereen hier zo zeurt. Met welke fora (forums?) vergelijkt u het?'

Andere ook grote forums, zoals amdforums.
GoT is zooooo groot, het is bijna niet te vergelijken met andere fora. Dit soort zelfregulatie is wel nodig, anders wordt het echt een compleet zooitje, ik hoop dat je dat zelf ook inziet als je ziet hoeveel mensen hier posten op een dag, en hoeveel newbies hier elke dag bijkomen.
En die argumentatie opmerking sloeg op het feit dat sommige mij schijnbaar niet serieus nemen. Ik ben hier niet om 'aandacht te trekken'zoals gedacht schijnt te worden als je een klacht plaatst.
Mja, ik probeer iig mn posts zo onderbouwd mogelijk neer te zetten, ook al is dat soms wat moeilijker als je ziet hoeveel topics hier al over zijn geweest, en hoeveel dezelfde antwoorden je steeds weer moet typen. ;)

[/quote]
Ik moet wel zeggen dat je hier verdomd snel geholpen wordt. Dat is toch wel een applaus waard.
Das dan weer een voordeel van zo'n groot forum >:) ;)
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
'In tegenstelling tot de vrijwilligers postpolitie die ik overal zie. in mijn ogen een gelegaliseerde vorm van flamen
--------------------------------------------------------
Daar heeft 'ie toch een puntje.'

Zie maar wat je ermee doet. I rest my case.
Hier doen we precies mee waar die nieuwe policy voor ingegaan is; en dus ook precies jouw punt. (Ik dacht in eerste instantie dat je het over elke willekeurige user had die een newbie wilt corrigeren, ipv van de rasechte en doodirritante UTFS roepers).

Als je vind dat dit beleid tot nu toe tekort is geschoten, dan kan ik alleen maar zeggen dat je dit soort dingen zelf zoveel mogelijk moet gaan melden in SU, of over ICQ aan een modje. Want dan kunnen we er daadwerkelijk wat mee doen :)

Verwijderd

Topicstarter
Goed stuk

Front tegen UTFS! en SLOTJUH! roepers!!!

Jammer dat er alleen niemand is die het leest in het mededelingen forum.

Zoiets zou je eigenlijk tijdelijk stickie moeten maken bovenin bij de onderwerpen.

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Op vrijdag 22 februari 2002 16:35 schreef SaMuRaIX-SwA het volgende:
Goed stuk

Front tegen UTFS! en SLOTJUH! roepers!!!

Jammer dat er alleen niemand is die het leest in het mededelingen forum.

Zoiets zou je eigenlijk tijdelijk stickie moeten maken bovenin bij de onderwerpen.
Gebeurt ook bij veel fora hoor, kijk maar eens bijv in WOS, SA, NOS, enz

Verwijderd

Het wordt eens tijd voor een front 'how to use a fucking search'...

Want er zitten soms gewoon vragen tussen waarvan je denkt: @#)*&@#... je moet ook een zoekwoord OPGEVEN in google, niet alleen naar google.com gaan |:(

En waarschijnlijk zijn deze n00bs dus of
1. Gewoon lui [Voor mij is dat '50% of meer eigen topics]
2. Weten niet hoe ze moeten zoeken.

Je kan niet verwachten dat je een lastig probleem binnen een minuut weet, toch?
Daar ga je effe voor zitten, zoekwoordje hier, linkjes volgen, back/forward, eventueel vragen op IRC etc.
En als je die processen allemaal hebt doorlopen, pas een topic openen. Dus vooral niet na het eerste zoekwoord Ja, ik zocht op ICQ maar dan krijg je zoveel hits de moed opgeven, maar ff wat relevantere keywords gebruiken.

Maargoed....
/me draaft weer es door :+ :o 8-)
Pagina: 1