offtopic:
Hey Mex, ik zie dat je IO voltage op 3.3V staat. Heb je dit zo ingesteld of stond ie al zo?
Bij mij (heb D600@750@1.65V/A7V/Micron 256Mb PC100 2-2-2/Creative Gef.1 DDR/ATTech CM25+Arctic Silver) staat ie default op 3.56V gejumperd.
Ik vraag dit omdat ik problemen heb met de stabiliteit boven 750Mhz.
Kloksnelheden van 800, 850, 900 werken allemaal wel, maar het zooitje loopt dan altijd vast. Op 900 kom ik net Win98 binnen, inloggen en
freeze.
Op 800 en 850 kan ik nog net iets opstarten

. Diverse voltages uitgeprobeerd, maar kwam meestal alleen rond >1.80V Win98 in.
Geheugen naar 3-3-3 zetten leek een beetje te helpen: 800
leek stabiel, maar liep vast tijdens het branden

terwijl ik ook winamp aan had staan en op T.net aan het browsen was. Op 750 is deze combinatie geen probleem.
Normaal moet je voltages opkrikken voor stabiliteit, maar moet ik in dit geval de VIO omlaag zetten?
Nog ff een paar vragen over het gebruik van de koeler zelf.
1. Moet je de Arctic Silver nou ruim aanbrengen op de core+heatsink (wat ik nu dus heb gedaan

) of moet je net één zuinig druppeltje op de core zoveel mogelijk uitsmeren?
2. Waar moet je eigenlijk die temp. sensor kwijt? Toch echt nnder op de heatsink (maakt de heatsink dan nog wel goed contact met de core?)?
Ik heb em nu tussen 2 vinnen van de heatsink gestopt. Probe geeft dan 48C aan waarvan ik dus niet zou weten of dat enigszins in de buurt zit.
Thanks
Volgens mij heeft geen enkele NL pcboer deze koeler. Gewoon bij Coolerguys.com bestellen (wel met je CC nat.).
Kan zijn dat OCshop em gaat importeren, maar dat moet je ff aan Newt vragen.