win XP geschikte gamepad met multipoort

Pagina: 1
Acties:

• Lynx
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-08 11:17
Hi all,

Ik heb jarenlang gespeeld met een gravis grip multipoort alleen windows XP herkent deze niet meer. Nu ben ik op zoek naar iets soortgelijks. Heeft iemand tips?

Dus een multipoort met aansluitingen voor gamepads en eventueel flightsticks. En daarbij een gamepad met 8 knoppen het liefst 2 daarvan bovenop ipv 4 bovenop en 4 op de gamepad.

THX!

• -ET-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07:57

-ET-

Phone Home

de Sidewinder die ik heb is 2 bovenop en 6 naast elkaar. plus in het midden nog 2 button's. Ik vind het een prima ding. Is nu ook USB -> weet alleen niet of die doorlus mogenlijkheden heeft. Die van mij (gameport) heeft wel een doorlus.

• Lynx
Op vrijdag 22 februari 2002 14:13 schreef -ET- het volgende:
de Sidewinder die ik heb is 2 bovenop en 6 naast elkaar. plus in het midden nog 2 button's. Ik vind het een prima ding. Is nu ook USB -> weet alleen niet of die doorlus mogenlijkheden heeft. Die van mij (gameport) heeft wel een doorlus.
doorlus? Enne wat voor merk is die sidewinder? Wat kost ie? en waar kan ik 'm halen?

Hij moet geschikt zijn voor FIFA, NHL en andere EA sports spellen

• Lynx
kick

• snoei
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16-08 17:36

snoei

kabels... :D

microsoft sidewinder gamepad, ik heb ze 2 jaar geleden gekocht voor 70 piek per stuk. (werkte toen alleen met gamepoort). Ik weet niet of deze nu nog te koop zijn. maar het is inderdaad mogelijk om er 4 achter elkaar te hangen op 1 gamepoort.

• Floppie
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-08 22:29
Op zaterdag 23 februari 2002 20:59 schreef snoei het volgende:
microsoft sidewinder gamepad, ik heb ze 2 jaar geleden gekocht voor 70 piek per stuk. (werkte toen alleen met gamepoort). Ik weet niet of deze nu nog te koop zijn. maar het is inderdaad mogelijk om er 4 achter elkaar te hangen op 1 gamepoort.
Ik heb deze gamepad ook al een aantal jaartjes en hij bevalt me nog steeds erg goed. Er is nu een nieuwe USB-versie uit, maar die bevat volgens mij geen doorlinkmogelijkheden. Maar dat is eigenlijk niet nodig aangezien je toch zoveel gamepads bij kan prikken in je USB-poort als je wilt.

Meer info:
http://www.microsoft.com/products/hardware/sidewinder/devices/GPUSB/overview.asp
Pagina: 1