Toon posts:

Slechte ervaringen met epson 680/685 printers???

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Yo
Zijn er meer mensen die slechte ervaringen hebben met de epson stylus color printers 680/685???
Mijn ervaringen:
- Cartridges lekken en/of printer zuipt inkt (binnen 2 dagen is ie al leeg, en zeer weinig mee geprint)
- Herkent orginele epson cartridge (zwart) soms tot heel vaak niet!
- En print regelmatig rare dos tekens uit, en is al getest met een andere printer kabel.
Ben ik nu de enige met deze ervaringen???
(gaat over beide printers!)
yo

• Rocky
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 26-11-2021

Rocky

Remember Gina

Heb zelf ook een epson 680 gehad, had er geen noemenswaardige problemen mee behalve dan inderdaad het niet herkennen van de zwarte cartridge en de grote hoeveelheden inkt die er doorheen gaan.

Printer staat nu bij mijn zuster en ben zelf weer terug gegaan op een Hp printer 940 (hiervoor een 640 gehad).
Weet het cartridges zijn duur maar mijn ervaring is dat ik met de refill cartridges goedkoper uit ben dan met een Epson printer waar ik niet eens aan een alternatieve cartridge hoefde te beginnen.

Op zich print de Epson wel mooie kwaliteit maar dat doet de Hp ook dus voor mij alleen nog Hp, dit dan dus vooral ivm prijs/kwaliteit en gebruik.

PocketGear3025[MS2003] Acer Travelmate 234LC WindowsXP![ Systeem: AMD Athlon1.4][INTEL PIII 400 e.d][AMD Duron 800][AMDk6-300][Hp laptop voor de vrouw] en wifi in de house!!

Verwijderd

Topicstarter
Bij het bedrijf waar ik werk, verkopen wij alleen nog maar hp. Die is gewoon veel beter. Epson krijgen wij alleen nog maar klachten over!
Epson is echt troep!

Verwijderd

Hier hebben wij als bedrijf ook niet erg positieve ervaring met epsn maar zo extreem als topicstarter het heeft heb ik nog niet gezien... Misschien is de kop van de printer beschadigd dat hij zo snel leegloopt?

Verwijderd

Ja inderdaad ik heb de 685 en die verrekt t als de kleurenpatroon leeg is om aleen maar zwart te printen en dan net voor de vakantie op zondag weet je wel !
Verder heb ik al de zwarte patroom moeten vervangen en hoop dat de meegeleverde patroon maar half vol was anders gooi ik hem eruit als ie deze orginele weer opvreet.
Verder er zijn alternatieven met resetter voor deze printer zijn die wel wat ?

(8>