Te laat om m'n Supermicro met i820 chip te ruilen?

Pagina: 1
Acties:

• PWA
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Tijdens het verdiepen in m'n mobo kwam ik een paar draadjes tegen die mij vertelde dat je je mobo met intel 820 chip ongeveer 2 jaar geleden kon omruilen.

[topic=15190/1/25]
[topic=93574/1/25]

Het gaat om een Supermicro 370scd met SDRAM

Ik weet dat Supermicro goede borden maakt maar ze schijnen met SDRAM echt langzaam te gaan en moeilijk OC'baar en geheugen kan maar op 100fsb.

Ik voldoe aan alle regels van intel

Heeft iemand hier ervaring mee?!

• backupdevice
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19:17

backupdevice

No Risk , Full Push

je bent zeker te laat

"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021

• PWA
  • Niet online
Op vrijdag 22 februari 2002 14:37 schreef Blue_White_Army het volgende:
je bent zeker te laat
Waarom?

• backupdevice
  • Laatst online: 19:17

backupdevice

No Risk , Full Push

waarom denk je??? Omdat ze je daarvoor 2 jaar geleden de kans voor gegeven hebben

"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021

• PWA
  • Niet online
Nog andere met ervaringen?

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Hoe kunnen zij na 2 jr nog jouw motieven voor waar aannnemen?
Je hebt er immers 2 jr goed mee gewerkt? Dan heb je ook geen reden voor omruiling. Beetje krom zou dat zijn.
VB:
Auto -> melding stuurkolommen zijn niet goed, ik merk weet niks, dan zeggen ze na 2 jr ook pech gehad hoor..
IMO erg logisch, denk dat weinig mensen je gelijk zullen geven.

• TheGhostInc
  • Niet online
Even 2x nadenken:

Maken ze die bordjes nog? Of vergelijkbare bordjes?
Al een tijdje niet meer, dit is zoiezo een generatie of 2 ouder dan de huidige borden, ze zouden je nooit een bord kunnen geven dat "eerlijk" is. (en dus niet 5x zo duur)

Wat is de huidige prijs van zo'n mobo, wat zou je op de 2de handsmarkt krijgen voor zo'n bordje?
Waarschijnlijk zijn er maar weinig mensen die ze willen, een P3 bordje is vaak al voor onder de 100 euro nieuw te krijgen.

* TheGhostInc denkt dat het amper fair is om het te gaan proberen, als je vind dat Supermicro goeie bordjes maakt, haal dan gewoon een nieuw supermicro bordje, dan sponsor je ze nog een beetje, als je blut bent en op deze manier een snellere PC probeert te krijgen: Get a (extra) Job

• PWA
  • Niet online
Op vrijdag 22 februari 2002 15:00 schreef TheGhostInc het volgende:
...
TheGhostInc denkt dat het amper fair is om het te gaan proberen....
Ik heb al een mailtje naar paradigit (=zijn in de regel erg courant) en intel gestuurd.
Op vrijdag 22 februari 2002 15:00 schreef TheGhostInc het volgende:
.....als je blut bent en op deze manier een snellere PC probeert te krijgen: Get a (extra) Job
Hmm....ik werk al zo'n 60 uur in de week!! Dus geld is niet het probleem. >:) :+

Ik vroeg het me gewoon af.

• TheGhostInc
  • Niet online
Gewoon lekker een vers bordje halen of je niet te sappig maken :)

• Paraselsius
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 26-06 13:47
Inruilactie was er toendertijd voor mensen die problemen ervaarden met hun moederbord, kennelijk was jij daar niet een van...

Je zit al bijna aan de economische levensduur van je moederbord (meeste pc's zijn na 3 jaar afgeschreven inclusief moederbord), lijkt me wel heel erg gul als ze na zoveel jaar nog willen ruilen...

Maar ja je kunt het altijd nog proberen, veel succes...
Pagina: 1