Toon posts:

Casemod Clan

Pagina: 1
Acties:
  • 52 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hey mensen,

Ik weet niet of dit mag op dit forum, als het niet mag, mijn excuses en verplaats em dan maar naar het juiste forum...

Ik en een makker van me, Crazy Shadow, hebben een clan opgestart. Dit is niet zomaar een clan, maar een clan gericht op casemodders. We spelen Counterstrike.
Alleen mensen met een degelijke casemod worden toegelaten.

Het leek me dus wel leuk om dit hier even te melden, aangezien hier veel casemodders zitten. We staan al op Clanbase, onder de naam [CMC]

Website : http://www.geocities.com/cmc_clansite/
Via onze website kan je meteen naar ons forum ;)

Ik hoop dat hier een paar goede casemodders zitten, die geinterreseert zijn in onze clan en willen joinen, als je met ons wil spreken, we zitten op MSN :
Clanleader, Crazy Shadow : gangstawayne@hotmail.com
Ik, Quicksilver, Co-leader : tha_quick@hotmail.com

• GGS_VR6
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_VR6

Oranje!

Volgens mij, kweet ut niet zeker, mag ut niet, mah goed, kzal ff kijkje nemen

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

• DoD Cerberus
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-06-2025

DoD Cerberus

blabla!

The web site you are trying to access has exceeded its allocated data transfer. Visit our help area for more information.
en bedankt

"From this day to the ending of the world, But we in it shall be remembered -- We few, we happy few, we band of brothers."

Verwijderd

Beetje bullshit. Je mag er alleen bij als je een coole casemod heb! Anders ben je niet stoer. Zo komt het over.

Hmmm: Geregistreerd op: 22 februari 2002 .....

• n00b | IA
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-02-2003

n00b | IA

multislet

jeah geocities (werkt weer is niet)ik wil er geen eens bij als jullie nog geocities hebben. maak eerst maar een coole site en dan maak ik wel een coole mod.

multisync is gebanned dat was hard nodig :D

• MadMod
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04-08 11:31
ja ik wil wel joinen maar bouw ff een andere site joh!! :P

edit:

Via clanbase werkt de site wel :P
ziet er wel lollig uit

• Tefflar
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-05-2025
Bouw eerst eens een ECHTE website aub...
Sorry, this site is temporarily unavailable!
The web site you are trying to access has exceeded its allocated data transfer. Visit our help area for more information.
Ps. Wij hechten meer waarden aan de skill van onze leden dan aan hun PC kasten :)

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-08 16:11

ReseTTim

Chocolate addicted

ik heb misschien wel maar ben ik niet te hoog gegrepen voor jullie met mijn casemodz :D :D

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

Verwijderd

lijkt me wel leuk op een lan...
Maar of ze het dan ver gaan schoppen ? :D

Verwijderd

Sorry, this site is temporarily unavailable!

???

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 22 februari 2002 14:25 schreef iFc-Freaky het volgende:
Beetje bullshit. Je mag er alleen bij als je een coole casemod heb! Anders ben je niet stoer. Zo komt het over.

Hmmm: Geregistreerd op: 22 februari 2002 .....
Jah, ik moest ff nieuwe aanmaken, m`n vorige nick was IFFQuicksilver en dat ging natuurlijk niet meer... :D

Website moeten we nog ff verbeteren, maargoed, tis een keer wat anders, alleen casemodders, das vet als je op een LAN bent man, een tafel reserveren en dan de hele tafel vol casemods :)

• SoeperKees
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-06 10:11
Ja idd.....site is foetsie ?!?!? :'(

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-08 14:48

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Errmm..Gaat het er bij een clan niet om dat je skills moet hebben?
Ik heb ook een koele kast, maar kan voor geen meter CS spelen...kan ik joinen?? |:(

@MrBee_RC

Verwijderd

Topicstarter
Skill, das iets wat je kan leren, sfeer is iets wat je al hebt, daarom gata het er bij ons om dat er punt 1 gezelligheid is.
In deze clan zal het voorkomen dat je elkaar helpt met je casemods, dus ook gezelligheid

Skills gata het natuurlijk wel om voor een gedeelte, maar je kan alles leren dus dat komt wel goed.

Contact me maar op MSN, en dan praten we verder ;)

Verwijderd

Heel tof ja. NOT!!!
Ik bedoel, ik speel toch een redelijk potje CS (moet natuurlijk niet gaan overdrijven ;) ), maar ik heb (nog) geen Casemod... Dus mag ik niet joinen??? Beetje Bullshit als je het mij vraagt...
En zoals hierboven al gezegd, als het nou omgedraaid is, da nmag het wel, en wie bepaalt of je een coole Case Mod hebt??
Vandaag zijn er plaatjes van een Case Mod hier ergens verschenen. Ik vind die kast om te kotsen, maar er zijn dus mensen die hem wel leuk vinden... :r

maar goed...
ohja, ps geen Troll of Flame natuurlijk he!! :P

ohja, ps2. Jullie hebben het over skill kun je leren. Nou, Case Mod skill kun je ook leren, daar heb ik jullie niet voor nodig. >:)

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 22 februari 2002 18:43 schreef Pindakaas het volgende:
Heel tof ja. NOT!!!
Ik bedoel, ik speel toch een redelijk potje CS (moet natuurlijk niet gaan overdrijven ;) ), maar ik heb (nog) geen Casemod... Dus mag ik niet joinen??? Beetje Bullshit als je het mij vraagt...
En zoals hierboven al gezegd, als het nou omgedraaid is, da nmag het wel, en wie bepaalt of je een coole Case Mod hebt??
Vandaag zijn er plaatjes van een Case Mod hier ergens verschenen. Ik vind die kast om te kotsen, maar er zijn dus mensen die hem wel leuk vinden... :r

maar goed...
ohja, ps geen Troll of Flame natuurlijk he!! :P

ohja, ps2. Jullie hebben het over skill kun je leren. Nou, Case Mod skill kun je ook leren, daar heb ik jullie niet voor nodig. >:)
Hier moet ik dus ff op reageren :

- Nee, idd, je mag niet joinen. CMC is niet zomaar een clan maar een clan die casemods wil zien, als je geen casemd hebt, dan kan je altijd nog naar velen duizenden andere mogelijke clans om daar es ff te kijken.

- Wie er een coole casemod heeft of niet, maakt niet uit, als je maar een CM hebt, of ie nou mooi of lelijk is, beslissen wij niet, heb ik gezegd dat we members kiezen op basis van pracht van je CM ?

- Ik heb het niet over leren hoe je een CM moet maken, maar tips geven, er worden hier wel eens vragen gestelt, goh, hoe moet ik dit doen, hoe moet ik dat doen, bla bla bla... nou, dat bedoel ik dus... snappie ?? ;)

Ik hoop dat het nu een beetje duidelijk is. Wij onderscheiden ons alleen van andere clans, en dat vind ik wel een goed iets ;) eens een keer iets anders...

Verwijderd

Dat hitman logo is wel errug vet! Is die eruit gezaagd of gewoon erop gespoten?

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:24
Dit mag niet echt :)
Zet het in je sig ofzo.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.