Waar te koop : ATTech CM25

Pagina: 1
Acties:
  • 135 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• WoutF
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 03-09 18:35

WoutF

Hoofdredacteur
Topicstarter
Ik wil de ATTech CM25 gaan kopen maar heb geen id waar ik deze in NEDERLAND kan krijgen. Weet iemand een winkel?
BTW, dit is dus een socket a cooler, beste volgens tweaktown

Verwijderd

dat wil ik ook wel weten, die wil ik ook namelijk kopen

Verwijderd

www.coolerguys.com verkoopt 'm... maar ik heb geen zin om 't ding helemaal uit de usa hierheen te laten komen.
Ik hoop dat oc-shop.nl hem binnenkort ook heeft, dan haal ik 'm daar wel vandaan...

Verwijderd

wel leuk hoe goed een koperen heatsink presteerd. misschien een id om er een keer eentje te maken. hoe duur zou een koperen blokje zijn van 6x6x6 ofzo als je dat nou met een zaag tot een bepaalde diepte uitzaagt. nou ik zie wel misschien een leuk idee voor een project. jammer dat een goede fan je al 35 piek kost:(

• WoutF

WoutF

Hoofdredacteur
Topicstarter
ik zoek dus een Nederlandse winkel, ik heb geen zin om hem helemaal uit de US of A te gaan halen

• WoutF

WoutF

Hoofdredacteur
Topicstarter
kom op mensen, er moet toch wel 1 winkel in nederlands zijn die hem verkoopt

• Mex
  • Laatst online: 04-09 17:03

Mex

www.coolerguys.com Hij is het bestellen waard, ik heb hem op een Duron 600
Afbeeldingslocatie: http://members.brabant.chello.nl/~rschouten/Wow.jpg

Verwijderd

offtopic:
Hey Mex, ik zie dat je IO voltage op 3.3V staat. Heb je dit zo ingesteld of stond ie al zo?
Bij mij (heb D600@750@1.65V/A7V/Micron 256Mb PC100 2-2-2/Creative Gef.1 DDR/ATTech CM25+Arctic Silver) staat ie default op 3.56V gejumperd.
Ik vraag dit omdat ik problemen heb met de stabiliteit boven 750Mhz.
Kloksnelheden van 800, 850, 900 werken allemaal wel, maar het zooitje loopt dan altijd vast. Op 900 kom ik net Win98 binnen, inloggen en freeze.
Op 800 en 850 kan ik nog net iets opstarten |:(. Diverse voltages uitgeprobeerd, maar kwam meestal alleen rond >1.80V Win98 in.
Geheugen naar 3-3-3 zetten leek een beetje te helpen: 800 leek stabiel, maar liep vast tijdens het branden :( terwijl ik ook winamp aan had staan en op T.net aan het browsen was. Op 750 is deze combinatie geen probleem.
Normaal moet je voltages opkrikken voor stabiliteit, maar moet ik in dit geval de VIO omlaag zetten?

Nog ff een paar vragen over het gebruik van de koeler zelf.
1. Moet je de Arctic Silver nou ruim aanbrengen op de core+heatsink (wat ik nu dus heb gedaan :)) of moet je net één zuinig druppeltje op de core zoveel mogelijk uitsmeren?

2. Waar moet je eigenlijk die temp. sensor kwijt? Toch echt nnder op de heatsink (maakt de heatsink dan nog wel goed contact met de core?)?
Ik heb em nu tussen 2 vinnen van de heatsink gestopt. Probe geeft dan 48C aan waarvan ik dus niet zou weten of dat enigszins in de buurt zit.

Thanks

Volgens mij heeft geen enkele NL pcboer deze koeler. Gewoon bij Coolerguys.com bestellen (wel met je CC nat.).
Kan zijn dat OCshop em gaat importeren, maar dat moet je ff aan Newt vragen.

• WoutF

WoutF

Hoofdredacteur
Topicstarter
ikkeh heeft dus geen cc, dus daarom zoek ik een nederlandse winkel

• WoutF

WoutF

Hoofdredacteur
Topicstarter
in de pricewatch zie ik hem ook niet

• GarBaGe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 04-09 14:14
Anders bestel je toch de Alpha PEP66 bij de oc-shop. Staat bij de Socket 370 koelers. Extra 60mm fan erop. Waarschijnlijk net zo goed, of misschien nog beter :)

Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD

• WoutF

WoutF

Hoofdredacteur
Topicstarter
ik wil deze, die alpha/delta dingen vindt ik te log, heb maandag m'n duron 700 ermee gesloopt, dus ik wil zo klein dingetje zoals.........de attech cm25 :)

• smallblock
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 17-08 01:09

smallblock

Aliens (& rust) ate my Buick

Ik heb die koeler gewoon bij Coolerguys besteld. Levertijd ruim 1 week. Ik heb al meer bij deze zaak besteld. Geen problemen.

Dus waarom zou je wachten tot ie (waarschijnlijk duurder) in Nederland te krijgen is ?

Leuke lamp, overigens !!

• WoutF

WoutF

Hoofdredacteur
Topicstarter
maar ik heb geen creditcard, of ik moet die van m'n ouders gebruiken, maar die denken dat als je online koopt je 99% van de keren opgelicht wordt

• Mex
  • Laatst online: 04-09 17:03

Mex

Op mijn KT7 staat die 3.3 Volt gewoon standaard ingesteld in het bios, niet gejumperd :P:P

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:10
woutf
Heb zelf nog geen problemen ondervonden met bestellen op internet via credit card hoor. Heb meerdere domains gekocht zonder problemen.
Uiteraard met toestemming van mijn pa.. :).
Pagina: 1