Toon posts:

Bring to back / bring to front - flash

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hi,

ik heb een logo wat ik in een intro wil verwerken. het logo bevat een witte achtergrond. er staat ook een kruis in de intro waar dat logo overheen moet vallen. het logo met witte achtrond zet zich automatisch op de voorgrond. ik heb dit geprobeerd te veranderen met arrange - bring to back - maar dit werkt niet. het logo is als een symbol op de stage gebracht. iemand een id hoe ik dit logo toch op de achtergrond kan halen?
Ik gebruik Flash 5

bdnkt

Verwijderd

symbol staat altijd boven iets anders op in dezelfde layer,, of kruis ook symbol maken en dan werk bring to front enzo wel, of in verschillenede layers werken.

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 22 februari 2002 15:10 schreef Necromancy het volgende:
symbol staat altijd boven iets anders op in dezelfde layer,, of kruis ook symbol maken en dan werk bring to front enzo wel, of in verschillenede layers werken.
dat is het mooie, zowel het kruis als het logo zijn een symbool en op de scene heb ik 2 aparte layers aangemaakt 1 voor het logo 1 voor het kruis,
???

Verwijderd

met actionscript 'swapDepths' kan je de layers omwisselen!

Verwijderd

Op vrijdag 22 februari 2002 15:27 schreef de_das het volgende:
met actionscript 'swapDepths' kan je de layers omwisselen!
Neej, want layers bestaan niet in actionscript.

• RRX
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 25-08 23:43

RRX

@life-

Op vrijdag 22 februari 2002 15:12 schreef kbest het volgende:

[..]

dat is het mooie, zowel het kruis als het logo zijn een symbool en op de scene heb ik 2 aparte layers aangemaakt 1 voor het logo 1 voor het kruis,
???
ja, en bring to front, en bring to back etc. zijn om symbolen op dezelfde layer op verschillende "hoogten" te zetten. als je het logo met de witte achtergrond op de bovenste layer hebt staan, krijg je dat nooit onder iets van op een lagere layer staat. dus je zou óf de hele layer naar beneden moeten plaatsen. óf beide symbolen op de zelfde layer zetten, dan kun je met arrange wel de hoogten veranderen. :)

mijn T.net systeemspecspagina

Verwijderd

Op vrijdag 22 februari 2002 16:09 schreef RRX het volgende:
ja, en bring to front, en bring to back etc. zijn om symbolen op dezelfde layer op verschillende "hoogten" te zetten. als je het logo met de witte achtergrond op de bovenste layer hebt staan, krijg je dat nooit onder iets van op een lagere layer staat. dus je zou óf de hele layer naar beneden moeten plaatsen. óf beide symbolen op de zelfde layer zetten, dan kun je met arrange wel de hoogten veranderen. :)
en dit probeerde ik in m'n eerste reply in het kort te zeggen, :)
Pagina: 1